Trådskaparen
Det du nu hypotetiskt undrar över, kan jag till 99% vara säker på att hur det än går till i din fantasi så kommer det aldrig.. Aldrig att gå till så i verkligheten..
Ett offer oavsett bakgrund, som råkar ut för en sådan sak kommer aldrig att kunna förstå att den kommer att komma levande därifrån. Vad du än säger till ditt offer..
Det kommer bli att personen i fråga automatiskt hamnar i ett chockerat tillstånd där du säkert knappt kommer att kunna kommunicera med personen.
Du kommer aldrig få uppmärksamhet eller bekräftelse eller frivillig närhet av ditt offer... Och du kommer troligtvis att bli hittad och satt i en mörk och isolerad håla på någon anstalt långt innan du lyckats omvända ett offer på det sätt du hypotetiskt undrar om...skulle nog krävas en hel del månader.. Om inte år för att ens få personen så jävla trasig i psyket att den skulle ty sig till dig eller ens tillåta dig att komma nära.
Fan spar pengar till en Asien resa eller nått och få allt sällskap du kunnat drömma om! Då kanske du tillochmed skulle kunna hitta genuin kärlek
Ditt jävla kryp.
Det är kanske inte ditt fel i grunden att du tänker som du gör.. Men för din och alla andras skull.. Försök förstå att dina fantasier hör inte hemma i vår såkallade värld.. Den närheten du söker kan och längtar efter kan du aldrig tvinga någon att ge dig. Knappt ens om du har ett överflöd med pengar som du kastar över kvinnor!
Var dig själv så svär jag på att någon du stöter på kommer att tok-gilla dig för just vad du är. Ett udda mongo säkert som bara är lite missförstått..
Fast då krävs det ju också faktiskt att du försöker visa dig bland människor ibland..annars blir det såklart jääävligt svårt att hitta någon. Hur efterbliven och ful man än är så finns det någon för dig. Kan breivik få hundratals kåta kvinnor efter sig så ska nog du också lyckas...!
Jag har några sådana udda och missförstådda vänner och dem ger en massor av minnesvärda ögonblick. Både smått skrämmande och ibland bara jävligt charmiga..!
Återigen, ditt jävla kryp. Tänk om. Rök en fet och landa på jorden. Öppna några dörrar i ditt sjuka sinne och försök att gilla läget istället!