2015-03-15, 02:12
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Hej, om man kidnappar en tjej för att ha henne inlåst hemma hos sig i kanske en vecka, och man behandlar henne bra, torterar eller våldtar inte, kommer hon då må bra efter att "chocken" avtar? Vad ska man tänka på i en sån situation, och hur tar man hand om en "fånge"?

Edit: Hur hade du som tjej tänkt i en sån situation?

Nu försöker jag ta dig på lite allvar, även om du är ett troll eller ett psyko.. Vad är du ute efter? Sällskap? Inte våldtäkt tydligen, för så skrev du ju. Men kanske lite mysigt, frivilligt, sex ändå? Hon kanske börjar gilla dig lite, trots att hon är kidnappad av dig?? Nu är jag iofs vuxen man, men även om jag hade varit "yngre kvinna" och du hade kidnappat mig så kunde du räkna med bråk!!! Jag hade tagit första bästa chans att skada dig riktigt ordentligt - t.ex. en sätta en sax i ditt öga eller använda kniv mot dina förkrympta testiklar - och sedan fly.

Om du har en så stark längtan efter umgänge och känner dig ensam, så kan du väl bara gå med i en förening eller nåt? Varför sitta och fantisera/runka om kidnappning? Det finns fler, socialt acceptabla, sätt att träffa andra människor.
Senast redigerad av theodor.busse 2015-03-15 kl. 02:15.
Citera
2015-03-15, 02:33
Medlem
Trådskaparen

Det du nu hypotetiskt undrar över, kan jag till 99% vara säker på att hur det än går till i din fantasi så kommer det aldrig.. Aldrig att gå till så i verkligheten..
Ett offer oavsett bakgrund, som råkar ut för en sådan sak kommer aldrig att kunna förstå att den kommer att komma levande därifrån. Vad du än säger till ditt offer..
Det kommer bli att personen i fråga automatiskt hamnar i ett chockerat tillstånd där du säkert knappt kommer att kunna kommunicera med personen.
Du kommer aldrig få uppmärksamhet eller bekräftelse eller frivillig närhet av ditt offer... Och du kommer troligtvis att bli hittad och satt i en mörk och isolerad håla på någon anstalt långt innan du lyckats omvända ett offer på det sätt du hypotetiskt undrar om...skulle nog krävas en hel del månader.. Om inte år för att ens få personen så jävla trasig i psyket att den skulle ty sig till dig eller ens tillåta dig att komma nära.

Fan spar pengar till en Asien resa eller nått och få allt sällskap du kunnat drömma om! Då kanske du tillochmed skulle kunna hitta genuin kärlek

Ditt jävla kryp.
Det är kanske inte ditt fel i grunden att du tänker som du gör.. Men för din och alla andras skull.. Försök förstå att dina fantasier hör inte hemma i vår såkallade värld.. Den närheten du söker kan och längtar efter kan du aldrig tvinga någon att ge dig. Knappt ens om du har ett överflöd med pengar som du kastar över kvinnor!

Var dig själv så svär jag på att någon du stöter på kommer att tok-gilla dig för just vad du är. Ett udda mongo säkert som bara är lite missförstått..
Fast då krävs det ju också faktiskt att du försöker visa dig bland människor ibland..annars blir det såklart jääävligt svårt att hitta någon. Hur efterbliven och ful man än är så finns det någon för dig. Kan breivik få hundratals kåta kvinnor efter sig så ska nog du också lyckas...!

Jag har några sådana udda och missförstådda vänner och dem ger en massor av minnesvärda ögonblick. Både smått skrämmande och ibland bara jävligt charmiga..!

Återigen, ditt jävla kryp. Tänk om. Rök en fet och landa på jorden. Öppna några dörrar i ditt sjuka sinne och försök att gilla läget istället!
Citera
2015-03-15, 03:32
Medlem
ksdfhkjs avatar
TS borde överväga att läsa boken The Collector. Berör nästan exakt samma ämne som tråden, nästan så att man tror du blivit inspirerad av den.

Han ville heller inte ha sex med henne utan bara någon att vara nära.
Citera
2015-03-15, 08:04
Medlem
Bluebeast72s avatar
Det som skulle vara en vecka blev år, jo, vi har sett exempel innan på grabbar som hållt "sina" tjejer inspärrade.
Bad idea o du lär få en volta på +10 vet du va?
Citera
2015-03-15, 09:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Eftersom TS tycks vara intresserad av hur tjejen skulle må, rent psykiskt, passar tråden bättre i Psykologi.
/Moderator
Citera
2015-03-15, 09:32
Bannlyst
Tror faktiskt inte att hon kommer må så jävla bra. Skräcken inför vad som KAN hända men aldrig händer sätter nog rejäl press på stackarn.

Summan av kardemumman, ge fan i att kidnappa folk era sjuka idioter.
Citera
2015-03-15, 10:12
Medlem
Öhm, Idiot!
Citera
2015-03-15, 10:22
Medlem
Lägg ut en annons istället.
Citera
2015-03-15, 10:45
Medlem
link71s avatar
Om du ska låsa in henne i ett rum i en vecka och inte komma fram till nånting så låter det väldigt konstigt, glo på tjejer kan man göra på stan.
Citera
2015-03-15, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Om du ska låsa in henne i ett rum i en vecka och inte komma fram till nånting så låter det väldigt konstigt, glo på tjejer kan man göra på stan.

Om jag förstod TS rätt så vill han ha någon att prata med, skaffa sig en vän helt enkelt, hans metod kan ju diskuteras men kan förstå honom...men då är jag också diagnostiserad psykopat...hmm.
Citera
2015-03-15, 12:39
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksdfhkj
TS borde överväga att läsa boken The Collector. Berör nästan exakt samma ämne som tråden, nästan så att man tror du blivit inspirerad av den.

Han ville heller inte ha sex med henne utan bara någon att vara nära.
Tänkte också på den, även filmatiseringen med Terence Stamp. Intressanta paralleller med att han var fjärilssamlare på fritiden ("And now you have caught me too...")
Citera
2015-03-15, 14:24
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Syftet med brottet förklarade jag ju innan, att ha en tjej hos mig att ta hand om och prata med.

Är du så jävla socialt inkompetent och efterbliven så du behöver KIDNAPPA en tjej för att ha en tjej att prata med?

Herregud mänskligheten slutar fan aldrig förvåna.

Kidnappa en mördarsnigel eller nåt istället så ni iaf. ligger på samma intellektuella nivå.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in