2015-03-14, 19:58
Medlem
brajzillas avatar
Varför tror du kidnappare ofta är aggressiva mot sina offer och sen mördar dom? Tror du att någon vill bli inlåst oavsett hur jävla snäll du är folk har ju egna liv att sköta med ungar och jobb... min mamma t ex är jättesnäll och gör God mat jag vill ändå inte vara där mer än 30min max.
Citera
2015-03-14, 19:58
Medlem
emrns avatar
Varför skrev du ett inlägg här? Det känns som att du vill ha hjälp men försvarar dig hela tiden.
Citera
2015-03-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Eftersom hon utsätts för ett brott så finns det inget du kan säga som kommer få henne att förlika sig inför tanken att bli kidnappad.

Egentligen förstår jag inte varför människor blir så upprörda av den här tråden. Det är uppenbart att det är någon utan planer en lördagskväll som har suttit och kokat ihop det här, och inte en psykopat.

brukar kunna ana när ett troll är på g. Men detta känns lite för allvarligt och för den delen - var är bättre att testa sina sjuka tankar än på detta forum? Jag är inte så himla säker på att det är påhitt. Jag tror att han är sjuk i huvudet på riktigt.
Citera
2015-03-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Varför tror du kidnappare ofta är aggressiva mot sina offer och sen mördar dom? Tror du att någon vill bli inlåst oavsett hur jävla snäll du är folk har ju egna liv att sköta med ungar och jobb... min mamma t ex är jättesnäll och gör God mat jag vill ändå inte vara där mer än 30min max.
Jag hade behandlat personen jag kidnappar bra. Jag skulle se till att hon inte känner speciellt mycket obehag genom att inreda hennes rum så att det är trevligt och mysigt, ha solljus, TV osv.
Och sen skulle jag uppträda mig vänligt mot henne, spelat tv-spel med henne osv.
Citera
2015-03-14, 20:05
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Jag hade behandlat personen jag kidnappar bra. Jag skulle se till att hon inte känner speciellt mycket obehag genom att inreda hennes rum så att det är trevligt och mysigt, ha solljus, TV osv.
Och sen skulle jag uppträda mig vänligt mot henne, spelat tv-spel med henne osv.

Jag tycker du är duktig jag men du bör nog tänka om.

Det obehagliga är att det är en påtvingad situation som hon förmodligen inte vill befinna sig i från början.
Senast redigerad av brajzilla 2015-03-14 kl. 20:12.
Citera
2015-03-14, 20:11
Medlem
414-414s avatar
Varför köper du inte nån billig hora istället? Kolla vad en sån vill ha för att umgås en vecka. Bara ett tips eller så kidnappar du en hora istället dom är redan psykiskt skadade ändå.. tycker synd om dig du verkar lite efterbliven och ensam
Citera
2015-03-14, 20:12
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
brukar kunna ana när ett troll är på g. Men detta känns lite för allvarligt och för den delen - var är bättre att testa sina sjuka tankar än på detta forum? Jag är inte så himla säker på att det är påhitt. Jag tror att han är sjuk i huvudet på riktigt.

Det finns nog bra mycket sjukare människor än trådskaparen, men som tur är så tror jag inte att den här uttråkade människan är någon vi behöver oroa oss för. Kanske är det bara jag som tycker att leendet från trollets leende som uppstår av att se hur upprörda människor blir av tråden lyser igenom skärmen, eller så är det verkligen lika uppenbart som jag tycker att det är.
Citera
2015-03-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 414-414
Varför köper du inte nån billig hora istället? Kolla vad en sån vill ha för att umgås en vecka. Bara ett tips eller så kidnappar du en hora istället dom är redan psykiskt skadade ändå.. tycker synd om dig du verkar lite efterbliven och ensam
Om jag hade den sortens kosing hade jag inte slösat dem på en enda tjej.
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Det finns nog bra mycket sjukare människor än trådskaparen, men som tur är så tror jag inte att den här uttråkade människan är någon vi behöver oroa oss för. Kanske är det bara jag som tycker att leendet från trollets leende som uppstår av att se hur upprörda människor blir av tråden lyser igenom skärmen, eller så är det verkligen lika uppenbart som jag tycker att det är.
Jag bryr mig inte om att vissa blir upprörda, de har motargument vilket är bra att få.
Citera
2015-03-14, 20:25
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm
Det var en smart idé.

Hur gick det med att försöka våldta någon?
Citera
2015-03-14, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
GLmm du tycks ju vara ett geni, såg du mitt förslag? Tror du skulle få ut mer av det du vill på det sättet =)
Haha och jag trodde mitt förslag var bra, innan jag såg ditt...
Citera
2015-03-14, 20:28
Medlem
Banditas avatar
Hur tror du att hennes anhöriga kommer att må om hon försvinner rätt uppochned? Tänk om hon har barn?
Citera
2015-03-14, 20:34
Medlem
manligtmyss avatar
Om jag hade varit tjej hade jag varit ganska lack... Troligtvis dödat personen i fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in