2015-03-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Ok för det syfte som du vill. Dvs ha någon att umgås med och prata med.

Jag kan inte se en situation där det du frågar efter är möjlig. För att kvarhålla någon mot deras vilja måste du använda tvångsmedel. Det innebär hot, våld, drogning eller fasthållning med hjälp av rep, handfängsel eller liknande.
Användandet av någon av de metoderna kommer så klart att innebära att all form av naturligt umgänge utesluts.

Dessutom är idé extremt jävla dum. Du kommer inte få någon att prata/umgås med och du kommer troligen få ett rejält fängelsestraff.

Jag rekommenderar dig att söka terapi.
Hon kommer vara inlåst. Hon kommer inte kunna fly.
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
Hon kommer och bli lycklig som hon aldrig varit tidigare i sitt liv. Kommer visa sin solidaritet och glädje dygnet
runt. sitta naken ständigt kåt med fittan i vädret..
Nää allvarligt talat, hur faan kommer man bara på en sån djävla korkad tanke?? Absurt!!
Jag är inte intresserad av att ha sex med henne.
Citera
2015-03-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLmm

Om du inte är intresserad av sex så kan du väl kidnappa någon 80+ tant/gubbe? De är lättare att låsa in och förhoppningsvis så glömmer de av att de var inlåsta efter/under kidnappningen. Dessutom har de en massa bra historier att dela med sig av. Och ingen kommer tro dem när de säger att du kidnappade dem för alla kommer bara tro att det är en fantasi åkallad av deras demens.
Citera
2015-03-14, 19:22
Medlem
brajzillas avatar
Finns ett ganska enkelt svar om du verkligen lever dig in i tanken på att någon sjuk jävel fångar dig och låser in dig och matar dig med makaroner och korv som den sjuka jäveln lagat åt dig med sin sinnessjuka "omsorg" hur skulle du må?
Senast redigerad av brajzilla 2015-03-14 kl. 19:24.
Citera
2015-03-14, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Finns ett ganska enkelt svar om du verkligen lever dig in i tanken på att någon sjuk jävel fångar dig och låser in dig och matar dig med makaroner och korv som den sjuka jäveln lagat åt dig med sin sinnessjuka "omsorg" hur skulle du må?
Jag hade gett henne vanlig mat.
Citera
2015-03-14, 19:24
Medlem
emrns avatar
Citat:
Frågan är helt och hållet hypotetisk. I det hypotetiska scenariot är jag en ensam och socialt inkompetent kille som vill ha en tjej hos sig.

Vad menar du med hypotetiskt? Det var en enkel fråga. Har du tänkt på att tjejer också är människor precis som dig? Sätt dig själv i hennes sits. Hade du velat bli kidnappad och inlåst utan att kunna fly för att tillfredsställa någon annas behov av närhet?
Senast redigerad av emrn 2015-03-14 kl. 19:28.
Citera
2015-03-14, 19:28
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Jag hade gett henne vanlig mat.

Underbart svar jävla stjärna! Det kanske inte är vanlig mat för henne om hon är vegetarian, allergiker eller vad fan som helst... ska hon få fylla i nått formulär innan kidnappningen?
Citera
2015-03-14, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emrn
Vad menar du med hypotetiskt? Det var en enkel fråga. Har du tänkt på att tjejer också är människor precis som dig? Sätt dig själv i hennes sits. Hade du velat bli kidnappad för att tillfredsställa någon annas behov?
Jag hade inte viljat bli kidnappad, men hon kommer återhämta sig efteråt ändå.
Citera
2015-03-14, 19:29
Medlem
Citat:

Hon kommer vara inlåst säger du. Men du måste ju först få henne i den situationen och sedan ville du ju prata och umgås.
Hade du tänkt göra detta med an låst dörr och väggar er emellan? Då kan du ju lika gärna söka upp videochattar eller vilka chattrum som helst och snacka med vanligt folk.
Då lär du få vettigare umgänge och det är lagligt. Fysiskt umgänge var ju helt oviktigt tydligen.
Citera
2015-03-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Underbart svar jävla stjärna! Det kanske inte är vanlig mat för henne om hon är vegetarian, allergiker eller vad fan som helst... ska hon få fylla i nått formulär innan kidnappningen?
Nej, det är bara att fråga.
Citera
2015-03-14, 19:30
Medlem
Citat:
Jag hade inte viljat bli kidnappad, men hon kommer återhämta sig efteråt ändå.

svara på min fråga. Vad händer när du släpper henne tror du???
Citera
2015-03-14, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persienne
svara på min fråga. Vad händer när du släpper henne tror du???
Det är ett problem som man också får hitta en lösning till.
Citera
2015-03-14, 19:34
Medlem
Citat:
Det är ett problem som man också får hitta en lösning till.

no kidding... Vad för lösning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in