Citat:
Ursprungligen postat av
Silbersky00
Jag får inte tiden att stämma kom igen nu kl 01-02.00 på en fredag i Uddevalla och hundra tals lägenheter och bilar och hundratals som har varit ute på krogen och ingen ser något förrän kl 07.00 på morgonen det är otroligt .
Ja, som tidigare nämnt så är jag Uddevallabo och får inte heller denna bild att stämma. Uddevalla är som sagt ingen metropol men det är heller ingen by med 3 hus i. Platsen där dådet skett är inget "dolt" ställe tycker jag. Ovanligt märklig plats att välja ut att ha ihjäl någon på......

om det nu var planerat. Men det borde inte vara det, dels på grund av platsen men också att de bara lämnades där, på marken. Tycker det är konstigt att INGEN sett något. Nu bor jag visserligen en bit därifrån, men dels är jag otroligt lättväckt och så har jag hund vilken säkerligen skällt som tusan om sådant tumult uppstod utanför mitt i natten då det annars ska vara tyst. Speciellt huset precis emot fyndplatsen är otroligt konstigt att ingen gjort observationer ifrån. Men det kanske är klarlagt att dem inte var hemma?
Hur var det, hade man förhört tidningsbud? o vad så ifall denne person? De brukar väl komma runt 4 - 5 ....då borde personen verkligen sett dem och slagit larm..