Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
MGM är inte ens häktade ännu, eller? Tänk om det är sant att en av dem var med sin flickvän hela natten. Jag är inte lika säker som ni är om att flickvännen ljuger i media eller att alla andra som försvarar MGM i media ljuger och är dåliga personer. Det har skrivits mycket nedsättande här om flickvänner till de manliga BO och om flickvännen till en av MGM. Även tjejen som mördades - ett BO - har dragits till smutsen här. Är alla ni som skriver här helt ostraffade och har perfekta vuxna barn som inte heller finns med i Lexbase? Ni sprider bara hat och i och med att det inte kommer någon information om vad som egentligen hände så eskalerar era skriverier. Jag vet inte vad som hände men jag tycker att varit så motstridig och förvirrande information från polisen att jag nästan drar slutsatsen att MGM kommer att sättas på fri fot inom kort.
Nå de har blivit häktade med restriktioner...så sannolikt har polisen på fötterna! Sannolikt ger de inte pressen hela sanningen. Däremot så kommer det egendomlig information från anhöriga till de inblandade.
JAg har ett belastat förflutet..... jag har två parkeringsböter, och en fortkörning (körde 90 på 70-väg)....men det lär man väl inte hamna i Lexbase för!
Att de misstänkta gärningsmännen är skitstövlar och värda förakt är det nog ytterst få som betvivlar. Om de mot förmoda skulle bli släppta så gör de nog klokast i att komma så långt bort från Uddevalla som möjligt1