2015-03-10, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gasahasa
Level 30 Undead mage just nu. Om någon på Horde vill snacka eller kanske dra en dungeon i framtiden PMa "Belial" ingame!
nostalrius?
Citera
2015-03-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollybooster
Det finns ingen wowserver någonsin som haft högre. Så kan du förklara med "Popolationen är inte allt för hög egentligen" betyder ?

Det kan jag. Han frågade om den var FÖR hög. Och jag sa nej, den är inte FÖR hög. Även ifall den är hög.

---

Kul att det är så lyckat. Runt 5-6k AKTIVA spelare hittils. Flashback guilden på Ally sidan har runt 80+ aktiva members online varje dag på dagarna.

Tycker det är riktigt kul att många verkar ta det seriöst och inte bara gör flumm-chars och slutar efter en launch som floppar.

Utan launchen var en succé och den är superaktiv hela tiden. Lvlarna börjar spridas ut med och aktiviteten är enorm!
Senast redigerad av znorlax 2015-03-10 kl. 01:52.
Citera
2015-03-10, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
nostalrius?

jepp
Citera
2015-03-10, 06:45
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Nån som lirar alliance på kazzak? Har nyss dingat en dwarf warrior till lvl 100 och letar efter en guild som inte har ett fult namn (noga med det.) eller någom som vill starta en guild med mig? Jag ska inrikta mig på pvp. Min gubbe heter Eldgrim. //skriver på mobil.
Citera
2015-03-10, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Nån som lirar alliance på kazzak? Har nyss dingat en dwarf warrior till lvl 100 och letar efter en guild som inte har ett fult namn (noga med det.) eller någom som vill starta en guild med mig? Jag ska inrikta mig på pvp. Min gubbe heter Eldgrim. //skriver på mobil.

Tror du letar efter den här tråden (FB) World of Warcraft - officiella Wow-tråden v2
Citera
2015-03-10, 19:17
Medlem
Observerads avatar
Någon mer än jag som inte kan logga in? Servern ska ju ner imorgon!
Senast redigerad av Observerad 2015-03-10 kl. 19:24.
Citera
2015-03-10, 19:41
Medlem
Går inte komma in nu verkar det som.
Citera
2015-03-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Någon mer än jag som inte kan logga in? Servern ska ju ner imorgon!

Citat:
Ursprungligen postat av Heglert
Går inte komma in nu verkar det som.

Byt till realmlist set realmlist login2.nostalrius.org

så kmr ni in.

Ska servern ner imon?! Vfr?
Citera
2015-03-10, 20:30
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Byt till realmlist set realmlist login2.nostalrius.org

så kmr ni in.

Ska servern ner imon?! Vfr?

Ah där ser man! Man tackar.

EDIT: Läste att servern skulle restartas. Läste hastigt så kan ha fel angående att den är nere då.
Citera
2015-03-11, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Ah där ser man! Man tackar.

EDIT: Läste att servern skulle restartas. Läste hastigt så kan ha fel angående att den är nere då.

Inga problem! =) Den gamla realmlisten kan va värd att minnas dock. Det är 2 loginservrar, dom använder båda. Så är den ena tillfälligt nere så kör den andra =)

jaha! Aja då vet jag iaf att något kmr hända =)
Citera
2015-03-11, 05:58
Medlem
Legolennarts avatar
Tycker att dom borde börja med en frivillig månadsavgift (donationer) så att dom har råd/lust att fortsätta hålla servern på topp.

Kan ju inte vara gratis att ha all utrustning och för att inte tala om tiden dom lägger ner på detta, lär ju vara som ett heltids jobb.

Hade lätt kunnat betala typ 50kr i månaden om möjligheten fanns, det höjer ju kvaliteten på servern ännu mer.
Citera
2015-03-11, 08:04
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Tycker att dom borde börja med en frivillig månadsavgift (donationer) så att dom har råd/lust att fortsätta hålla servern på topp.

Kan ju inte vara gratis att ha all utrustning och för att inte tala om tiden dom lägger ner på detta, lär ju vara som ett heltids jobb.

Hade lätt kunnat betala typ 50kr i månaden om möjligheten fanns, det höjer ju kvaliteten på servern ännu mer.
När pengar blir inblandat börjar Blizzard höja på ögonbrynet, och då får du ingen server alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in