2015-03-04, 23:31
Medlem
Negaducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Xanor sitter i kort tid, kanske fick du ångest som trots Xanoren uppkom?
Jag vet, men det brukar hålla i sig cirka 6 timmar annars nu knappt 2 timmar. Något lurt är det ju. Hade inte ätit på hela dagen men tog innan jag åt, så tom mage med. Hoppas jag inte har nåt fel på gaba receptorerna eller nåt...
Citera
2015-03-04, 23:58
Medlem
Airwave92s avatar
Någon som kan säga mig om de serbiska Ksalol funkar bra mot panikångest?
Citera
2015-03-05, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Någon som kan säga mig om de serbiska Ksalol funkar bra mot panikångest?
Alprazolam är lämplig vid panikångest. Ksalol är Alprazolam. Det finns mycket fakeksalol och många som förvarats dåligt och av andra anledningar tappat i styrka, men är de äkta så är de kanon.
Citera
2015-03-07, 06:48
Medlem
limE86s avatar
Är det nån som har koll på hur mycket 1 mg Xanor motsvarar i Iktorivil?
Citera
2015-03-07, 17:41
Medlem
zebrabodys avatar
Kanske var mina ksalol inte verkningslösa ändå (skrivit om tidigare). Kanske väntade mig för mycket, och då var för uppstressad/mådde för skitigt (och om rätt mycket citodon bara några dagar innan kan ha spelat in?).
För nu drygt 40min senare är inre stress o skakande händer betydligt mindre. Känner ett..lugn. Slump eller ej? Ksalolen får testas vid senare tillfälle igen!

Fast nu undrar jag..Ngt glas vin ikväll? Kommer jag bli en slöddrande idiot då ? Haha *över nojjning* Men vore inte så lyckat
Senast redigerad av zebrabody 2015-03-07 kl. 17:57.
Citera
2015-03-08, 18:35
Medlem
limE86s avatar
Hur länge tycker ni att effekten av Xanor sitter i? 4-6 timmar?
Citera
2015-03-08, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Hur länge tycker ni att effekten av Xanor sitter i? 4-6 timmar?
3-4 timmar och längre beroende på hur mycket.
Citera
2015-03-08, 19:06
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
3-4 timmar och längre beroende på hur mycket.

Det är fan inte länge alltså... :/ Skulle va skönt om dom höll i sig 6 timmar och mer. Xanor depo är ju nästan omöjliga att få tag på
Citera
2015-03-08, 23:03
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Det är fan inte länge alltså... :/ Skulle va skönt om dom höll i sig 6 timmar och mer. Xanor depo är ju nästan omöjliga att få tag på

YLBD har på EVO.
Citera
2015-03-09, 09:24
Medlem
Om nån var intresserad av lite uppdatering så har jag nu under senaste veckan brukat 10 st av mina 15 stavar. ÄLSKART!

En fråga inför nästa inköp, är det nån större skillnad på xanor och xanax? Vad jag förstår av information på nätet är det samma sak? Som sagt så tänkte jag köpa dom ist nästa gång då dom av nån anledning är billigare än stavarna jag köpte. Har sjukt dåligt med info och ska snacka med min langare idag och försöka få lite klarhet i vad dom andra pillren är. Men som jag förstod det var dom billigare pillren inte svenska tillskillnad från stavarna jag köpte som sagts var svenska.

Nån som har erfarenhet och förslag på om jag ska gå på dom billigare eller lite dyrare?
Citera
2015-03-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slatrom
Om nån var intresserad av lite uppdatering så har jag nu under senaste veckan brukat 10 st av mina 15 stavar. ÄLSKART!

En fråga inför nästa inköp, är det nån större skillnad på xanor och xanax? Vad jag förstår av information på nätet är det samma sak? Som sagt så tänkte jag köpa dom ist nästa gång då dom av nån anledning är billigare än stavarna jag köpte. Har sjukt dåligt med info och ska snacka med min langare idag och försöka få lite klarhet i vad dom andra pillren är. Men som jag förstod det var dom billigare pillren inte svenska tillskillnad från stavarna jag köpte som sagts var svenska.

Nån som har erfarenhet och förslag på om jag ska gå på dom billigare eller lite dyrare?

Xanax är Amerikanska Xanor, Xanor är namnet på svenska Alprazolamtabbarna.

Eftersom Xanax är import kan dom vara mindre potenta pga förvaring osv.
Citera
2015-03-09, 16:35
Medlem
Hej!

Någon som vet hur illa det är att ta xanor om man har sömnapne? har måttlig men de rosa små pillerna lockas väldigt mycket när ångesten sitter som en stor sten i bröstet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in