2014-08-14, 21:57
Medlem
Angelica bengtsson har skaffat en ny tränare, Sebastian Homo.

har har lärt henne att uppskatta styvare stavar.
Citera
2014-08-15, 00:12
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Angelica bengtsson har skaffat en ny tränare, Sebastian Homo.

har har lärt henne att uppskatta styvare stavar.

Har liksom lite svårt för det där med att de bästa tjejerna skaffar sig egna tränare. Ok då, det kanske är bra för dem själva, men jag börjar undra om det inte fattas nåt i det svenska friidrottslandslaget när Angelica kör sitt eget race och när Emma Green liksom rapar, lägger på en fis och får ont i ryggen och sen skiter i träningar och tävlingar. Emmas före detta man har nog problem med sig själv också men vill ju gärna att hans f.d. ska prestera nåt.
Citera
2014-08-15, 16:18
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
Ååå fy fan, tror att han snart bytts ut mot en snyggare person. När jag såg denna bilden insåg jag ganska snabbt att hon verkar vara osäker, eftersom hon valt Sveriges fulaste kille
Det är nog du som brister i självsäkerhet. Att hon (som faktiskt ser riktigt bra ut och skulle kunna välja och vraka lite hur hon vill för ett skjut) fallit för den här random EPA-traktor killen och inte skäms över att visa upp sig med honom, tyder snarare på att hon skiter i vad du tycker. En som däremot väljer sin partner för att DU skall kvalitetsgodkänna valet, skulle nog för dom flesta normala människor ses som väldigt ytlig och osäker. Gå tillbaka till din Kissie-blogg eller nåt.
Citera
2014-08-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Har liksom lite svårt för det där med att de bästa tjejerna skaffar sig egna tränare. Ok då, det kanske är bra för dem själva, men jag börjar undra om det inte fattas nåt i det svenska friidrottslandslaget när Angelica kör sitt eget race och när Emma Green liksom rapar, lägger på en fis och får ont i ryggen och sen skiter i träningar och tävlingar. Emmas före detta man har nog problem med sig själv också men vill ju gärna att hans f.d. ska prestera nåt.

Jag håller med dig i sakfrågan.

I det har fallet anser jag dock att denna att Sebastian Homo är bättre, just för att han har mycket kunskap och erfarenhet av styva stavar.
Citera
2015-03-08, 19:39
Bannlyst
Bor i Frankrike, har "ny" pojkvän, inte samma som länkats tidigare i tråden. Ingen tia, men det är inte Angelica heller. Har en väldigt "gäll" röst va?
Citera
2015-03-09, 23:44
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Bor i Frankrike, har "ny" pojkvän, inte samma som länkats tidigare i tråden. Ingen tia, men det är inte Angelica heller. Har en väldigt "gäll" röst va?

Haha jå, man tror hon är fyra år när man hör hon prata. Intervjuerna hon gav där efter EM-bronset så började man undra om hon verkligen var 21.

Men hon har sjukt vackra ögon alltså.
Citera
2016-02-16, 22:59
Medlem
Hörde precis ett bra Angelica citat på sporten "Skulle gärna vilja prova på lite styvare stavar!".

Vad menar hon egentligen?
Citera
2016-02-17, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Degig
Hörde precis ett bra Angelica citat på sporten "Skulle gärna vilja prova på lite styvare stavar!".

Vad menar hon egentligen?
Tyvärr inget snuskigt alls (var det kanske något du hoppades på). Ju styvare (hårdare, oböjligare) stavar, ju högre kan man hoppa.
Citera
2016-02-18, 09:02
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Tyvärr inget snuskigt alls (var det kanske något du hoppades på). Ju styvare (hårdare, oböjligare) stavar, ju högre kan man hoppa.

Nja, man måste ha farten och kraften för att kunna utnyttja en styvare stav. Staven måste vara anpassad för hopparen. En lätt hoppare och en stenhård stav gör ju att det bli lägre höjder. Som på den tiden när stavarna inte var böjliga.
Citera
2016-02-18, 10:15
Bannlyst
Redan passerad av en annan och yngre svenska ?
Citera
2016-02-18, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Haha jå, man tror hon är fyra år när man hör hon prata. Intervjuerna hon gav där efter EM-bronset så började man undra om hon verkligen var 21.

Men hon har sjukt vackra ögon alltså.
Söt tjej, men hon låter ju som en sjuåring...
Citera
2016-06-28, 23:13
Medlem
Mugsys avatar
Hon är mycket söt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in