2013-04-20, 20:34
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Hon var huvudperson i Patrik Sjöbergs program på 3:an. Hon verkade ganska helylle - snäll och oskyldig men mycket tävlingsinstinkt, men det har väl alla elitidrottare. Patrik körde en "tuffa till sig"-kurs med henne.

Ja jag såg det programmet med Patrik. Och jämfört med henne är han ju en gammal stöt i hennes ögon. Men naturligtvis så ser hon upp till honom, även om det inte kom fram riktigt i programmet.

Och hon verkade snäll, kanske lite naiv och oskyldig när dom pratade om alldagliga ting.
Reagerade lite på när hon inte visste vem Läckberg var, men förstod i andra ögonblicket att hon inte fokuserar på skit utan fokuserar på sitt eget liv, sin träning och sina mål!

Sen i framtiden när hon uppnått sina mål så hoppas jag att hon får njuta av livet och sina framgångar och kanske fundera på vem Läckberg är
Citera
2013-04-22, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GLYKOZ
En bild på henne med pojkvän, ifrån Kungsan i torsdags!
http://www.imagebam.com/image/88b3ef142848319

Ååå fy fan, tror att han snart bytts ut mot en snyggare person. När jag såg denna bilden insåg jag ganska snabbt att hon verkar vara osäker, eftersom hon valt Sveriges fulaste kille
Citera
2013-04-23, 08:33
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja jag såg det programmet med Patrik. Och jämfört med henne är han ju en gammal stöt i hennes ögon. Men naturligtvis så ser hon upp till honom, även om det inte kom fram riktigt i programmet.

Och hon verkade snäll, kanske lite naiv och oskyldig när dom pratade om alldagliga ting.
Reagerade lite på när hon inte visste vem Läckberg var, men förstod i andra ögonblicket att hon inte fokuserar på skit utan fokuserar på sitt eget liv, sin träning och sina mål!

Sen i framtiden när hon uppnått sina mål så hoppas jag att hon får njuta av livet och sina framgångar och kanske fundera på vem Läckberg är

Jag reagerade positivt på att hon inte visste vem Läckberg är. Tror hon med bravur kan klara sig bra i livet utan att aldrig någonsin ta del av denna narcissistiska och bekräftelsekåta mångsysslare.
Citera
2013-04-25, 11:18
Medlem
Hon gick natur i växjö, bor just nu i Frankrike.
Citera
2013-05-25, 19:28
Medlem
Har tydligen piercat naveln till denna säsong.
Citera
2013-08-22, 19:58
Medlem
Lär aldrig ta några högre höjder med tanke på rumpan och låren hon börjar få, fel kost eller gener?
Citera
2013-12-16, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poopo
Ååå fy fan, tror att han snart bytts ut mot en snyggare person. När jag såg denna bilden insåg jag ganska snabbt att hon verkar vara osäker, eftersom hon valt Sveriges fulaste kille

Det har hon redan gjort. Såg henne sitta intill en betydligt äldre man i åldern 40+ med begynnande flint a la Bajen-Kennedy under finnkampen och de pussades och hade sig. Riktigt vidrigt att se på. Barnarov är bara förnamnet. Och för någon månad sedan stötte jag på dom båda igen gåendes hand i hand utanför 7Eleven på Vasagatan här i Stockholm.
Citera
2013-12-16, 17:36
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Det har hon redan gjort. Såg henne sitta intill en betydligt äldre man i åldern 40+ med begynnande flint a la Bajen-Kennedy under finnkampen och de pussades och hade sig. Riktigt vidrigt att se på. Barnarov är bara förnamnet. Och för någon månad sedan stötte jag på dom båda igen gåendes hand i hand utanför 7Eleven på Vasagatan här i Stockholm.

Det där tror jag inte en sekund på.
Citera
2013-12-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Det där tror jag inte en sekund på.

Du gör som du vill men så är det. Hörde att dom pratade franska med varandra också så hon verkar ha hookat upp med någon utlänning.
Citera
2013-12-16, 17:56
Bannlyst
Citat:
Du gör som du vill men så är det. Hörde att dom pratade franska med varandra också så hon verkar ha hookat upp med någon utlänning.

Damien Inocencio är nog inte så oskyldig som namnet låter påskina.

Edit: Det är hennes "tränare".
Citera
2013-12-16, 19:49
Medlem
P55s avatar
Citat:

Javisst är det så när sportisen har talat! *vrider mig av skratt*

Ge dig sportisen, gå och lägg dig och ta det lugnt resten av veckan så du kan fira jul med din mamma och pappa.
Citera
2013-12-16, 21:35
Medlem
Brutes avatar
Citat:

Citat Angelica:
Citat:
När vi åkte hem efter det senaste passet satt jag bak på Damiens hoj och medan han drog på lite extra mellan trafiklysena var lyckan fullkomlig.

http://www.goteborg2013.com/sv/angel...rmont-ferrand/

Du får lära dig skilja på vänskapliga kindpussar och sexuella handlingar.

//Brute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in