2015-03-01, 10:34
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Ringde en tjej jag bara träffat två gånger. Jag skrek nästan i luren att jag älskar henne och ska dö för henne. Hon har inte sagt nåt ännu. När hon under samtalet bara sa "är du full eller" och jag fortsatte med "nej, vill ha dig nu, kan vi träffas" och hon sa nej kastade jag ut telefonen genom fönstret. Pinsamt minne.

Vad tänkte människan? "Jag tänkte med kuken"-försvaret funkar ju inte ens, vilken kåtbock ringer och gormar om att han ska dö för henne? Haha, ett gott garv åt en verklig pundarepisod.
Citera
2015-03-07, 09:37
Bannlyst
Jag hade fått för mig att jag skulle filma allting som jag gjorde när jag var påverkad. Long story short: jag spydde i toaletten samtidigt som jag filmade. Tappade den skitdyra mobilen i toaletten. Utan att tänka mig för tog jag upp den med bara händer från det klibbiga vattnet som var fullt med min spya. Jag upptäckte att mobilen fungerade och la den i ett skåp. Dagen efter när jag vaknade upptäckte jag att min mobil var borta. Letade överallt och hittade den tillslut i badrumsskåpet. Försökte sätta på den, men det var förgäves. För er som undrar så var det en iPhone 5s...
Citera
2015-03-08, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowslayer
Jag har en vana att pissa i handfatet på skoltoaletterna

Det är inte något pundigt beteende, det gör 50% av alla killar. Bekväm höjd och så slipper man stänk och dropp på byxorna.

Knackade på hos grannen och frågade efter rullpapper igår, han hade inget. Kom på senare att det inte var så smart, inte som att fråga om socker precis.
Citera
2015-04-03, 04:30
Medlem
MisterMozzis avatar
Minns för några år sedan. Hade tagit en massa tjack och satt och spelade 13h utan att ens gå på toa.

Bodde fortfarande hemma, men jag var den ända som var hemma. Men efter mina 13 timmar spelande skulle jag ta toapaus och hämta vatten, men märker då att 3 av mina syskon var hemma med en vänn. Dom var hungriga så bestämde mej för att steka korv till dom, och "pigg" som man va stod jag med 4 kolsvarta korvar och spisfläckten var inte igång häller.

Telefonen ringde, så jag gick för att hämta den i soffan. Men när jag ska gå tillbaka får jag blodtrycksfall och lutar mej mot ryggstödet på baksidan av soffan.
Efter ungefär 5 - 10 sec vaknar jag till och hör att syskonen gapskrattar och ser att jag pratar med min Syster i telefonen, märker också att jag ligger huvudet på bordet och benen rätt upp från ryggstödet, åt fel håll i soffan. Barnen fick äta Billys och jag sov.
Citera
2015-04-03, 07:04
Medlem
sry men bumpar den här tråden*

Fan ere här.......

Trodde jag kommit till rätt forumsdel... Men inte en jävel e vaken? Vafan kliv fram nu... charlie sheen, persbrandt, Lill-babs eller vem fan som helst! Nån borde väl finnas där ute?

Jag är inte rockstjräna trots att jag vill tro det och beter mig så.... Mick Jagger vart är du?! hahaha
Citera
2015-04-03, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alesi
Ett pundigt beteende är att täcka för alla fönsterrutor med filtar osv för att vara säker på att inte ha någon insyn i lägenheten.
skönt att inte vara ensam om det.... haha
Citera
2015-04-03, 21:43
Medlem
Claweds avatar
Jag såg en pundare en gång som under ett par timmar gick fram och tillbaka under min balkong, styrandes på ett badkar, samtidigt som han bad folk vilka hade åsikter om saken, att dra åt helvete.
Det sista jag såg av honom var nere på pendeltågs-stationen då hade han lyckats baxa ner badkaret på plattformen också.

En annan gång på gävle-travet stod en snubbe och upprepade högt och ljudligt ,en och samma mening om och om igen under 5 timmar. (Det är stora tävlingar idag på gävletravet 100 tusen i första pris)
Snacka om att ha fastnat!

Näst senaste jag såg var 2 pundare som en söndag- morgon satt och sov i en parkerad bil med motorn igång ,varav den ena hade somnat ifrån kanylen som satt fast i armen.

Senaste jag såg var en pundar- bilist som kom körandes ner mot stureplan och plötsligt bara stannade och skrek rakt ut till någon som inte fanns där att ja men hur fan kör du själv då.

Mina egna pundar betenden förtränger jag!
Citera
2015-04-03, 21:51
Medlem
Droidlifes avatar
Tjackrunka i 24 timmar fast i tankemönster där damer som Rihanna (mainly) slickadat mig över hela kroppen, dricka sig snorfull på 7,5or för att kombattera AT, svimma av lågt blodtryck, fylla och allmän tjackronkigness ute i köket och slå bakhuvudet i en ungslucka, överleva, bloda ner sängen, somna med Detroit techno på högsta volym i hörlurarna.

Då är man på topp!!
Citera
2015-04-03, 23:12
Medlem
dreaminlikehells avatar
woops, finns många.

Men en av de gångerna när jag själv började fundera på vad jag egentligen sysslade med var nog när jag hade riktigt jobbig paranoia.

Vet inte exakt vad för droger jag hade tagit då, men tror det var typ tjack, röka och typ e, hade såklart inte tagit tjack och e samtidigt men tätt inpå varandra... Och så hade jag varit med om lite otäckta saker som gav mig grov paranoia. Ska komma till saken:
Jag började alltså springa mellan fönster och titthålet på dörren samt började bygga barrikader vid fönsterna och altandörren. Var liksom rädd för omvärlden... Det pågick så här i några dagar/veckor, tog ju dock väck barikaderna men sprang fortfarande som iller imellan fönstren osv, gjorde det så mycket så tillslut blev det som en vana...

Det gick dock över efter några månader. Men detta var för mig väldigt bisärrt men ja så kan det gå. Glad att paranoian försvann! :P

Tror dock att jag inte alls är ensam om detta.

ett råd till er med jobbig paranoia, "händer det så händer det".. Men låt inte det göra dig alltför rädd.
Citera
2015-04-03, 23:46
Medlem
Droidlifes avatar
"några månader".
Damn...
Citera
2015-08-05, 20:43
Medlem
Bertil85s avatar
En pundig grej är att av vana lägga en Fisherman's Friend under tungan i tron att det skulle ge bättre upptagningsförmåga.

Speciellt nu när Fisherman's Friend inte är knark.

Edit// Fast varför ta mer piller läs (Fisherman's Friend) när man redan knaprar i sig så många piller.//Slut edit.
Senast redigerad av Bertil85 2015-08-05 kl. 20:50.
Citera
2015-08-06, 00:06
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksparrow420
Mitt pundigaste beteende är väl att jag så fort jag tagit en lina tjack så frågar jag allt o alla lite diskret om dom också sysslar med droger och frågar om dom ska vara med på en lina (Dock har jag bara fått positiva svar hittills ). Ser det också som ett pundigt beteende när man lätt snöar in på saker och ska försöka bryta sig från det ett tag men vips lika snabbt sitter man fast där igen

Hur drar du upp det diskret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in