2010-06-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0nsterspliffar
Cyckelverkstad är ju en klassiker, eller ta bort säpos mikrofoner under trä golvet
om en pundare köper min gamla lägenhet i Eskilstuna, och börjar riva upp golvet jag lagt om nytt i vardagsrummet för att leta mikrofoner, så kommer personen få sig en glad överraskning. Gömde en 10gubbs affe där under tiden jag höll på, tänkte det var ett bra ställe fall snuten kom. Och nog väl, snuten gjorde rassia ett par månader senare. och jag hade nästan inget hemma alls. Och inte hitta dom mitt tjack under golvet. Men jag kunde ju inte ta fram tjacket igen utan att riva en stor del av golvet, så det fick vara kvar. Man är bra smart ibland
Citera
2010-06-23, 19:25
Medlem
Lightermans avatar
Snorta tjack från en polares katt,katten hade fått tjacket på sig,så jag tog en tjuga och jaga honom i runt i hela köket och vardagsrummet hehe
Senast redigerad av Lighterman 2010-06-23 kl. 19:47.
Citera
2010-06-23, 20:23
Medlem
Brukar gå och prata med mig själv.

Ni vet när man önskar att man var ~10 år igen och bara var fri som en fågel. Brukar iallfall gå och konversera med mitt inre barn, speciellt i leksaksaffärer.

Citera
2010-06-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Brukar få för mig att gömma allting "knarkigt" direkt jag hör grannarna i trapphuset efter jag varit igång ett par dygn sen plocka fram dom efter ljudet försvunnit efter för många dygn är de ibland de enda jag pysslar med, lyssna efter ljud och gömma saker, sen ta fram dom och fortsätta lyssna efter "inkräktare"

Hehe, ja sitta och lyssna efter minsta ljud i timmar är ju en klassiker.
Jag får ibland för mig att grannarna kanske kan höra eller se mig runka hur fan nu det skulle gå till,
eller att hyres värden eller soc har listat ut precis vad jag håller på med och kanske är på väg in med huvudnycklarna tillsammans med polisen tom. Fattar inte att jag går på samma noja om och om igen. Ibland har jag tom skrivit lappar till mig själv innan där jag försöker uppmana mig själv att sluta noja över samma saker hela tiden...men tror du det hjälper? icke. Då brukar jag låsa in mig på toan med datorn och sitta och vänta på att dom "kanske" ska komma beredd att spola ner skiten i toan

Ingen har nånsin ens kommit och ringt på dörren så klart. Men den dagen kommer väl, när grannen vill låna ägg eller nåt. Det kommer kosta mig mycket vaket ner i toan. LOL
Citera
2010-06-25, 21:31
Medlem
Vet inte riktigt om det är så pundigt? Men tog bussen hem från en jävla efterbrakare med massa tjack, och på bussen hade jag ju absolut inget att göra förutom att sitta och tugga tuggummi som ett monster och väcka blickar, när alla andra var dödströtta lördagmorgon 06.00 satt 2 dagars liraren och tuggade frenetiskt, så tog upp mobilen. Bytte namn på alla mina kontakter i telefonen till Efternamn + Förnamn, och satte +46 på allihopa. Tog en jävla tid, missade givetvis min hållplats när jag satt fokuserad och höll på med mitt uppdrag. ha ha.
Citera
2010-06-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lighterman
Snorta tjack från en polares katt,katten hade fått tjacket på sig,så jag tog en tjuga och jaga honom i runt i hela köket och vardagsrummet hehe
haha troll??

kanske när jag sa jag var sjukt pissnödig o fick gå in på mcs personal toalett. eftersom de hade låst kundtoan.(ingen aning varför) drog en lina tjack istället o gick ut o pissa i en papperskorg.
Citera
2010-06-26, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phatfish
Hehe, ja sitta och lyssna efter minsta ljud i timmar är ju en klassiker.
Jag får ibland för mig att grannarna kanske kan höra eller se mig runka hur fan nu det skulle gå till,
eller att hyres värden eller soc har listat ut precis vad jag håller på med och kanske är på väg in med huvudnycklarna tillsammans med polisen tom. Fattar inte att jag går på samma noja om och om igen. Ibland har jag tom skrivit lappar till mig själv innan där jag försöker uppmana mig själv att sluta noja över samma saker hela tiden...men tror du det hjälper? icke. Då brukar jag låsa in mig på toan med datorn och sitta och vänta på att dom "kanske" ska komma beredd att spola ner skiten i toan

Ingen har nånsin ens kommit och ringt på dörren så klart. Men den dagen kommer väl, när grannen vill låna ägg eller nåt. Det kommer kosta mig mycket vaket ner i toan. LOL

Just a fucking smiley
Citera
2010-06-26, 18:31
Medlem
Cheesenoodless avatar
Vet inte om det kan klassas som pundigt, men sjuka nojjor har man haft.

Hoppade av pendeltåget en gång och skulle precis gå till busstationen då jag märker att en man i kostym stirrar riktigt konstigt på mig och på sättet jag går (har inbillat mig att jag går som en stolpe och vaggar framåt). Då tar jag beslutet att vagga till nästa hållplats på linjen och ser samma man stirra på mig från ett bussfönster längs med vägen när bussen åker förbi.

Väl på den andra busshållplatsen så satt jag och nojjade upp mig själv om detta konstiga sätt att gå på tills nästa buss kommer. Jag rammlar nästan in i bussen för att jag vaggar så mycket, och under konstiga blickar gör väg mot närmaste sittplats och slänger mig ner i den, för att sedan i en 30 minuters bussresa fundera på om jag ska ställa mig upp, och predika om att jag också är en medmänniska och allt jag vill är att komma hem, inte skada någon av dem.

När det kommer till pundigt beteende:

Jag har för vana att gå till elskroten på gården (också kallat för teknikmagasinet av vänner) för att sedan ta den allra största och mest invecklade pryl jag kan hitta, sen spendera resten av kvällen ta isär den till så små bitar jag kan med en skruvmejsel. Tekniska saker är helt gudomligt när man snöar in.

Edit:

Efter att läst mer i tråden så kom jag på gången då jag tog fram min gammla bilbana från källaren, en stealth mission mitt i natten en Tisdag tillsammans med kompisen ner i källaren, gräva fram bilbanan och ta upp till lägenheten, för att sedan fylla en 1'a med en enorm bilbana och flertal bilar samtidigt brummandes fram och tillbaka, det var en fantastiskt natt. Får en att sakna de dar då man var 7 bast och bilbanan var hela världen.
Senast redigerad av Cheesenoodles 2010-06-26 kl. 19:07.
Citera
2010-06-26, 19:06
Medlem
Jag brukade alltid under min intensivaste tjack period "djuphosta" strax före eller efter min efterlängtade fredagsdos. Hostade ofta så jag spydde i någon form av ångestladdad förtjusning.
Satt på toa efter det och blästrade toastolen och sen så har sextankarna smugit sig på mer och mer innan avtändningen, som jag förut kunde tycka vara ganska skönt pga att man lägger fokus på något annat än sin egen ångest. Men nu så blir jag ett pervo istortsett efter andra linan, inte bara tjack, gäller alla cs.
Citera
2010-06-26, 19:15
Medlem
Dannyboyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomglo
Men nu så blir jag ett pervo istortsett efter andra linan, inte bara tjack, gäller alla cs.

det blir sorgligt nog jag med...
Citera
2010-06-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannyboya
det blir sorgligt nog jag med...

Ibland kan det vara jävligt jobbigt ja. Typ om man är på fest och ska försöka vara social och det ända man kan tänka på e hur man vill knulla sina kvinnliga bekanta våldsamt i alla hål.

Men samtidigt tycker jag det är halva charmen med vaket oxå. Hade man inte blivit så nedrans pervo hade ju det inte varit lika kul, och som sagt, avtändningen hade ju varit helt outhärdlig.
Citera
2010-07-03, 20:42
Medlem
MOXXARs avatar
Har väll några historier jag med, hade tagit en del tjack och jag och tjejen vart kåta så vi drog i gång och knullade på en parkeringsplats, fullt av bilar och folk mitt på dagen. Och detta att man fastnar i containrar på sopptippar är ju inget jag är stolt över precis, men sådant har jag gjort rätt mycket när jag pundat. vad mer... Krockat med bilar, slangat bilar fast jag inte vetat vad jag gjort och fått all soppa i munnen och svalt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in