Flashback bygger pepparkakshus!
2022-11-12, 22:02
Medlem
Jag saknade min dåvarande pojkvän och ville träffa honom. Något jag inte vågade säga rakt ut eftersom jag inte vågade riskera att han skulle avvisa mig. Bättre att inte ge honom något val. Så jag vinglade hemifrån och la mig mitt på vägen utanför hans lägenhetshus, bland bilar och förbipasserande folk, och skrev ett sms till honom ”utanför”. Vaknade upp i hans soffa morgonen efter. Minns inte exakt vad jag hade tagit men jag vet att det var under tiden jag käkade en massa benso. Så jävla dekadent haha.
Citera
2022-12-08, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saturnisk
Jag saknade min dåvarande pojkvän och ville träffa honom. Något jag inte vågade säga rakt ut eftersom jag inte vågade riskera att han skulle avvisa mig. Bättre att inte ge honom något val. Så jag vinglade hemifrån och la mig mitt på vägen utanför hans lägenhetshus, bland bilar och förbipasserande folk, och skrev ett sms till honom ”utanför”. Vaknade upp i hans soffa morgonen efter. Minns inte exakt vad jag hade tagit men jag vet att det var under tiden jag käkade en massa benso. Så jävla dekadent haha.

Detta var otroligt roligt😂
Citera
2022-12-08, 23:16
Medlem
Den sjuka städmanin man kan få på ladd.
Brukade städa, organisera, rensa och sortera i timmar. Fint blev det, men glömmer ju bort vart man gjort av saker och ting!!
Citera
2022-12-13, 08:24
Medlem
Indos avatar
När man stjäl varenda el cykel man kan hitta på ens egen gata och stashar dom i vardagsrummet.. sen drar man fram vinkelslipen och börjar såga lås 5 på morgonen 🤣
Citera
2022-12-17, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson5082
Gömma stashen.......

Man har säkert ”gömt” undan några hundra lax…. Fan vad trött man blir på sig själv
Citera
2022-12-18, 14:20
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminante9802
Samlat rouches från marken, tömt dom och sedan rullat nya. Slicka av kortet, talriken efter en lina. Svalt/sugit på filtrena efter en IV lösning.
Äsch, de där ingår ju nästan i amfetamin punderi.
Kontrar med; när man gått flera dagar på amfetamin IV och inte längre får svar, och tar det radikala beslutet att bli anpassningsbar och principiellt flexibel, dvs och ta den blodiga lösningen i pumpen rektalt.. Till alla som känt sig som en smutsig pundare och tagit en blodig lösning i en rövpanna. Du är inte ensam!
Citera
2022-12-18, 14:48
Medlem
SweetHooligans avatar
Nu har jag varit utan pund i 7 månader men varje gång jag gör det här så tänker jag "Ååh, tor browser, flugsvamp "

https://anonfiles.com/RdwbqeN5ya/20221218_143925_jpg
Citera
2022-12-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
När man stjäl varenda el cykel man kan hitta på ens egen gata och stashar dom i vardagsrummet.. sen drar man fram vinkelslipen och börjar såga lås 5 på morgonen 🤣

Igenkänningsfaktorn är skrämmande hög. 😂
Citera
2022-12-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
tror jag dog......
Måste bara fråga vad som hände efter du hade gjort det, ingen granne som märkte något?
hahahha fyfan alltså gör inte om det !!
Citera
2022-12-20, 14:19
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
tror jag dog......
Måste bara fråga vad som hände efter du hade gjort det, ingen granne som märkte något?
hahahha fyfan alltså gör inte om det !!
Ja snuten kom ju till kvarteret nåt dygn efter och då vart man för nojjig att flytta på cyklarna från bostaden, Så det vart att man lacka om dom och sålde snabbt och billigt för utan batterier så är inte el cykel värt så mycket, MEN! En av cyklarna jag tog hade dom lämnat kvar batteriet på så den var ju win win 💪

Mvh Indo
Citera
2022-12-20, 18:39
Medlem
Katastrofen1s avatar
Vilka tider det var när man var knarkare! Jag ser tillbaka på den tiden med värme för så kul kommer jag aldrig att ha igen. Visst att man sabbade både jobb, ekonomi, körkort, vänner och hela faderullan. Men en liten(stor) del av mig tycker att det var värt det eftersom jag under en lång tid hade varit gravt deprimerad, ångestfylld och ensam trots ett bra jobb, bil och flickvän samt ett välvårdat yttre. När jag drog min första lina förändrades allt i livet från 0 till 100 och i fem år kunde jag leva som en kung där jag vaknade varje dag med ett leende på läpparna - innan kraschen kom som ett brev på posten.

Det pundigaste jag har gjort kan jag inte säga utan att avslöja mig själv. Men jag har runkat i 5 dygn i streck med världens sjukaste psykos som resultat. Jag hörde porrstön i 2 dagar från min dator trots att den var avstängd.

Det är antagligen dessa minnen som får en att ta ett återfall någon gång i framtiden.
Senast redigerad av Katastrofen1 2022-12-20 kl. 18:47.
Citera
2022-12-21, 03:43
Jag tog 5-6 påsar med olika RC. 5-IT, DMT Aco-dmt, NEP, + några andra jag inte minns. Skrapade det sista i påsarna och gjorde en Lina som var rätt fet och drog den.
Rätt kraftigt men kortvarigt rus.

Sen fick jag höra..

Andra saker jag gjort dock inte ensam är att ta A-PVP och NEP och onanera i ett halvt dygn om inte mer ibland och kolla massa ryska porrfilmer utan resultat.

Snacka om nån psykos typ.

Och man luktar ju så gott av PV analoger 😝😝😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in