Citat:
Ursprungligen postat av
PrinceMeandor
Är det någon som vet hur matchmakingen i normals fungerar? Är uppe i 10 förluster i rad och möter fortfarande folk som är rankade 5-10 divisioner högre än mig. Alla matcher har slutat på precis samma sätt alltså att alla våra lanes blir totalkrossade och fienderna vinner med 20-30 kills marginal

Det är inte ens roligt att spela när man möter fiender som är så överlägsna.
Jadu, ingen aning men har samma problem. Fick möta en diamond, en plat, en gold och 2 silver spelare, mitt lag, jag gold, resten låg silver... Deras diamond fick göra precis vad han ville, plat spelade Vayne mot en Cait men farmade bättre än vår Cait men vår junglare babysittade bot så vi vann den lanen. Deras gold som mötte mig mid var en dålig goldspelare så vi lyckades vinna. Hade en match där en bronze spelare mötte en diamond mid, hur roligt är det att spela en sådan match... Jag möter dock gärna högre bara för att se hur jag står mig mot plat/diamond men en bronze mot diamond är ju långt i från fair. Förstår mig inte på deras matchmaking då jag ena matchen kan få spela med 2 bronze spelare och möta gold, matchen efteråt är det gold/plat spelare enbart. Fattar ingenting...