Möjligheterna är många med en kort koncis crewtag, man kan fläska på bokstäverna ordentligt utan att ta en evighet på sig, få upp flera pjäser på kort tid, och som du själv nämner skriva vad det är en förkortning för.
Få det att se bra ut? Så otroligt objektivt att jag tror du är ensam om den åsikten.
Vill man "göra målningen bättre" kan man ha köra sin "one" bredvid eller varför inte skriva ut hela tagen, de ska ju självklart stå för nåt ballt också "Overnight Sensations" till exempel.
Senast redigerad av BotkyrkaOG 2015-02-27 kl. 17:52.
Nu var det ju så att jag fråga om dom fortfarande kör.. Jag fråga inte om vilka som gillar dom eller inte. Och ja helt klart finns det tusentals målare som är minst lika bra, Men för mig fastnade moor.. jag tycker han lägger fräscha saker.
Så någon som vet om dom fortfarande kör under dom namnen?
Ja moor kör väl fortfarande en del panels med EHG och FY lirarna?
Är PIX Crew fortfarande aktiva?
I så fall vart kör de som mest?
Längesen jag såg något nu, sitter någon på gamla goda bilder så länka på för tusan
Jaja, dom kör ju på. Geist i Hufvudstaden och Yoga under diverse alter egon i landets södra delar. Båda dessa herrar levererar sanslöst hög kvalitet för tillfället, även om det dessvärre mest rör sig om lagliga alster.
Edit: Instagram -> geistes & jagette
Senast redigerad av AnimalOfPray 2015-03-07 kl. 08:19.