Citat:
Ursprungligen postat av
TJudge
Ja det kan ha varit något luddigt formulerat av mig.
Kan man få det att se bra ut med bara två bokstäver? Inte enligt mig. Så varför försöka?
Jag diggar inte ens TD panelerna som gjorts. Två bokstäver är sååå boring. Men skriver dom top dogs så ser det genast bättre ut.
Vanligtvis brukar du ha någon underliggande substans i dina inlägg men nu är du ute och cyklar och ger endast skenet av att du är ute efter att skapa reaktioner. Ja, crew-namn består vanligtvis av tre bokstäver och personliga tags rör sig oftast mellan tre till sex bokstäver, varav fyra och fem är vanligast. Till det bör man också tillägga att graffiti, nationellt sett, har existerat som etablerad kultur i närmare 50 år - släng då också in ordet "bait" och se var det hela leder dig.
Crew-namn innehållande två bokstäver ses som ovanligt av de flesta och fult enligt dig. Att uppkalla ett crew efter en tvåstavig bokstavskombination är inte speciellt konstigt i sig och att det inte går att skriva ut på ett snyggt sätt är nog endast något du och få andra tycker, för det är knappast en global åsikt. Är du lika konservativ när det kommer till crew-namn bestående av fyra bokstäver också? Till det räknas såklart även de som har trestaviga bokstavskombinationer där ett tidlöst S läggs till.
De du talar om har väl snarare tagit ett positivt beslut och tagit ett steg till box nummer två istället för att begränsas av box nummer ett som så många fortfarande trängs i - nära 50 år senare.