Flashback bygger pepparkakshus!
2015-03-06, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Gör så. Tror du kommer gilla Oxynorm

Har ätit Oxynorm tidigare efter operationer bl.a. Och det gillade jag.

Eftersom jag inte IV'ar tror jag Oxynorm är mer värt att slippa depoteffekten än Oxycontinet, det var egentligen därför jag undrade. Äter dock inte enbart för rus men även mot riktig smärta, festar på ibland dock.
Citera
2015-03-06, 09:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Har ätit Oxynorm tidigare efter operationer bl.a. Och det gillade jag.

Eftersom jag inte IV'ar tror jag Oxynorm är mer värt att slippa depoteffekten än Oxycontinet, det var egentligen därför jag undrade. Äter dock inte enbart för rus men även mot riktig smärta, festar på ibland dock.

Berätta gärna om det blev sämre eller bättre med din smärta.
Citera
2015-03-06, 19:45
Medlem
healthyasfucks avatar
Fått tag på 25mg Oxynorm i form av fem 5mg, aldrig testat Oxy förut så är redigt sugen på att prova

Dock har jag tyvärr smält i mig en del sub den senaste veckan. Har några frågor till er kunniga:

1. Hur länge tror ni jag behöver vänta innan oxyn ger full effekt?

2. Vad är en bra nybörjardos?

3. Är det korstolerans mellan Sub och Oxy?

4. Vilket intagningssätt ger mest av fem 5mg? Röka? Svälja? Snorta?

Svaren finns säkert om jag läser igenom en jävla massa sidor här men tyvärr börjar det ordna upp sig lite för tidigt med ölen nu och ska gå ut om en stund så hade inte tid. Sorry för det.
Citera
2015-03-06, 19:58
Medlem
Redlinezs avatar
Hur är det att ta lite oxycontin blandat med tram?
Citera
2015-03-07, 12:32
Medlem
Är alla oxikodon-preparat depottabletter? Ska man ändra dosering om det är depot man har?
Citera
2015-03-07, 15:19
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Fått tag på 25mg Oxynorm i form av fem 5mg, aldrig testat Oxy förut så är redigt sugen på att prova

Dock har jag tyvärr smält i mig en del sub den senaste veckan. Har några frågor till er kunniga:

1. Hur länge tror ni jag behöver vänta innan oxyn ger full effekt?

2. Vad är en bra nybörjardos?

3. Är det korstolerans mellan Sub och Oxy?

4. Vilket intagningssätt ger mest av fem 5mg? Röka? Svälja? Snorta?

Svaren finns säkert om jag läser igenom en jävla massa sidor här men tyvärr börjar det ordna upp sig lite för tidigt med ölen nu och ska gå ut om en stund så hade inte tid. Sorry för det.

Ingen? Skulle verkligen behöva ganska snabba svar ang. detta då man ju är redigt sugen ;p
Citera
2015-03-07, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ingen? Skulle verkligen behöva ganska snabba svar ang. detta då man ju är redigt sugen ;p

Givet vad du skriver och vem du är. Så skulle jag nog ha gjort pulver av allt och snortat. Snortat i 2-4 omgångar med tidspann emellan.

Är det Lannacher, så kan du prova att röka. Det är bästa sorten att röka om du har möjlighet till det. Ruset man får påminner om IV och är en helt annan grej än att snorta eller bomba.
Citera
2015-03-07, 17:43
Bannlyst
Citat:

Endast första gången känner du ett extra påslag. Och det är skönt!
Men sen! är det bortkastat tram....dessvärre.

Ja kanske någon gång till känner du lite.
Citera
2015-03-07, 18:57
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Givet vad du skriver och vem du är. Så skulle jag nog ha gjort pulver av allt och snortat. Snortat i 2-4 omgångar med tidspann emellan.

Är det Lannacher, så kan du prova att röka. Det är bästa sorten att röka om du har möjlighet till det. Ruset man får påminner om IV och är en helt annan grej än att snorta eller bomba.

Tack för svaren! Nej det är Mundipharma och är alltså kapslar, du rekommenderar då att snorta dessa?

Det går inte att röka pulvret på annat sätt?

Fortfarande återstår frågan om hur lång tid jag behöver veta från sista sub-linan innan jag får full effekt av oxyn?
Citera
2015-03-07, 19:26
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Tack för svaren! Nej det är Mundipharma och är alltså kapslar, du rekommenderar då att snorta dessa?

Fortfarande återstår frågan om hur lång tid jag behöver veta från sista sub-linan innan jag får full effekt av oxyn?

Fan ta inte oxy om du har tagit sub senaste veckan, riktigt jävla slöseri, gör det INTE!!!! Slösade bort 40 mg häromdagen för att jag hade tagit sub någon dag innan.
Citera
2015-03-07, 21:33
Bannlyst
Citat:

Ne, rök inte oxy-norm pulver. Det fattar eld lätt. Som en annan skribent säger, så bör du nog vara försiktig med att ta. Risken att du inte känner något på 25mg finns nog. Isf behöver du minst dubbla om du ska få likvärdigt rus som gången innan; som tumregel.
Det gååår, men man får ta mer bara. 25mg förslår inte i ditt läge.

Men vet gör man bara när man har provat....
Citera
2015-03-07, 22:00
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ska öka risken för kramp och serotonerga biverkningar, har haft båda i låga doser samtidigt men ta inte samtidigt inom 6h. Ingen höjdare att blanda, onödig, oxycontin är så mycket starkare. Inte värt riskerna för den möjliga synergi du kanske kan uppnå(uteblev för mig) Bättre att ta mer oxy om man ej är nöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in