förväntas att få hem en gubbe av denna imorgon från RCkems under det sista året har det vart jävligt dåligt med RC´s har tappat intresset för dom samt att det känns som om det bara pumpas ut en massa jävla siffer och bokstavs kombinationer som inte är bra alls. 3-mmc va den sista som jag tycke va en okej party stim. Va väldigt inne på 4-cmc tyckte den verka intressant men det blev bara aldrig av. vart mycket mycket tjack sista tiden och RC chemsen har blivit liggandes på hyllan en ganska så lång tid.
hoppas verkligen att denna funkar okej ser lovande ut i tråden i vanliga fall så pangas det men har tagit vila från det ett tag nu så nu får det bli en gammal hederlig snok helvete ser inte ifram imot svedan och drippen

hatar skiten en previleg med att panga om man kan säga så slipper den äckliga jävla näsbrännan och drippen

fan va länge sen man sög i sig ett streck UUUUHHAA mig!!!
aja som sagt får se om det dimper ner nått paket imorgon lämnar en mindre rapport här om 3-CMC va bra eller anus verkar ju bara ha vart posetiva feedbacks hit tills så jag håller tummarna
Punda lugnt gubbar! fridens!