2015-03-03, 21:37
Medlem
Stone..s avatar
Har nu tagit 0.5mg av denna substans. Den fungerar helt klart. Men blir nog inte något mer köp av denna substans! Saknar 3-MMC som var fucking underbar! Trodde denna skulle vara rätt så lik när jag köpte den. Men så fel man kan ha ibland!

Blev mest lugn utav av den! Men jag skulle inte lägga ut dom pengarna igen för och köpa mer!
Då köper jag hellre jävligt fint tjack istället som räcker mycket längre.

Som "Stenads" tjack. Det var helt jävla underbart och potent så in i helvete!
Plus en väldigt trevlig person och ha och göra med också kan jag lova er!

Vänliga Hälsningar. / Stone..
Citera
2015-03-03, 21:39
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Jag höll mig igång ca. 9 timmar på samplet jag fått (≈500mg), blandade dock lite mer ett par holkar så kan inte ge någon precis utvärdering i nuläget. Beställde hur som helst hem lite mer nu, definitivt kul substans. Liten varning kan dock utfärdas, svårt att sluta gräva i påsen när man väl fått feeling.

Ska snart rulla en spliff och se ifall det är någon god blandning.

Vad tyckte du om den blandningen?

Mvh!
Citera
2015-03-04, 01:04
Medlem
MindTwisters avatar
Någon som testat från både S-I och rckem och kan jämföra? Har endast kört S-Is pulver (och inte kristaller/stenar som folk skriver om i tråden). Det var najs men var tvungen att ta ganska mycket, ~200mg näsa + påfyllningar i samma storlek, så jag undrar om det från rckem är starkare?
Citera
2015-03-04, 04:44
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Någon som testat från både S-I och rckem och kan jämföra? Har endast kört S-Is pulver (och inte kristaller/stenar som folk skriver om i tråden). Det var najs men var tvungen att ta ganska mycket, ~200mg näsa + påfyllningar i samma storlek, så jag undrar om det från rckem är starkare?

Samplet på 0.5g som jag fick från rckem var en enda stor vit kristall.

200mg doser är inte så stora egentligen, själv drog jag i mig hela samplet på en gång.

Man fick köra liknande doser med 4-mmc och 3-mmc också om man ville iväg ordenligt.
Citera
2015-03-04, 11:24
Medlem
svampssons avatar
2gubbar beställt från rckems. Jag gillade verkligen detta. Inte lika fint som 3mmc men det var där och nosade vilket räcker gott åt mig just nu
Citera
2015-03-04, 12:14
Medlem
Kunde ej hålla mig och testade den här i går.

Från rckemi****er.se där man fick ett kanon bemötande via mail.
2 stycken delade på 0.5g
Intag runt 50-75mg per lina och det kördes bara nasalt.
Behaglig sveda (gillar sveda). tog kanske tio minuter innan den satt där den skulle.
Där upplevdes rysningar och en hel del kroppslig avslappning, mild eufori och båda blev extremt pratglada. Peaken höll väl i sisådär 50 min sedan dalade ner till ett skönt afterglow som jag inte riktigt vet hur länge det vara efter som påfyllningar låg nära hela tiden; ca 60 efter intag.

Toleransökningen gjorde sig påmind ganska snabbt. Kan ha att göra med att inga stora mängder brukades. Men så att varje lina kändes betydligt mindre och mindre.
Kuken gick upp och fungerade mycket väl.
Fungerade bra med öl som blev ännu mer fantastiskt till.
Fina kristaller. Stealth på paket lämnar val kanske lite mer att önska annars var allting super.

Jag kommer köpa den igen. För mig kommer den brukas vid fest tillfällen och det var nog den bästa jag har testat sedan pv7 och 4-fpvp.
Citera
2015-03-04, 14:36
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ckgu
Toleransökningen gjorde sig påmind ganska snabbt. Kan ha att göra med att inga stora mängder brukades. Men så att varje lina kändes betydligt mindre och mindre.

Instämmer fullständigt, dock oklart om det faktiskt är toleransen som stiger eller bara ruset som tappar charmen efter en 4-5 linor men kommer i fortsättningen att sätta ribban på typ 250 mg/session.
Citera
2015-03-04, 19:48
Medlem
creepyones avatar
förväntas att få hem en gubbe av denna imorgon från RCkems under det sista året har det vart jävligt dåligt med RC´s har tappat intresset för dom samt att det känns som om det bara pumpas ut en massa jävla siffer och bokstavs kombinationer som inte är bra alls. 3-mmc va den sista som jag tycke va en okej party stim. Va väldigt inne på 4-cmc tyckte den verka intressant men det blev bara aldrig av. vart mycket mycket tjack sista tiden och RC chemsen har blivit liggandes på hyllan en ganska så lång tid.

hoppas verkligen att denna funkar okej ser lovande ut i tråden i vanliga fall så pangas det men har tagit vila från det ett tag nu så nu får det bli en gammal hederlig snok helvete ser inte ifram imot svedan och drippen hatar skiten en previleg med att panga om man kan säga så slipper den äckliga jävla näsbrännan och drippen fan va länge sen man sög i sig ett streck UUUUHHAA mig!!!

aja som sagt får se om det dimper ner nått paket imorgon lämnar en mindre rapport här om 3-CMC va bra eller anus verkar ju bara ha vart posetiva feedbacks hit tills så jag håller tummarna

Punda lugnt gubbar! fridens!
Senast redigerad av creepyone 2015-03-04 kl. 19:51.
Citera
2015-03-04, 20:24
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
förväntas att få hem en gubbe av denna imorgon från RCkems under det sista året har det vart jävligt dåligt med RC´s har tappat intresset för dom samt att det känns som om det bara pumpas ut en massa jävla siffer och bokstavs kombinationer som inte är bra alls. 3-mmc va den sista som jag tycke va en okej party stim. Va väldigt inne på 4-cmc tyckte den verka intressant men det blev bara aldrig av. vart mycket mycket tjack sista tiden och RC chemsen har blivit liggandes på hyllan en ganska så lång tid.

hoppas verkligen att denna funkar okej ser lovande ut i tråden i vanliga fall så pangas det men har tagit vila från det ett tag nu så nu får det bli en gammal hederlig snok helvete ser inte ifram imot svedan och drippen hatar skiten en previleg med att panga om man kan säga så slipper den äckliga jävla näsbrännan och drippen fan va länge sen man sög i sig ett streck UUUUHHAA mig!!!

aja som sagt får se om det dimper ner nått paket imorgon lämnar en mindre rapport här om 3-CMC va bra eller anus verkar ju bara ha vart posetiva feedbacks hit tills så jag håller tummarna

Punda lugnt gubbar! fridens!

Jag kommer köra denna iv nästa gång, förhoppningsvis till helgen om posten hinner fram.
Citera
2015-03-04, 20:49
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jag kommer köra denna iv nästa gång, förhoppningsvis till helgen om posten hinner fram.

förbannade jävkla kattvrak pappa vill ju med slänga i sig en jävel i E4:an men mina vener måste vila lite fan hoppas på mycket nöje min vän själv får man nöja sig men ett surt jävla streck rakt upp i snoken satan hatar skiten kommer förmodligen hulka ett par vändor hahahaha
Citera
2015-03-04, 20:51
Medlem
Stone..s avatar
Blev ändå positivt förvånad över denna substans! Skönt lugn som satt i i länge!

Från Rckemikaler! Riktigt feta kristaller va r det också!

Kommer tillbaka igen.

Vänliga Hälsningar! / Stone..
Citera
2015-03-04, 21:00
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
förbannade jävkla kattvrak pappa vill ju med slänga i sig en jävel i E4:an men mina vener måste vila lite fan hoppas på mycket nöje min vän själv får man nöja sig men ett surt jävla streck rakt upp i snoken satan hatar skiten kommer förmodligen hulka ett par vändor hahahaha

Haha, japp jag ska må.

Jag är dock alltid så jävla nervig när jag ska ta den första, för det blir sjukt intenstivt på katinoner iv. Man peakaer ju fan på 5-10 sekunder Vill inte ta för lite på första, men samtidigt är jag lite skraj för att det ska bli för mycket "nykter till påtänd" och råka balla ur några minuter. Efter första är det dock lugnt, då kör jag bara. Inte lika scary att gå från halvpåtänd till påtänd igen, som det är att gå från nykter till påtänd.
Senast redigerad av kattvrak 2015-03-04 kl. 21:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in