2015-03-02, 07:06
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
En del har beskrivit dessa symtom i tråden om ämnet ifråga.
Nej aningen bränd gäller nog alla CS och tom i huvudet kopplar jag till CS som även går på serotoninet katinoner b.la då.

Ursprungliga frågeställningen kvarstår dock.
Hur står sig 3-CMCs biverkningar mot 4-CMC?

Sen ett tillägg: Var det inte nån shop som man misstänkte hade sålt 3CMC som 4an? Har för mig att jag läst det i tråden. Inget jag orkar kolla upp nu dock.
Om så är fallet kanske vi har fler som hunnit pröva på 3cmc

Jag har inte upplevt några av dessa symptom på någon katinon så lång tid efteråt, under ruset och at dock om jag kört hårt men inte flera veckor efteråt, men samma frågeställningar verkar finnas hos andra katinoner med. Sök på "dåligt minne mephedrone" och "dåligt minne 3-mmc", "tappar ord x-mmc" (x=3, x=4) ect., så finns det folk som beskriver samma biverkningar (vet dock ej hur lång tid) där också efter att ha kört hårt på dom.

Jag säger inte att dessa biverkningar inte finns som nämns i 4-cmc tråden. En del verkar få dom, en del inte. Sen är det ju mycket spekulationer om att just 4-cmc ska vara mer giftig än andra katinoner, men kan inte detta ha fått folk att att noja upp sig och koppla detta till vanliga biverkningar som finns hos dom flesta katinoner som man kan få efter att ha kört hårt på dom (under ruset och at)?
Senast redigerad av kattvrak 2015-03-02 kl. 07:14.
Citera
2015-03-02, 07:16
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Jag har inte upplevt några av dessa symptom på någon katinon så lång tid efteråt, under ruset och at dock om jag kört hårt men inte flera veckor efteråt, men samma frågeställningar verkar finnas hos andra katinoner med. Sök på "dåligt minne mephedrone" och "dåligt minne 3-mmc", "tappar ord x-mmc" (x=3, x=4) ect., så finns det folk som beskriver samma biverkningar (vet dock ej hur lång tid) där också efter att ha kört hårt på dom.
AK
Stammar som som en idiot av serotonin droger efter nån timme. Och käke som låter som en AK47.
Dock inte testat denna men 4an funkar ju men det brände FÖR mkt o då tkr jag att 3mmc osv knappt.
Citera
2015-03-02, 20:26
Medlem
svampssons avatar
ca 100 mg uppnosat i ena borren nu... har 50mg till liggandes redo ifall jag inte tycker jag kommer iväg

edit: skitsamma upp me resten i andra borren. Nu får vi se...
Senast redigerad av svampsson 2015-03-02 kl. 20:30.
Citera
2015-03-02, 20:40
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
ca 100 mg uppnosat i ena borren nu... har 50mg till liggandes redo ifall jag inte tycker jag kommer iväg

edit: skitsamma upp me resten i andra borren. Nu får vi se...

Kom du iväg något?
Citera
2015-03-02, 21:15
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Kom du iväg något?

börjar arta sig.. fast blev tillslut kanske närmre 200mg upp i borrarna sammanlagt.

+ Mild eufori
+ speed, precis som jag älskar
+ påminner om 3mmc
+ klar i skallen
+ skön fokus
+ svider knappt i snoken
+ Hjärtat rusar inte iväg
+ Ingen noja eller oroskänsla i magen alls
+ alla effekter stegrar sakta men säkert uppåt

Än så länge har jag inte registrerat något jag skulle kalla för minus. Är spontant "skraj" för att detta är en substans jag kommer tycka om lite för mycket för mitt eget bästa.. Sådant känner man hyfsat omgående ändå. Klår 3-flouro-näsdöden med hästlängder imo än så länge.. och jag kör ej med alkohol nu, bara 3-cmc ensam med tv-spelande och lite musik. Win.

Hör av mig om det är något jag tycker verkar vajsing.

Drog MDMA i lördags, hade jag inte gjort det hade jag säkert inte behövt 200mg nu så här tätt inpå. Bespara er komentarer kring hur korkad och oansvarig ni tycker jag är om ni nu sitter på sådana. Må väl!

EDIT: Haha, drog i mig en liten snok till på kanske 60.. så säg mellan 250 och 300mg sedan första posten.. Nu tror jag att jag nått en skön nivå, bör definitivt inte ta mer nu på ett tag.. Käken är så tjackad så den nästan går ur led haha..

EDIT 2: Jag vill passa på att även lägga en gröning för rckemik*l*er.se varifrån jag fick mitt sample. Gick fort och trevlig service/mailkontakt och proffsig sida.
Senast redigerad av svampsson 2015-03-02 kl. 21:50.
Citera
2015-03-02, 21:51
Medlem
esants avatar
Citat:
börjar arta sig.. fast blev tillslut kanske närmre 200mg upp i borrarna sammanlagt.

+ Mild eufori
+ påminner om 3mmc
+ klar i skallen
+ skön fokus
+ svider knappt i snoken

Än så länge har jag inte registrerat något jag skulle kalla för minus. Är spontant "skraj" för att detta är en substans jag kommer tycka om lite för mycket för mitt eget bästa.. Sådant känner man hyfsat omgående ändå. Klår 3-flouro-näsdöden med hästlängder imo än så länge.. och jag kör ej med alkohol nu, bara 3-cmc ensam med tv-spelande och lite musik. Win.

Mysigt det verkar! Hoppas det fortsätter på den banan. Fick faktiskt hem eget idag men är inte säker på när det kommer att intas än.

Citat:

Drog MDMA i lördags, hade jag inte gjort det hade jag säkert inte behövt 200mg nu så här tätt inpå. Bespara er komentarer kring hur korkad och oansvarig ni tycker jag är om ni nu sitter på sådana. Må väl!

Hela mänskligheten är korkad och oansvarig så lugnt på den fronten. Om den funkar så här pass bra efter MDMA av alla droger så är det ju redan ett rätt bra betyg.
Citera
2015-03-02, 22:04
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Mysigt det verkar! Hoppas det fortsätter på den banan. Fick faktiskt hem eget idag men är inte säker på när det kommer att intas än.

Hela mänskligheten är korkad och oansvarig så lugnt på den fronten. Om den funkar så här pass bra efter MDMA av alla droger så är det ju redan ett rätt bra betyg.

Just nu är det riktigt mysigt och skön lugn stimuli. Känns i hela magtrakten liksom.. Ett lugnt fokus har det gått över till nu från att vara lite på gränsen till överstimuli där en stund förut.. Härligt.
Citera
2015-03-03, 00:25
Medlem
svampssons avatar
väldigt trevligt att bpm inte går över 90 heller som det verkar trots doser uppemot 150mg i stöten.. minns när jag körde 4f-pvp i doser på kanske 40-50-60mg per dosering och bpm kunde ligga på 110-115...

Det jag kan sakna rent spontant är kåthet. Den vill inte riktigt infinna sig och det är något jag sätter stort värde i, i vart fall om jag ska sitta själv hemma som ikväll och forska.
Senast redigerad av svampsson 2015-03-03 kl. 00:32.
Citera
2015-03-03, 00:44
Medlem
esants avatar
Citat:
väldigt trevligt att bpm inte går över 90 heller som det verkar trots doser uppemot 150mg i stöten.. minns när jag körde 4f-pvp i doser på kanske 40-50-60mg per dosering och bpm kunde ligga på 110-115...

Hur ofta har du behövt återdosera? Blir lätt att sova på det här?

Citat:
Det jag kan sakna rent spontant är kåthet. Den vill inte riktigt infinna sig och det är något jag sätter stort värde i, i vart fall om jag ska sitta själv hemma som ikväll och forska.

Kanske för att den är serotonerg (om jag inte missuppfattat allt)?
Citera
2015-03-03, 00:52
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Hur ofta har du behövt återdosera? Blir lätt att sova på det här?

Kanske för att den är serotonerg (om jag inte missuppfattat allt)?

Varierar.. en gång i timmen till varanan timme kanske.. men med alkohol så hade det varit garanterat 2-3 timmar i mellan. Denna bör göra sig riktigt bra med en skvätt alkohol, ungefär som 4-cmc. Beställer nog några gubbar i veckan och laddar om batterierna till slutet av månaden då det är fest innan jag kör igen efter inatt. Fast vet i fan om jag kommer kunna hålla mig helt ifrån påsen. Detta var nästan för trevligt "tyvärr". Jo då men det ska gå svampsson! Heja

EDIT: Sorry, svarade ej på resten av frågorna såg jag nu. Den blir nog inga större problem att sova på. Är inte stissig på det viset utan rätt mellow och klar bara. Känner inget behov av benso eller liknande. Men jag får se sen när jag går och lägger mig.
Senast redigerad av svampsson 2015-03-03 kl. 01:00.
Citera
2015-03-03, 18:48
Medlem
Stone..s avatar
Citat:

+ Mild eufori
+ påminner om 3mmc
+ klar i skallen
+ skön fokus
+ svider knappt i snoken

EDIT: Haha, drog i mig en liten snok till på kanske 60.. så säg mellan 250 och 300mg sedan första posten.. Nu tror jag att jag nått en skön nivå, bör definitivt inte ta mer nu på ett tag.. Käken är så tjackad så den nästan går ur led haha..

EDIT 2: Jag vill passa på att även lägga en gröning för rckemik*l*er.se varifrån jag fick mitt sample. Gick fort och trevlig service/mailkontakt och proffsig sida.

Tackar för informationen! Slängde precis i mig 0.25 mg. För och se ifall det ät något krut i denna.

Mvh.
Citera
2015-03-03, 20:06
Medlem
Halmgriss avatar
Jag höll mig igång ca. 9 timmar på samplet jag fått (≈500mg), blandade dock lite mer ett par holkar så kan inte ge någon precis utvärdering i nuläget. Beställde hur som helst hem lite mer nu, definitivt kul substans. Liten varning kan dock utfärdas, svårt att sluta gräva i påsen när man väl fått feeling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in