Citat:
Ursprungligen postat av
kattvrak
Kom du iväg något?

börjar arta sig.. fast blev tillslut kanske närmre 200mg upp i borrarna sammanlagt.
+ Mild eufori
+ speed, precis som jag älskar
+ påminner om 3mmc
+ klar i skallen
+ skön fokus
+ svider knappt i snoken
+ Hjärtat rusar inte iväg
+ Ingen noja eller oroskänsla i magen alls
+ alla effekter stegrar sakta men säkert uppåt
Än så länge har jag inte registrerat något jag skulle kalla för minus. Är spontant "skraj" för att detta är en substans jag kommer tycka om lite för mycket för mitt eget bästa.. Sådant känner man hyfsat omgående ändå. Klår 3-flouro-näsdöden med hästlängder imo än så länge.. och jag kör ej med alkohol nu, bara 3-cmc ensam med tv-spelande och lite musik. Win.
Hör av mig om det är något jag tycker verkar vajsing.
Drog MDMA i lördags, hade jag inte gjort det hade jag säkert inte behövt 200mg nu så här tätt inpå. Bespara er komentarer kring hur korkad och oansvarig ni tycker jag är om ni nu sitter på sådana. Må väl!
EDIT: Haha, drog i mig en liten snok till på kanske 60.. så säg mellan 250 och 300mg sedan första posten.. Nu tror jag att jag nått en skön nivå, bör definitivt inte ta mer nu på ett tag.. Käken är så tjackad så den nästan går ur led haha..
EDIT 2: Jag vill passa på att även lägga en gröning för rckemik*l*er.se varifrån jag fick mitt sample. Gick fort och trevlig service/mailkontakt och proffsig sida.