2015-01-20, 02:11
Medlem
Hittade min bortsprugna påse synthacaine, vad jag har hört så är det dimethocaine + mpa i mixen men den uppdateras även så vilken variant av synthacaine som beskrivs i forumet är svårt att veta,

Denna mixen med mpa är väldigt giftig iaf mina händer och mitt ansikte ser långt ifrån normala ut och jag har förbrukat någonstans under 500mg sedan klockan 11

dimethocaine + 3F-/2F-A eller 4-FMA hade nog varit klockrent men enligt min mening så har inte MPA direkt någon hög eufori men god focus och lätt humör höjning,
Citera
2015-01-20, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Någon som testat på senare tid? Fått väldigt bra rescensioner! http://www.chemicalservices.net/buy-research-chemicals/synthacaine.html#

har testat deras och tycker den är prisvärd men måste ju fylla på hela tiden, är jävligt Nice rus mycket skön känsla men inte i lång tid , och är jävligt beroende framkallande när man väl tagit första linan.
får se hur ATn är sen för har fått den nu men tagit 3 mg fluro så tro jag däcka snart
Citera
2015-02-06, 08:14
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne19
har testat deras och tycker den är prisvärd men måste ju fylla på hela tiden, är jävligt Nice rus mycket skön känsla men inte i lång tid , och är jävligt beroende framkallande när man väl tagit första linan.
får se hur ATn är sen för har fått den nu men tagit 3 mg fluro så tro jag däcka snart

Fick ett 1g i sample av CS pga en stororder. Hur skall dessa doseras. Drog precis i mig 0.10gram, sved till men ingen effekt ännu.
Citera
2015-02-07, 00:38
Medlem
Är det det där skiten som smakar kaffe o näbba? isf shhhiiit... nä meph is da shajt
Citera
2015-02-09, 19:37
Medlem
vokals avatar
Någon som beställt från http://bu**ledbonz*.co.uk och kan säga hur kvaliteten på deras grejer är
Citera
2015-02-25, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D@nneDyn@mit
Är det det där skiten som smakar kaffe o näbba? isf shhhiiit... nä meph is da shajt

kaffe o näbba nej mer som socker
Citera
2015-03-04, 13:34
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Fick ett 1g i sample av CS pga en stororder. Hur skall dessa doseras. Drog precis i mig 0.10gram, sved till men ingen effekt ännu.
allt under 0,5g är för lite. Injicerade som mest 2,5g, mycket trevligt... å varmt som fan.
Citera
2015-03-04, 19:41
Medlem
JamesAvengers avatar
Hur är den här jämfört med phenzacaine?

Det är en polare som undrar och min vanligaste informationskälla jobbar för fullt och svarar inte på mail.
Citera
2015-03-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesAvenger
Hur är den här jämfört med phenzacaine?

Det är en polare som undrar och min vanligaste informationskälla jobbar för fullt och svarar inte på mail.

För mig är phenzacaine mer destruktivt iaf från vad jag fick rent pulver verkar det vara dock..

Synthacaine är bättre och lättare

Phenzacaine känns skitsstrange medans synthacaine känns mer naturligt som cocaine

Men det är alltid bra a att ha lite benz då.. så man inte tar för mycket
Senast redigerad av Siktarn 2015-03-10 kl. 12:40.
Citera
2015-03-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
För mig är phenzacaine mer destruktivt iaf från vad jag fick rent pulver verkar det vara dock..

Synthacaine är bättre och lättare

Phenzacaine känns skitsstrange medans synthacaine känns mer naturligt som cocaine

Men det är alltid bra a att ha lite benz då.. så man inte tar för mycket

Synthacaine är bara lite kaustiskt men phenzacaine YECK cant even smoke it lol ååååååååå min post kom idag och din post kom idag och nu är det fest varje dag
Citera
2015-03-20, 11:48
Medlem
la en beställning på eur*ch*m****ls.com och börjar nojja som en jävel nu efter att jag läste att syntacaine har klassats :S

vad är oddsen att dom konfiskerar min beställning?
Citera
2015-03-20, 21:25
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersuit
la en beställning på eur*ch*m****ls.com och börjar nojja som en jävel nu efter att jag läste att syntacaine har klassats :S

vad är oddsen att dom konfiskerar min beställning?

Risken finns. En beställning på 5g fastnade och rätt många råkade ut för samma sak samtidigt. CS slutade kort därefter skicka med UPS. Det som är olagligt i synthacain är mpa men resten är nog mest lokalbedövningsmedel. Inte hört något ifrån tullen ännu och gör jag det säger jag inget ,alternativt att jag beställde phenzacaine rock som ej är klassat och att dom måste skickat fel produkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in