2015-03-03, 22:04
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Härligt program och fantastiskt att TV3 ägnar sig åt public service.
Stämmer det att Trolljägarna är en dokumentärserie om Flashback?

Ja jag tror nog majoriteten av den sorgliga del av befolkningen som donar med näthat finns här, troligen alla.
Citera
2015-03-03, 22:04
Avslutad
Vem är flashback användaren som visades i slutet om zigenare?
Citera
2015-03-03, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Vem är flashback användaren som visades i slutet om zigenare?

taags
Citera
2015-03-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adam1989
Nejdå! Jag uppskattar ditt svar... Verkar vara riktigt svårt att luska fram vad som gäller... Kommer nog aldrig få ett säkert svar

Här står lite som kanske stämmer

http://www.voodoofilm.org/faq/1692
Citera
2015-03-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
NEJ. Den medverkande måste inte frågas! Hur tror du det går till när de filmar live på offentlig plats, går de runt och frågar alla?

Det är det jag menar... Och han hans eller vad han hette på exponerat, han körde iväg, och i slutet sa dem att produktionen inte kunde nå honom efter flera försök... Hur kunde de då tillfråga honom om han ville vara med i programmet? Känns ju som om det mest logiska är att produktionen väljer själv...

Frågan då är ju varför dem pixlade blatten i slutet... Är det ingen som har någon källa någonstans som kan få slut på argumentet? :P
Citera
2015-03-03, 22:09
Medlem
Citat:

Frågan då är ju varför dem pixlade blatten i slutet... Är det ingen som har någon källa någonstans som kan få slut på argumentet? :P

Om du kollar länken jag skickade innan står lite om att man inte får visa upp folk i kränkande situationer. Dom kanske pixlade honom för han hade rövsvett i TV hahaaha
Citera
2015-03-03, 22:10
Medlem
Alvids avatar
Satt inte Saga själv och kallade andra deltagare i PH för "Fitta" under programmet? Blir lite pajas att nu sitta i Trolljägarna och lipa över det...
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
taags

Ok ej skrivit ngt sedan sep 14
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Här står lite som kanske stämmer

http://www.voodoofilm.org/faq/1692

TACK!!
Citera
2015-03-03, 22:12
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Det är det jag menar... Och han hans eller vad han hette på exponerat, han körde iväg, och i slutet sa dem att produktionen inte kunde nå honom efter flera försök... Hur kunde de då tillfråga honom om han ville vara med i programmet? Känns ju som om det mest logiska är att produktionen väljer själv...

Återigen. Allmänintresse. Det finns inget allmänintresse av att se en bild på honom. Det gör det, enligt Trolljägarna, med Exponeratkillen.

https://www.sjf.se/yrkesfragor/yrkesetik/spelregler-for-press-radio-och-tv/publicitetsregler

Citat:
7. Överväg noga publicitet som kan kränka privatlivets helgd. Avstå från sådan publicitet om inte ett uppenbart allmänintresse kräver offentlig belysning.

Citat:
15. Överväg noga konsekvenserna av en namnpublicering som kan skada människor. Avstå från sådan publicering om inte ett uppenbart allmänintresse kräver att namn anges.
Citera
2015-03-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Ok ej skrivit ngt sedan sep 14
Det kanske va då han träffade Robban.
Citera
2015-03-03, 22:17
Medlem
mmas avatar
Jag kan inte låta bli att älska det faktumet att dessa små människor som sitter bakom skärmarna blir avslöjade, det får mig att njuta ordentligt. Samma när det gäller när expressen avslöjar rasister, och när dom avslöjar stalkers.

Nått ska det kosta att vara ett rövhål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in