Citat:
Ursprungligen postat av
nikolateslaghost
Måste få skriva av mig när jag sökte efter prostatit och lyrica så:
Själv fick jag dessa besvär utav just lyrica en längre tid.
Försöka sluta är otänkbart.. Försöker gör jag.
Hur går det för dig?
Såg att man kan få lyrica pga av just detta?
Fick du besvär efter lyrica? Förklarar mer tack.
Fick för en vecka sen 5 tabletter 300 mg lyrica av en vän som jag testar, tar dem med 3 dagars mellanrum då det sitter i flera dagar. Tycker de har en väldigt positiv effekt på värken som försvinner.
Ska fråga min urulog om jag får alfablockare, vilket är något liknande fast ej mot ångest som lyrica?
Någon här som tagit alfablockare och kan rekommendera någon sort?
Jag börjar inse nu att mitt problem ligger i muskler, vävnader och nerver. Om jag runkar varje dag har får jag värk i princip varje dag, men om jag håller mig till en gång i veckan eller varannan vecka så har jag i princip ingen värk alls. Det är något som spänns åt när jag har erektion som triggar igång värken.
Igår höll jag på ganska länge, bara för att provocera fram värken jag trodde försvunnit och det sjukaste är att jag fick kramp i en muskel bakom höger pungkula typ från anus upp till mitten av pungen, det var något nytt. Antar att det är för jag har "vilat" från onani och körde hårt samt att jag förmodligen har spända muskler i området.
Mitt mål nu är att försöka hålla mig/leva i celibat minst 2 veckor åt gången. För övrigt mår man faktiskt ganska bra av att hålla sig, det skapar en sorts eufori i kroppen som gör att man blir gladare överlag, i mitt fall, och man slipper tänka på sina kulor hela tiden och lägger tiden på annat.