Citat:
Ursprungligen postat av Atari
Kolla upp blod i satsen på direkten med en urolog. Kräv Ultraljud och magnetröntgen. Det kan vara ett blodkärl som brustit eller eller cysta.
(Blood in urine (hematuria) is NOT A CPPS SYMPTOM. Occasionally we have men with some brownish-coloured semen (blood discoloration) or even a little bright red blood in semen, but blood in urine is another matter. Hematuria can be caused by minor things such as exercise like jogging.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hematuria.)
Tack, men har läst att det kan förekomma blod i samband med prostatit. Ska på återbesök idag och lär väl få veta mer. Kontentan so far är annars att Prostatiten blev bättre så länge jag körde upp antiinflammatoriska. Cipron pajade magen och ledde till (tror jag) viss schwamp på ollonet (torrt, missfärgat osv.) Tror heller inte att jag blivit botad så Cipron kunde jag ha varit utan mina 5 veckor.
Värre är att jag har fått klåda i analen, vid öppningen och upp i cracken. Har smort in med någon salva i tre veckor ungefär, men det blir inte bättre. Har aldrig haft det besväret tidigare så det kom i samband med den föreskrivna behandlingen.
Jävla soppa detta.