2015-02-05, 22:51
Medlem
njaexss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
CAE och SUE är två olika personer.. CAE (CUTES/USEL) är ju en jävla golare så det är la gött att han blir spittad, SUE är la någon annan jävla bonde!

Så ska man inte säga, du hade kanske golat i samma situation man vet inte vad snuten gör med en när dom slår o torterar.
Citera
2015-02-06, 00:13
Medlem
tangos avatar
Rätt kul att höra att cutes e golare...
Vem har han golat????
Vet att han inte e omtyckt men det är väl bara för att han levererar mer än ni kan drömma om......
Gillar absolut inte golare men ge mig lite bevis på vem han golat.......
Citera
2015-02-06, 00:52
Medlem
Stompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tango
Rätt kul att höra att cutes e golare...
Vem har han golat????
Vet att han inte e omtyckt men det är väl bara för att han levererar mer än ni kan drömma om......
Gillar absolut inte golare men ge mig lite bevis på vem han golat.......

Ej graffrelaterat och tusen år sedan. Du vet nog precis.
Citera
2015-02-06, 09:06
Medlem
Gick han (cutes)/dom över andras målningar eller? Har inte varit där på ett bra tag ...
Citera
2015-02-06, 11:32
Medlem
LasseFranGnestas avatar
vem och över vad golade han? ja var inte ''med'' för tusen år sedan…
Citera
2015-02-06, 18:42
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
MFC är ju helt djävla värdelösa, satans bönder... Hur ser scenen ut egentligen?

Det övergår faktiskt mitt förstånd hur man kan kalla MFC för värdelösa, men med tanke på vilken smörja som hissas till skyarna i den här tråden är det väl föga förvånande att deras grejer inte kommer väl till pass.
Jag tycker tvärtom att mycket av det jag har sett av dom är väldigt lovande, kan mycket väl vara Götets nya stilkungar om några år om dom bara inte lägger av!
Citera
2015-02-06, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Det övergår faktiskt mitt förstånd hur man kan kalla MFC för värdelösa, men med tanke på vilken smörja som hissas till skyarna i den här tråden är det väl föga förvånande att deras grejer inte kommer väl till pass.
Jag tycker tvärtom att mycket av det jag har sett av dom är väldigt lovande, kan mycket väl vara Götets nya stilkungar om några år om dom bara inte lägger av!

Du är antagligen dum i huvet eller så självcreddar du
Citera
2015-02-07, 01:30
Medlem
Känns som att scenen mestadels e skum nu. Personligen gillar jag inte mycket av det jag ser men det är såklart en skamsak. Tycker just nu att TEMPR lägger riktigt fina grejer. Diggar hans stil helt enkelt. Sen så håller väl även HSF fortfarande igång vilket också är kul
Citera
2015-02-07, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Känns som att scenen mestadels e skum nu. Personligen gillar jag inte mycket av det jag ser men det är såklart en skamsak. Tycker just nu att TEMPR lägger riktigt fina grejer. Diggar hans stil helt enkelt. Sen så håller väl även HSF fortfarande igång vilket också är kul

Menar såklart SMAKsak
Citera
2015-02-07, 04:39
Medlem
Ibp-Graffits avatar
Såg en tagg av HSF på Statoils toaletten i Vårgårda för några dagar sedan,den va gjord med nån krom penna
Citera
2015-02-07, 07:19
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purp
Du är antagligen dum i huvet eller så självcreddar du

Jag är varken dum i huvudet eller självcreddar, istället för att kasta tomma floskler mot varandra kan vi väl diskutera saken? Vilka målare i Göteborg med omnejd tror du kommer att vara viktigast för scenen om några år? Och om MFC nu saknar stil, vilka skulle du säga har det?
Citera
2015-02-07, 07:25
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc

Tycker att temper lägger riktigt snygga tags men målningarna känns inte riktigt lika kvalitativa? Lite synd att Serok inte är mer aktiv i HSF. Punta blir bara bättre och bättre för varje ny målning han får upp, riktigt kul att se hur snabbt utvecklingen kan gå. Tycker hans sista med små bokstäver och dubbelnamn har varit riktigt intressanta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in