2015-03-01, 19:30
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kryuchkov
Du ändrar ditt sexuella läggning med tiden.. man kan reaglera det, men det kanske inte känns lika "verkligt", däremot är det normalt med homosexuella om deras läggning kommer senare i livet, och inte är infödda, för att det är onormalt att en 13 år gammal barn skulle förstå vad skillnaden mellan sexuella läggningen är djupt inuti, det skulle vara föreställningar maximalt.
Nej, verkligen inte. Jag tror alla förutom du mer eller mindre har samma sexuella preferenser från puberteten till de dör.

http://news.sciencemag.org/biology/2014/11/study-gay-brothers-may-confirm-x-chromosome-link-homosexuality

Citat:
Ja, om man inte alls har vilja till det. men Ibland drar man sig till homosexualitet med tiden, när man inser att man "inte passar in" i det vanliga, men man kan inte inse det när man är mindre än 15 år ungefär, brukar man säga, och gör man det så är man antingen påverkad av det jag kallar "homosexuellt propaganda" eller har sjukdom.
Nej, man drar sig inte till homosexualitet med tiden oavsett hur mycket "gaypropaganda" man utsetts för. Bara inse att du är homosexuell.

Hur kan det förekomma så pass mycket homosexualitet i Mellanöstern i så fall? Knappast någon "gaypropaganda" där.

http://muslimobserver.com/homosexuality-in-the-middle-east/
Senast redigerad av Lewis-Black 2015-03-01 kl. 19:36.
Citera
2015-03-01, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Nej, verkligen inte. Jag tror alla förutom du mer eller mindre har samma sexuella preferenser från puberteten till de dör.

http://news.sciencemag.org/biology/2014/11/study-gay-brothers-may-confirm-x-chromosome-link-homosexuality

Nej, man drar sig i till homosexualitet med tiden oavsett hur mycket "gaypropaganda" man utsetts för. Bara inse att du är homosexuell.

Hur kan det förekomma så pass mycket homosexualitet i Mellanöstern i så fall? Knappast någon "gaypropaganda" där.
Det finns gaypropaganda i ME.. jag känner homosexuella från Bahrain. Men, du påpekade precis samma sak som mig. En 13 år gammal människa har inte samma förståelse för sexuellt liv som en 21 år gammal man. Det utvecklas sexuellt intresse, man är inte infödd med. Sedan är homosexualitet emot naturen, även de djur som är homosexuella emot naturen, just för att homosexuella inte kan skaffa sig barn, vilket är den biologiska meningen med livet, att föröka sig.
Citera
2015-03-01, 20:12
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Det finns gaypropaganda i ME.. jag känner homosexuella från Bahrain. Men, du påpekade precis samma sak som mig.

Lol du är helt verklighetsfrånvarande och lever i en fantasivärld. Det är dödsrtaff i 76 länder vara många i i Mellanöstern och du hävdar att de har utbredd homosexuell propaganda

Citat:
En 13 år gammal människa har inte samma förståelse för sexuellt liv som en 21 år gammal man.
Nope, mer eller mindre samma. Finns ingen som "utvecklar " homosexualitet.
Citat:
Sedan är homosexualitet emot naturen, även de djur som är homosexuella emot naturen, just för att homosexuella inte kan skaffa sig barn, vilket är den biologiska meningen med livet, att föröka sig.
Hur kan det vara onaturligt om det förekommer i naturen? Det är liksom det som definerar ordet.

Så vi ska förbjuda allt som är onaturligt? Då måste vi förbjuda datorn du sitter vid eftersom datorer inte växer på träd.
Citera
2015-03-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Så om man förbjuder "homosexuell propaganda" och har ett homohatande samhälle så blir färre homosexuella, dvs dom förnekar sin natur och tvingar sig själva till att knulla med motsatta könet?

Ja, så är det givetvis.
Citera
2015-03-01, 20:20
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TikkunOlam
Ja, så är det givetvis.
Hur kommer det sig då att länder som har dödstraff för homosexualitet har lika många homosexuella som i Sverige?

Tar djurens värld också del av västlig gaypropaganda? Det förekommer sjukt mycket homosexualitet där.
Citera
2015-03-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Så om du hade velat att bli homosexuell nu så hade du kunnat det?

Hur kommer det sig att homosexualitet förekommer i djurvärlden? Eller de läser/tittar med på västlig gaypropaganda?

Det finns massvis med djurhanar som sätter på sina barn, äter upp varandra och våldtar varandra. Det behöver inte betyda att det är moraliskt för det. Djuret är aldrig en utgångspunkt för vad som är etik och moral.
Citera
2015-03-01, 20:38
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TikkunOlam
Det finns massvis med djurhanar som sätter på sina barn, äter upp varandra och våldtar varandra. Det behöver inte betyda att det är moraliskt för det. Djuret är aldrig en utgångspunkt för vad som är etik och moral.
Hur är det moraliskt fel att två män har sex i deras säng och ingen annan i hela världen har en aning om det?

Varför svarade du inte på första frågan?
Citera
2015-03-01, 20:50
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Det finns gaypropaganda i ME.. jag känner homosexuella från Bahrain. Men, du påpekade precis samma sak som mig. En 13 år gammal människa har inte samma förståelse för sexuellt liv som en 21 år gammal man. Det utvecklas sexuellt intresse, man är inte infödd med. Sedan är homosexualitet emot naturen, även de djur som är homosexuella emot naturen, just för att homosexuella inte kan skaffa sig barn, vilket är den biologiska meningen med livet, att föröka sig.

Mitt enda inlägg i denna OT debatt.

Det finns en evolutionär förklaring till varför det förekommer medfödd homosexualitet hos människor.

Kvinnor som verkligen gillar män, (och oftast därför är attraktiva), har ett överskott av ett hormon som gör att de, evolutionärt, har större chans att få många barn. Men nackdelen med det hormonet är att det ökar chansen för att fostret skall bli homosexuellt.

Vad gäller djur så handlar det oftast om hanar som försöker dominera varandra, även fast det även finns exempel på hanar som försöker att kopulera med andra hanar och som är helt ointresserade av honor. Där är förklaringen förmodligen samma som för människan, dvs hormoniell påverkan på fosterstadiet.

Att man skulle kunna bli homosexuell på grund av "propaganda" i barndomen finns det, mig veterligen inga vetenskapliga belägg för.
Citera
2015-03-01, 21:15
Medlem
mvagrippas avatar
Ryssarna skickar protestnot tiill Litauen för att de påstås beväpna ukraina. Typisk stalinstisk lögnpolitik enligt mallen från Skotten i Mainila för 75år sedan.

http://www.baltictimes.com/russia_sends_note_of_protest_to_vilnius_over_armin g_ukraine/
Citera
2015-03-01, 21:20
Medlem
mvagrippas avatar
Även vi i Sverige får känna på det ryska informationskriget.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/utlandska-underrattelseorganisationer-attackerade-svenska-datorer
Citera
2015-03-01, 22:32
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Även vi i Sverige får känna på det ryska informationskriget.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/utlandska-underrattelseorganisationer-attackerade-svenska-datorer

Japp, för ryssarna är IT attacker och informationskrigföring, samt väpnat angrepp och subvention, bara olika sidor av samma sak: Den sjätte generationens krigföring.

Min gissning är att det främst är ryssarna och kineserna som är mest aktiva vad gäller IT attacker. Båda länderna är säkert mycket intresserade av svensk högteknologi, inte minst militär sådan. Kina får inte importera vapen ifrån väst och Ryssland är i det närmaste helt isolerad.
Citera
2015-03-02, 16:05
Medlem
Ulvhamns avatar
Är det ett uttalat mål för informationskriget att vara på forum och argumentera så dumt och oseriöst med en massa tjat och upprepningar att vanligt folk drar sig ur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in