Fatomata
Citat:
Nej jag får inga hjärnspöken har aldrig fått kommer aldrig få det, jag får heller absolut ingen abstinens, jag har brukat kokain så länge så jag är tolerant mot sånt. Jag tar 5g om dagen.
Man kan inte bli immun mot abstinens då abstinens handlar om att kroppen är van vid att ett specifikt ämne "pumpas" in i kroppen och när detta ämne uteblir så får kroppen abstinens och därmed börjar reagera negativt.
Alla som dricker kaffe eller äter något med socker dagligen eller tillräckligt ofta kommer att lida av abstinens i någon form så fort de missar sin dagliga dos av kaffe som deras kroppar är vana vid.
Citat:
Min tro är min verklighet är som den är, jag tror på det jag tror och det är det jag uppfattar som verklighet. Jag köper inte det där med bevis hit o dit, allt är svårt att bevisa. Bevis kommer ju från någon annans mun alltså någon annans verklighet till skillnad från min verklighet, så det blir ord mot ord.
Återigen jag sa även om någon la det framför dina ögon och då menar jag fysiska bevis och inte bar muntliga men du har bevisat gång på gång att du är verklighetsfrånvarande så du skulle nog klassa fysiska bevis som påhittade.
Citat:
Snäll gubben säg inte att jag ligger i någon jävla riskzon för nånting, för det gör jag inte, jag är en man med hög iq (135) smart, snygg och godtrogen. Jag är kontrollant på allting.
Du är klart och tydligt inom en riskzon då du bevisar att du saknar kunskap om abstinens och att du inte klarar av att ta in fakta och information utan väljer din "verklighet" över någon annan även om din skulle bestå av lilafärgade getter.
Men du kan ta det lugnt många andra narkomaner även om riktigt korkade sådana säger exakt samma rörande amfetamin och heroin som du så du är inte ensam om att neka de negativa aspekterna kring droger som har blivit syntetiserade eller är maskinellt tillverkade för du pratade om kokaplantan förut som du inte ska snorta eller spruta in i kroppen utan du skall tugga direkt på bladen om du ska göra det som "moder jord" skapt dem.
Citat:
Visst jag kanske är fixerad vid konspirationsteorier men det har inget med min kokain bruk att göra.
Det är en fix idé och du kan ta det lugnt, det är något som är vanligt bland de som går på tyngre droger och mediciner då det är en form av verklighetsflykt.
Jag lovar dig att om du försöker att tvinga bort de fix idéerna så kommer du att må omkring 30-40% bättre på en rent psykologisk nivå då det handlar om att du (troligen) letar efter saker så pass "hårt" att du ser saker som inte är där och det är något som kan hända alla då det handlar om att leta efter saker som inte finns.
Citat:
Jag gillar ämnet helt enkelt konspirationer är jätteintressant precis som rymden och utomjordingar är.
Absolut men jag rekommenderar att du tar en paus från ämnet för ditt egna bästa, pröva o ta en paus i cirka 2-3 veckor där du inte tänker eller forskar kring några teorier (det är nyttigt för alla att ta sådana pausar speciellt för de som forskar)
För om du tar en paus så kanske du ser något som du inte såg tidigare osv.
Citat:
Man behöver ingen backning så länge man tror på sig själv.
Så säger skapelseteoristerna också men trots det så skrattar folk åt dem då det finns backning för evolutionsteorin och bara påhittade bevis som backar skapelseteorin.
Citat:
Jag har kommit långt i livet jag tjänar otroligt bra jag är framgångsrik man.
Genom att ta en syntetisera drog och skriva om konspirationsteorier?
Jag varnar dig bara, om det du säger är sant så kan du riskera att mista framgången i ditt liv då du agerar på ett orationellt sätt som stämmer överens med bilden för en narkoman.