2015-02-27, 16:04
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Kom ihåg att resultaten kan ändras senare efter att Parma-Udinese spelats. Jag tycker det är skit och ska försöka göra något åt det till nästa säsong. Om en match skjuts upp ett par dagar tycker jag att det är okej om den får vänta, men inte om minst en omgång kommer emellan. Ett officiellt resultat som åkt upp anser jag alltid ska bestå. En match som blir långt uppskjuten ska alltså annulleras och spelarna i lagen bör tilldelas 6,0 som automatiska betyg.

Kommer hända samma sak nästa omgång då Parmas match ställs in igen....
Citera
2015-02-27, 19:34
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Kommer hända samma sak nästa omgång då Parmas match ställs in igen....

men jävla fittor på den där sidan. Kan de inte bara fixa resultaten först och sedan korrigera om matcherna spelas senare.

Blir intressant vad som händer med den här säsongen om Parma blir uteslutna.
Citera
2015-02-28, 09:56
Medlem
Villons avatar
Ja jävlar vad förvirrande det blev, det här. Har fortfarande ingen pejl på hur det gick förra helgen då jag dels glömt ta ut laget, dels inte sett något vettigt resultat. Nåja, dags att ta ut helgens lag.
Citera
2015-02-28, 10:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Även om det inte registrerats än så blev det tre poäng mot Brilles lag senast. Skador och avstängningar gör att jag får ställa upp med denna elva borta mot AC Bosman:

Buffon
Widmer-Ranocchia-Burdisso
Hamsik-Falque-Diamanti-Fernandez
Higuain-Toni-Palacio
Citera
2015-02-28, 14:41
Medlem
anteri17s avatar
Mycket ändringar, trots seger senast.

Lopez

Caceres de Vrij Manolas

Mauri Pjanic Valdifiori Cigarini Parolo

Gabbiadini Pinilla
Citera
2015-02-28, 15:19
Medlem
Ferry31s avatar
Gör lite uträkningar och lägger upp preliminära resultat från förra omgången eftersom sidan jävlas med oss. Får ursäkta om jag är fel ute nånstans, så var beredda att något kan skilja sig från det slutgiltiga resultatet som förhoppningsvis åker upp senare.

Omgång 3:
AC Alba Longa - AC Bosman 1-1
Chelsea - Antico Arsenale 0-3
Go Ahead Farmers - Ale Viola 4-0
Risorgimento - Casteddu 3-1

Vilket ger följande tabell:

1. Risorgimento - 7p (8-3)
2. Go Ahead Farmers - 6p (9-4)
3. AC Alba Longa - 5p (6-2)
4. Antico Arsenale - 4p (5-6)
5. AC Bosman - 4p (4-6)
6. Ale Viola - 4p (3-5)
7. Casteddu - 1p (2-6)
8. Chelsea - 1p (1-6)

Bygger vidare på den här tabellen så länge.
Citera
2015-02-28, 15:30
Medlem
Villons avatar
Citat:
Gör lite uträkningar och lägger upp preliminära resultat från förra omgången eftersom sidan jävlas med oss.
Uppskattas!

Hänger med hyggligt i tabellen. Laget för omgången:

Perin

Basta - Jesus - Chiellini - Moretti

Bonaventura - Bertolacci - Menez

Destro - Icardi - Zaza

Väljer att tro på Milan mot Chievo och Juventus mot Roma. Perin och Bertolacci deltar i den inställda matchen, så det är bäddat för fortsatt förvirring.
Citera
2015-02-28, 15:38
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Uppskattas!

Hänger med hyggligt i tabellen. Laget för omgången:

Perin

Basta - Jesus - Chiellini - Moretti

Bonaventura - Bertolacci - Menez

Destro - Icardi - Zaza

Väljer att tro på Milan mot Chievo och Juventus mot Roma. Perin och Bertolacci deltar i den inställda matchen, så det är bäddat för fortsatt förvirring.

Ja, du är ju med i striden i allra högsta grad. Har ni andra också några tankar om tabelläget? Min känsla är att det kan bli jämnt i år. Nu har bara tre matcher spelats, men det skiljer ändå bara tre poäng mellan Risorgimento (7p) som leder serien och Ale Viola (4p) som halkat ner på en sjätteplats. Lite kritiskt läge för Chelsea och Casteddu kanske som inte har lika resursstarka trupper som övriga lag. Gäller för båda att göra bra köp på marknaden innan det är för sent.

Förresten, Perin kommer automatiskt få 5,5 och Bertolacci 6,0 i betyg. Bör bli fastställt också om matcherna aldrig kommer att spelas överhuvudtaget. Ett tips till alla med tunna trupper. Vill ni chansa kan ni slänga in ett par Genoa- och parmaspelare den här omgången
Senast redigerad av Ferry31 2015-02-28 kl. 15:43.
Citera
2015-02-28, 15:40
Medlem
Villons avatar
Citat:
Förresten, Perin kommer automatiskt få 5,5 och Bertolacci 6,0 i betyg. Bör bli fastställt också om matcherna aldrig kommer att spelas överhuvudtaget. Ett tips till alla med tunna trupper. Vill ni chansa kan ni slänga in ett par Genoa- och parmaspelare den här omgången
Intressant! Kanske är läge att ge Karnezis chansen.
Citera
2015-02-28, 18:16
Medlem
Ferry31s avatar
Riktigt klurigt att välja ut en elva den här omgången och att peta Sansone och Pogba lär jag väl få käka upp.

Viviano

Darmian - Rugani - Rosettini - Avelar

Guarin - Brienza - Vazquez

Big Mac - Dybala - Defrel
Citera
2015-03-01, 17:16
Medlem
Ferry31s avatar
Svår omgång det här. Jag ligger runt 70 poäng om både Darmian och Guarin snittar 6,0 tillsammans. Bra betyg i elvan överlag, men uteblivna mål kan kosta mycket. Gants har många farliga spelare kvar och det betyder att det mycket väl kan bli torsk i den här omgången.
Citera
2015-03-01, 19:28
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Jag satte Genoas Burdisso och Falque som förstareserver i försvaret resp. mittfältet: de får 6,0, och det lutar åt att båda kommer att kallas in (Falque är definitivt med i elvan nu efter att en Veronaspelare inte fick någon speltid i dag). Matchen mot AC Bosman kan väl gå hur som helst...fick med mig ett mål av Luca Toni i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in