2015-02-27, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Glöm inte bort att ha på dig munskyddet när det är mulet väder. Då syns inte de contrails som sprids ut i mängder. Flyget jag åkte med ner till Gran Canaria för några veckor sedan spydde ut massor av contrails över Danmark. Det var helmulet så att man såg inte marken vilket medför att de på marken såg inte spåren efter flygplanet.
Jo jag vet har också tänkt på det, ska börja göra det. Men så fort man hör ett flygplan i luften så tar jag på mig munskyddet.
Citera
2015-02-27, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Jo jag vet har också tänkt på det, ska börja göra det. Men så fort man hör ett flygplan i luften så tar jag på mig munskyddet.

Hur vet du att ditt munskydd skyddar mot dina påstådda ”chemtrails” när du inte vet vad dessa innehåller... Dessutom, det munskydd du har (sådant som många asiater envisas med på gator och torg) är i princip värdelösa för att skydda dig mot ev. kemikalier i luften, de är inte ens till för det, och kirurger använder dem inte av den anledningen.
Citera
2015-02-27, 19:27
Medlem
Spakarns avatar
Citat:
Jag vet fler som har fallit offer och dött långsamt död pga alla jäla chemtrials.
Intressant, vart bodde dessa och vad var dödsorsaken?
Citera
2015-02-27, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Hur vet du att ditt munskydd skyddar mot dina påstådda ”chemtrails” när du inte vet vad dessa innehåller... Dessutom, det munskydd du har (sådant som många asiater envisas med på gator och torg) är i princip värdelösa för att skydda dig mot ev. kemikalier i luften, de är inte ens till för det, och kirurger använder dem inte av den anledningen.
Min munskydd är gjort av hårt plast, den har även en fliltreingssystem inbyggt så den tar bort allt gift som förösker tränga sig på. Stabilt som fan måste jag säga, det håller mig frisk från all chemtrails.
Citera
2015-02-27, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spakarn
Intressant, vart bodde dessa och vad var dödsorsaken?
EN bodde i thailand en i sverige, dom fick influensa som blev allt för stark högt feber över 42grader, detta var långvarigt sjukdom pga chemtrailsen.
Citera
2015-02-27, 19:47
Medlem
Citat:
Min munskydd är gjort av hårt plast, den har även en fliltreingssystem inbyggt så den tar bort allt gift som förösker tränga sig på. Stabilt som fan måste jag säga, det håller mig frisk från all chemtrails.

Ok, ta en bild på ditt munskydd och länka gärna till tillverkarens hemsida.

Du kan väl tala om specarna på filtret, vad det skyddar mot för ämnen och filtreringsgrad.....
Citera
2015-02-27, 19:48
Medlem
Citat:
EN bodde i thailand en i sverige, dom fick influensa som blev allt för stark högt feber över 42grader, detta var långvarigt sjukdom pga chemtrailsen.

Hur vet du att det var den orsaken till deras sjukdom?

En annan sak är ju hur urbota korkat det skulle vara att försöka påverka människorna genom att spruta ut nåt från flygplan på 10 000m höjd.

Man vet aldrig var det hamnar eller när, då det kan driva omkring länge åt alla möjliga håll.

Och de som beslutat om denna sprutning, hur ska de kunna skydda sig själva, när det är otroligt svårt att veta var det hamnar och när.

Totalt vansinne och det finns ingen vettig logik i det alls.
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2015-02-27 kl. 19:52.
Citera
2015-02-27, 20:00
Medlem
Citat:
Om du hör flygplanet flyger det för lågt för att kunna skapa spår efter sig.
Citera
2015-02-27, 20:02
Medlem
Spakarns avatar
Citat:
Hur fastställde man att det var just chemtrailsen som orsakade dessa inte allt för ovanliga sjukdomar?
Citera
2015-02-27, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ok, ta en bild på ditt munskydd och länka gärna till tillverkarens hemsida.

Du kan väl tala om specarna på filtret, vad det skyddar mot för ämnen och filtreringsgrad.....
Jag köpte munskyddet när jag på semester i japan, köpte i en butik där.

Jag vet inte vad för ämnen den skyddar mot direkt, men det mesta måste det vara då jag inte infallit i sjukdom
Citera
2015-02-27, 20:17
Bannlyst
Citat:
Hur vet du att det var den orsaken till deras sjukdom?

En annan sak är ju hur urbota korkat det skulle vara att försöka påverka människorna genom att spruta ut nåt från flygplan på 10 000m höjd.

Man vet aldrig var det hamnar eller när, då det kan driva omkring länge åt alla möjliga håll.

Och de som beslutat om denna sprutning, hur ska de kunna skydda sig själva, när det är otroligt svårt att veta var det hamnar och när.

Totalt vansinne och det finns ingen vettig logik i det alls.
Alla flygplan flyger inte 10000 meter, Dessutom är chemtrailsen otroligt tungt gas som faller ner på jorden väldigt lätt och gör folk sjuka om dom andas in det.
Citera
2015-02-27, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spakarn
Hur fastställde man att det var just chemtrailsen som orsakade dessa inte allt för ovanliga sjukdomar?
Jag vet det, för det fanns inga andra indikationer om något annan orsak, även läkaren hade sagt att det var chemtrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in