2015-02-27, 15:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Oerhört festligt att Arnstad anser att SD är det parti som styr & påverkar agendan på Sveriges Radio.
Citat:
Ursprungligen postat av Arnstad
Partiet lyckas styra @sverigesradioP1
Citera
2015-02-27, 15:26
Medlem
"Romer utsätts regelbundet för terrordåd utan nämnvärd reaktion, inte ens när en rom blev skjuten i huvudet på själva Förintelsens minnesdag."

http://www.journalisten.se/debatt/ratt-till-yttrandefrihet-utan-hot

Vilket fall är det han syftar på här?
Citera
2015-02-27, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Har han någon källa på det tro?
Förmodligen en annan skrift/tweet Arnstad själv har gjort. Enligt Arnstad själv så är han den enda som har forskat inom SD.
Citera
2015-02-27, 16:17
Medlem
Lost-Souls avatar
Henrik Arnstad @arnstad · 6 tim för 6 timmar sedan

Det var inte enskilda hatare som fick bort Pascalidou. Det var en organiserad aktion utförd av SD. Partiet lyckas styra @sverigesradioP1

Psykakuten nästa?
Citera
2015-02-27, 16:36
Medlem
Västkustskts avatar
Människan är ju spritt språngande galen.

Citat:
Detta att SD:s hotindustri driver en svensk medborgare ur landet. Fundera på det en stund.

https://twitter.com/arnstad/status/571330358538608640?lang=sv
Citera
2015-02-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt

Ja, han är sannerligen i gasen idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Henrik Arnstad
Detta att SD:s hotindustri driver en svensk medborgare ur landet. Fundera på det en stund. http://www.journalisten.se/nyheter/alexandra-pascalidou-lamnar-sverige-efter-hot …
https://twitter.com/arnstad/status/571330358538608640

För att dra en parallell som till och med Arnstad borde förstå: Vänstern är motståndare till SD. Vänstertidningar propagerar mot SD. Sedan finns det också vänstermänniskor som hatar, hotar och attackerar sverigedemokrater. Det är dock inte samma sak som att S, V, MP och F! hatar, hotar och attackerar sverigedemokrater. Skulle Arnstad tala om Socialdemokraternas eller Miljöpartiets "hotindustri" i detta fall? Knappast.
Senast redigerad av Nebeltag 2015-02-27 kl. 16:53.
Citera
2015-02-27, 17:00
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt

Märkligt ändå att han inte får fler mothugg på sina Tweets, visst han lär ju blockera och radera så fingrarna blöder men ändå.

Han lär ju inte vara lika benägen att blockera personer som Niklas svensson, Andreas Johansson Heinö eller Sanna Rayman för att ge några exempel.

Någon med lite auktoritet och status måste ta den här stollen rejält i örat snart för hans eget bästa, han börjar ju tappa alla begrepp och den lilla verklighetsanknytning han hade tycks vara bortom räckhåll nu.

Jag är inte sarkastisk när jag säger att det kommer att gå riktigt illa för Arnstad, han kommer att hamna på psyket inom en snar framtid och är av allt att döma mitt inne i en fullskalig psykos för tillfället. Har han inga släktingar eller vänner som kan hjälpa honom? Det börjar ju bli helt absurt det här.
Citera
2015-02-27, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Märkligt ändå att han inte får fler mothugg på sina Tweets, visst han lär ju blockera och radera så fingrarna blöder men ändå.

Han lär ju inte vara lika benägen att blockera personer som Niklas svensson, Andreas Johansson Heinö eller Sanna Rayman för att ge några exempel.

Någon med lite auktoritet och status måste ta den här stollen rejält i örat snart för hans eget bästa, han börjar ju tappa alla begrepp och den lilla verklighetsanknytning han hade tycks vara bortom räckhåll nu.
Jo, han blockerar alla som säger emot honom. Så här beskriver den genomsympatiske socialdemokraten Johan Westerholm sin blockningsupplevelse:

Citat:
Personer som idag står på första raden och gapar och skriker tål att synas något mer i sömmarna. Som säger sig hylla den fria debatten. Jag tänker främst på den vetenskapsjournalist som jag hade vissa synpunkter på när han publicerade en rätt alarmistisk artikel i DN. Henrik Arnstad. Uppenbarligen tyckte han inte om det han läste vilket resulterade i hedersutmärkelsen att bli blockerad på Twitter. Att bli blockerad av debattens mest koleriske deltagare är faktiskt att beteckna som en hedersutmärkelse. Motargumenten fanns tydligen inte och han kan ha känt sig kränkt. För att citera Elisabeth Åsbrink i dagens DN Kultur:

”Den grad av kränkthet människor känner, är precis den mängd de förtjänar.”
http://ledarsidorna.se/2015/01/nagon-blev-sur/

Det är bara den hårda kärnan av jasägare som är kvar nu. Arnie är kung - i sin egen värld.
Citera
2015-02-27, 17:32
Medlem
Condottieris avatar
Arnstad är en köpt tönt och rövslickare, som säljer sitt fejkintellektuella propagandadravel till äcklet Aschberg. Han borde absolut söka asyl i något helt annat land, väldigt långt ifrån Sverige.
Citat:
Jag är inte sarkastisk när jag säger att det kommer att gå riktigt illa för Arnstad, han kommer att hamna på psyket inom en snar framtid och är av allt att döma mitt inne i en fullskalig psykos för tillfället. Har han inga släktingar eller vänner som kan hjälpa honom? Det börjar ju bli helt absurt det här.
Han får garanterat bra betalt, så nöden är nog inte alltför stor.
Senast redigerad av Condottieri 2015-02-27 kl. 17:40.
Citera
2015-02-27, 17:35
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Jo, han blockerar alla som säger emot honom. Så här beskriver den genomsympatiske socialdemokraten Johan Westerholm sin blockningsupplevelse:

http://ledarsidorna.se/2015/01/nagon-blev-sur/

Det är bara den hårda kärnan av jasägare som är kvar nu. Arnie är kung - i sin egen värld.

Ja vad ska man säga? Det stärker bara min tes om det jag skrev om honom i denna tråd:

(FB) Skvaller om Henrik Arnstad

En annan sak som jag tänkt på är att jag aldrig någonsin sett honom i en diskussion med en Sverigedemokratisk politiker på Twitter - inte så mycket som en replik har jag sett. Jag är nästintill övertygad om att han blockat samtliga SD-politiker i förebyggande syfte, sannolikt var det det första han gjorde då han startade sitt Twitter-konto.

I hans fantasivärld så måste de bruna lössen helt elimineras, de förtjänar inte att andas samma luft eller befinna sig på samma web-plattform som narcissisten Arnstad.

Jag skulle döda för att låna hans hjärna, bara för en dag - man kan nog inte i sin vildaste fantasi föreställa sig vad som rör sig där inne.
Citera
2015-02-28, 09:53
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Henrik Arnstad @arnstad · 6 tim för 6 timmar sedan

Det var inte enskilda hatare som fick bort Pascalidou. Det var en organiserad aktion utförd av SD. Partiet lyckas styra @sverigesradioP1

Psykakuten nästa?

Så det är DET Jimmie har ägnat sig åt under sjukskrivningen.

Tack Arnstad! Jag är glad att han inte spelar bort sina pengar i alla fall.
Citera
2015-02-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Så det är DET Jimmie har ägnat sig åt under sjukskrivningen.

Tack Arnstad! Jag är glad att han inte spelar bort sina pengar i alla fall.
Inte nog med det. Jimmie har också organiserat en näthatararmé (aka "svansen"), som har som uppdrag att hota och trakassera tappra antifascister som Henke. Du är också en del av den, även om du själv inte är medveten om det. Vi är alla en del av den. Källa: Henrik Arnstad.
Senast redigerad av Nebeltag 2015-02-28 kl. 10:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in