2015-02-27, 14:19
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Okej sist jag spelade så var det en Pet build som var starkast.

Men blev tillsagd att jag skulle börja spela Season istället och att WD var inte så eftertraktade.

Varken Grift eller Season karaktärer fanns när jag spelade så allting känns nytt.

Tackar för svaren men blev att jag levlade upp en Munk igår.

Hehe. Grattis min vän, du gick från den mest eftertraktade klassen till att välja den minst! Jag skulle bytt till wd/dh innan för mycket skada är skedd. Men man ska spela det man tycker är roligast.
Citera
2015-02-27, 14:24
Medlem
Bara9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Vad är det för numpad grej alla pratar om?

Inte helt hundra men jag kan tänka mig att det är detta fenomen: https://www.youtube.com/watch?v=JaAI8s8rft4
Citera
2015-02-27, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jo, nya WW settet i combo med IK (hoppas man kan nå en 2+5(RROG) set combo beroende på vilka delar som sitter var för perma CotA och full WW bonus.

WW-setet vet jag inte men IK är ju som ett WW-set nu typ hehe, eller det funkar fint med ww. Det "riktiga" ww-setet är ju inte släppt ännu på PTRen så hur bra det är återstår att se, viss oro finns ju dock för fury-gen.
Citera
2015-02-27, 14:43
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Hehe. Grattis min vän, du gick från den mest eftertraktade klassen till att välja den minst! Jag skulle bytt till wd/dh innan för mycket skada är skedd. Men man ska spela det man tycker är roligast.

Blir nog att byta tillbaka till WD ändå, jag är inget stort fan av melee klasser.

Citat:
Ursprungligen postat av Bara9
Inte helt hundra men jag kan tänka mig att det är detta fenomen: https://www.youtube.com/watch?v=JaAI8s8rft4

Ah det måste ha varit det dom snackade om.
Citera
2015-02-28, 01:00
Medlem
Fan vilken grind det blev ikväll, vi körde ca 45 grifts mellan 35-38. Många paragons + helt maruders (utan att ha spelat 1s DH), ancient heart slaughter, grym maras amu, ancient TF till followern, med mera. Bra d3 kväll mao!=)
Citera
2015-02-28, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Fan vilken grind det blev ikväll, vi körde ca 45 grifts mellan 35-38. Många paragons + helt maruders (utan att ha spelat 1s DH), ancient heart slaughter, grym maras amu, ancient TF till followern, med mera. Bra d3 kväll mao!=)

Topp10 incoming?
Citera
2015-02-28, 12:04
Medlem
Existents avatar
Startade igång HC Season 2. Otroligt skoj, måste vara det längsta och bästa liret jag kört so far.
Lirar dh med marauders och jagar den där jävla Kridershot:en.
Citera
2015-02-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Topp10 incoming?

Rank 7 nu=) tog en 48 på 12 min. Högsta babben utan ancient furnace=)
Citera
2015-03-01, 14:40
Medlem
Någon som har koll på en bra Wiz spelare som gör videos och finns på Youtube? Lite så som Bigdaddyden, Quin69 osv fast som har Wiz också, svårt att hitta..
Citera
2015-03-01, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ixxen
Någon som har koll på en bra Wiz spelare som gör videos och finns på Youtube? Lite så som Bigdaddyden, Quin69 osv fast som har Wiz också, svårt att hitta..

Jaetch?

https://www.youtube.com/user/Jae7ch
Citera
2015-03-01, 14:47
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existent
Startade igång HC Season 2. Otroligt skoj, måste vara det längsta och bästa liret jag kört so far.
Lirar dh med marauders och jagar den där jävla Kridershot:en.
Kridershot är överskattad. Crafta dig en ancient arcane barb istället.
Citera
2015-03-01, 16:30
Medlem
Existents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Kridershot är överskattad. Crafta dig en ancient arcane barb istället.
Jag vill dock ha en bara för att. Vore roligt menar jag.
Jag lirar med en Ancient Etrayu, Cold som elemental samt Marauders atm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in