Okej sist jag spelade så var det en Pet build som var starkast.
Men blev tillsagd att jag skulle börja spela Season istället och att WD var inte så eftertraktade.
Varken Grift eller Season karaktärer fanns när jag spelade så allting känns nytt.
Tackar för svaren men blev att jag levlade upp en Munk igår.
Hehe. Grattis min vän, du gick från den mest eftertraktade klassen till att välja den minst! Jag skulle bytt till wd/dh innan för mycket skada är skedd. Men man ska spela det man tycker är roligast.
Jo, nya WW settet i combo med IK (hoppas man kan nå en 2+5(RROG) set combo beroende på vilka delar som sitter var för perma CotA och full WW bonus.
WW-setet vet jag inte men IK är ju som ett WW-set nu typ hehe, eller det funkar fint med ww. Det "riktiga" ww-setet är ju inte släppt ännu på PTRen så hur bra det är återstår att se, viss oro finns ju dock för fury-gen.
Hehe. Grattis min vän, du gick från den mest eftertraktade klassen till att välja den minst! Jag skulle bytt till wd/dh innan för mycket skada är skedd. Men man ska spela det man tycker är roligast.
Blir nog att byta tillbaka till WD ändå, jag är inget stort fan av melee klasser.
Fan vilken grind det blev ikväll, vi körde ca 45 grifts mellan 35-38. Många paragons + helt maruders (utan att ha spelat 1s DH), ancient heart slaughter, grym maras amu, ancient TF till followern, med mera. Bra d3 kväll mao!=)
Fan vilken grind det blev ikväll, vi körde ca 45 grifts mellan 35-38. Många paragons + helt maruders (utan att ha spelat 1s DH), ancient heart slaughter, grym maras amu, ancient TF till followern, med mera. Bra d3 kväll mao!=)
Startade igång HC Season 2. Otroligt skoj, måste vara det längsta och bästa liret jag kört so far.
Lirar dh med marauders och jagar den där jävla Kridershot:en.
Någon som har koll på en bra Wiz spelare som gör videos och finns på Youtube? Lite så som Bigdaddyden, Quin69 osv fast som har Wiz också, svårt att hitta..
Någon som har koll på en bra Wiz spelare som gör videos och finns på Youtube? Lite så som Bigdaddyden, Quin69 osv fast som har Wiz också, svårt att hitta..
Startade igång HC Season 2. Otroligt skoj, måste vara det längsta och bästa liret jag kört so far.
Lirar dh med marauders och jagar den där jävla Kridershot:en.
Kridershot är överskattad. Crafta dig en ancient arcane barb istället.