6 702 besökare online
949 933 medlemmar • 49 551 504 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Tv-serier och tv-program
Svara på ämne
Ämnesverktyg
laprikapaprika
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN 
Är det bara jag som är less på alla lagtävlingar? Såg att det skulle bli en nästa vecka också, det är ju en individuell tävling så jag ser hellre att dom tävlar själva alla mot alla. Nu kan det ju faktiskt bli så att en person drar ner hela laget så förlorar dom, sen hamnar Philip i en utslagsduell som är ett smaktest och råkar gissa på färsk timjan så skulle det varit torkad timjan så ryker han fast han kanske är den värdigaste vinnaren.

Avskyr när det är lagtävling.

Det är så jä-a tråkigt att titta på också.

AlexandraIda
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN 
Är det bara jag som är less på alla lagtävlingar? Såg att det skulle bli en nästa vecka också, det är ju en individuell tävling så jag ser hellre att dom tävlar själva alla mot alla. Nu kan det ju faktiskt bli så att en person drar ner hela laget så förlorar dom, sen hamnar Philip i en utslagsduell som är ett smaktest och råkar gissa på färsk timjan så skulle det varit torkad timjan så ryker han fast han kanske är den värdigaste vinnaren.

Håller med om att det inte är så kul längre med alla lagtävlingar. Precis som du skriver så kan en person dra ner hela laget och så åker en som är väldigt duktig ut ur tävlingen. Känns ju trist som en sådan liten detalj ska avgöra allt.

dubbeltommy
Medlem
Nu när Linda fått åka hem kan man sluta se skiten och behöver inte näthata lika mycket.

Oddball
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSun 
Sätter mina potäter på Ludvig. En underdog med stor kreativitet och en vetenskaplig approach till matlagning (av att döma från förra avsnittet). Hoppas på honom, Filip och Fredrik i finalen.

Problemet med Ludvig är att han tror sig vara en svensk Heston Blumenthal - vilket han bevisligen inte är. Han tog sig in i programmet med kroppkakor men försöker numera göra allting 100 ggr svårare än han bemästrar. Tror han kan ligga illa till om han inte börjar "keep it simple".

----

Moderator @ Vapen & militär | Båtar & sjöliv | Bilar | Historia | Mondo, gore och bizarre | Konservatism | Trafik och körkortsfrågor |

Svara på ämne
Svara Topp Dela