2015-02-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Tack för bra svar. Om du behövt längre tid än 30 minuter, vad hade hänt då.
För mig leder inte 30 minuter någonstans, men det är såklart skillnad på prostituerad eller ej, eller i och utanför yrkesrollen om man så vill.

Om jag hade behövt längre än 30 min så skulle de bjuda på det alternativet är att betala för en förlängning. Om du behöver längre tid kan du alltid boka 2 h.
Citera
2015-02-21, 16:00
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De ska du inte oroa dig för
Då är de nog värre för de stackars jävlar som sitter hemma på kammaren och fantiserar om luder från Philipinerna som inte kan komma hit nån gång.
Beklagligt för denne någon, och tur för horan,
Tänk att få komma till en feg typ som klär sig i en annan människas nick, det tror jag inte uppskattas ens av ett luder.
Men som sagt, jag klarar mig nog ska du se.

Man tar sig för pannan och står som ett frågetecken om hur ovanstående eminenta inlägg riktat mot mig besvarar hurvida Thaiman lyckas med sin humor på salongerna. Jag antar att detta förblir en gåta.
Citera
2015-02-21, 18:28
Medlem
badetiquettess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
Får man fråga hur gammal du är eller ungefär?

Förstår inte vad åldern har för betydelse för hur mycket han får betala för en combo. Tror knappast att salongerna tar betalt efter ålder eller det kanske är ett önsketänkande från din sida .
Citera
2015-02-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badetiquettes
Förstår inte vad åldern har för betydelse för hur mycket han får betala för en combo. Tror knappast att salongerna tar betalt efter ålder eller det kanske är ett önsketänkande från din sida .
Åjo har sett ett flertal som har pensionärs rabatt.
Citera
2015-02-21, 20:05
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gur

Så är det unge man. Nu är denna rabatt endast 50 spänn, men då jag och min kompis har en fäbless för katoyer och är väl kända och bevandrade i denna bransch så brukar vi kunna få FS hos dessa då vi bokar tillsammans till ett markant bättre rabatterat pris och då helt utan kukstövel.
Citera
2015-02-22, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTall
Så är det unge man. Nu är denna rabatt endast 50 spänn, men då jag och min kompis har en fäbless för katoyer och är väl kända och bevandrade i denna bransch så brukar vi kunna få FS hos dessa då vi bokar tillsammans till ett markant bättre rabatterat pris och då helt utan kukstövel.

Så du menar att du byter din pensionärsrabatt på 50 riksdaler mot en bättre grupprabatt för dito hos katoyer. Och utan skydd, blir det extra spännande då eller du bara gillar att utsätta dina medmäniskor för risker.
Och vad är det ni tror att ni sätter på ?, en person med det tredje könet, aktiv eller passiv homosexuell man, eller transvestit.
Citera
2015-02-22, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gur

Pensionärsrabatten gäller enbart massage, ej extratjänster!
Citera
2015-02-22, 10:41
Medlem
Någon som vet något ställe i gbg-området där det jobbar ladyboys?
Citera
2015-02-22, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128

Har du försökt att nyttja rabatten på extra?
Citera
2015-02-22, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Nu säger ju Tall här ovan att han får rabatt även på dessa och han är ju enligt egen utsago kung på detta så han borde ju veta och inte fara med osanningar.
Även om det bara gäller för massagen så får du ju det billigare när du räknar in extra i totalen.
Citera
2015-02-25, 11:06
Medlem
Har drabbats av den där konstiga känslan. Under massagen igår fick vi riktigt bra kontakt med kvinnan som masserade. Hon pratade drömmande om att sluta massera, och drömde om att få ett städjobb istället. Less på allt för många snuskiga gubbar.

Efter en kopp kaffe efter massagen, precis utanför dörren på stället, möts jag av en busig 12-årig tjej som säger mamma till massören, och strax bakom står en man jag uppfattar som barnets pappa. Massören som strax innan sagt att hon ville knulla mig, men jag hade lite ont om pengar just nu, men då övervägde hon att göra det gratis för att hon var sugen.

Mixade känslor är väl den korta varianten av vad jag drabbats av. Tror att det är dags att ta en paus från masserandet...
Citera
2015-02-25, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Har drabbats av den där konstiga känslan. Under massagen igår fick vi riktigt bra kontakt med kvinnan som masserade. Hon pratade drömmande om att sluta massera, och drömde om att få ett städjobb istället. Less på allt för många snuskiga gubbar.

Efter en kopp kaffe efter massagen, precis utanför dörren på stället, möts jag av en busig 12-årig tjej som säger mamma till massören, och strax bakom står en man jag uppfattar som barnets pappa. Massören som strax innan sagt att hon ville knulla mig, men jag hade lite ont om pengar just nu, men då övervägde hon att göra det gratis för att hon var sugen.

Mixade känslor är väl den korta varianten av vad jag drabbats av. Tror att det är dags att ta en paus från masserandet...

Eller inse verkligheten,
Hur Massörerna lever o ser på BomBom med kunder,
Har varit på flera salonger där dom har pratat om sin "Man" hemma.
as they say, Only Work, Only work........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in