2015-02-15, 23:51
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Lägg dig på mage naken på madrassen/britsen, kuken i söderläge. När vändning sker ser du till att få stånd. Om hon inte använder någon handduk för att skyla dig så ser hon när du styvnar, om hon har handduken över så kommer hon se att tältpinnen reser sig...

Nej, det kan inte innebära problem. Förutom för din plånbok när du är kåt och ska försöka förhandla och tänker med kuken.

så vad är egentligen en "vanlig" thai massage ?

Är det normalt att man är naken ?
Citera
2015-02-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
så vad är egentligen en "vanlig" thai massage ?

Är det normalt att man är naken ?

Du kan vara naken, men det är mest obekvämt. Traditionell "thaimassage", d.v.s. den enda massagen som har någon anknytning till Thailand, får man ofta kläder att sätta på sig. Löst sittande Skjorta/tröja och fiskarbyxor är vanligt.

Väldigt få i Stockholmssalongerna kan utföra en äkta thaimassage.
Citera
2015-02-16, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Du kan vara naken, men det är mest obekvämt. Traditionell "thaimassage", d.v.s. den enda massagen som har någon anknytning till Thailand, får man ofta kläder att sätta på sig. Löst sittande Skjorta/tröja och fiskarbyxor är vanligt.

Väldigt få i Stockholmssalongerna kan utföra en äkta thaimassage.

Thaimassage kallas ibland för latmansyoga. Finns rätt mycket likheter mellan äkta thaimassage och yoga.
Citera
2015-02-16, 13:41
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Thaimassage kallas ibland för latmansyoga. Finns rätt mycket likheter mellan äkta thaimassage och yoga.

Nu är du väl riktigt ute å cyklar.
Kan du beskriva vad dessa båda har tillsammans förutom att du får betala för bägge?
Citera
2015-02-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu är du väl riktigt ute å cyklar.
Kan du beskriva vad dessa båda har tillsammans förutom att du får betala för bägge?

Stretchmomenten, energilinjer, trycket för att öppna energiflöden och mycket mer.
Rötterna är sannolikt ayurvediska.

Du behöver inte betala för något av det. Framförallt inte Yoga.
Senast redigerad av Bulten-i-Bo 2015-02-16 kl. 19:06.
Citera
2015-02-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
hur svårt kan det vara att titta i de trådar som behandlar ämnet här på FB?

Nu blir jag lite osäker på om du skojar elller inte eller bara är ute och cyklar. Inlägget är från 2007!!!
Hallå??? Ngn hemma?
Citera
2015-02-17, 23:40
Medlem
Läs hans första inlägg, i kontext och retrospektiv blir det humor vill jag lova.
Citera
2015-02-18, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin_katt
Hur är det bästa sättet att rent konkret signalera att man är ute efter lite mer än massage? Är det bäst att helt enkelt bara ta av sig alla kläderna och ligga naken på bristen när massören kommer in i rummet? Kan detta innebära problem?

Jag har inget intresse för extra, inget jag är ute efter och skickar därmed inte några signaler!

Du behöver inte vara naken, puta med rumpan, stöna, lägga kuken längst med låren, visa pengarna i plånboken etc som är en del råd som dykt upp här.

Lägg dig ner, koppla av och njut av en bra massage, frågan kommer med största sannolikhet!
Citera
2015-02-18, 21:44
Medlem
Citat:
Han går för massagen, men vill ibland ha en avslappnad avrun(k)dning.
Har jag fattat det rätt i att en del betalar kring 1000 bagis för 10-15 minuters sex?

Jag betalar 700-1000 för fs, sen verkar det finns folk som betalar 2k. Hur länge beror på hur du vill fördela tiden mellan massage och fs. Har hänt att jag skippat massagen då jag vet att tjejen är kass på massage men bra på fs. Här om dagen fick jag en bra combo på ett ställe som jag är stammis på. Jag började med bra massage av en äldre tant. Det visade sig att hon visste vad jag ville ha i efterrätt. Efter 40 min frågade hon mig om jag ville att en annan tjej på 28 som tidigare gett mig fs skulle fortsätta med resten av tiden. Jag tackade ja. Hon kom in och vi körde på i 30 min. Eftersom jag tidigare har förhandlat mig till 700 så var det underförstått att samma pris gällde även denna gång!
Citera
2015-02-18, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Jag betalar 700-1000 för fs, sen verkar det finns folk som betalar 2k. Hur länge beror på hur du vill fördela tiden mellan massage och fs. Har hänt att jag skippat massagen då jag vet att tjejen är kass på massage men bra på fs. Här om dagen fick jag en bra combo på ett ställe som jag är stammis på. Jag började med bra massage av en äldre tant. Det visade sig att hon visste vad jag ville ha i efterrätt. Efter 40 min frågade hon mig om jag ville att en annan tjej på 28 som tidigare gett mig fs skulle fortsätta med resten av tiden. Jag tackade ja. Hon kom in och vi körde på i 30 min. Eftersom jag tidigare har förhandlat mig till 700 så var det underförstått att samma pris gällde även denna gång!

Får man fråga hur gammal du är eller ungefär?
Citera
2015-02-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128

Tack för bra svar. Om du behövt längre tid än 30 minuter, vad hade hänt då.
För mig leder inte 30 minuter någonstans, men det är såklart skillnad på prostituerad eller ej, eller i och utanför yrkesrollen om man så vill.
Citera
2015-02-18, 22:35
Medlem
Citat:
Stretchmomenten, energilinjer, trycket för att öppna energiflöden och mycket mer.
Rötterna är sannolikt ayurvediska.

Du behöver inte betala för något av det. Framförallt inte Yoga.

Det är precis några av de likheter som finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in