Citat:
Ursprungligen postat av
Nallen21
Timrå brukar av tradition ha extremt svårt för "Löven" i Umeå. Det kan knappast vara särskilt många segrar där genom åren, så jag har rätt modesta förhoppningar inför kvällens match.
Det vore alldeles förbannat trist om säsongen tog slut redan på lördag. Lite av ett antiklimax med tanke på formen efter nyår faktiskt. Sedan vet jag att många TIK:are söderut gärna tar sig till Oskarshamn i sista omgången, så det vore kul för dem att få fira ett avancemang på läktaren (för min del blir det väl MIF vs AIK på lördag om matchen gäller något, det blir för dyrt att åka till Småland med övernattning och skit).
Björklöven känns hetare än på mycket länge. Det är ju 15 år sedan ni gick upp tillsammans med oss - det var en fantastisk vår, den 2000!

Jag hoppas egentligen Timrå tar sig till slutspelsserien , det blir ju nära för en supporterresa och korta resor, så på så sätt är det bra.
Ja jag kom ihåg den där matchen 2000

kom ihåg jag blev så imponerad av Timrå klacken , dom sjöng Grattis Löven efter matchen och då var ju Timrå inte ens klara efter den förlusten.
Så jag har inget emot Timrå och har aldrig haft.
Ja LÖven känns lite på G , känns som det är något bra på gång.
Timrå är väl lite i samma läge som Löven varit tyvärr, med ekonomi och så , det blir nog några tuffa år .
Men nog kommer ni igen.