Citat:
Tänkte du på hans dialekt? Jag har hört Higgins prata i verkligheten och jag förstod inte hälften av hans skotska dialekt.
Citat:
Higgins - Williams kunde blivit en trevlig final, nu blev det ganska avslaget.
Citat:
Undrar också när asiaterna tar nästa kliv på kvalitetsstegen. Tycker de har stått och stampat på samma ställe ett bra tag nu. Sen börjar jag också tvivla på om vi någonsin får se Ding Junhui bli världsmästare. Jag förstår inte vad som hänt med honom. Lite Wattana-varning där, tycker jag.
Undrar också när asiaterna tar nästa kliv på kvalitetsstegen. Tycker de har stått och stampat på samma ställe ett bra tag nu. Sen börjar jag också tvivla på om vi någonsin får se Ding Junhui bli världsmästare. Jag förstår inte vad som hänt med honom. Lite Wattana-varning där, tycker jag.
Jag har samma känsla. Asiaterna slår igenom ganska tidigt och spås en lysande framtid men stannar på vägen. Ding kämpar på men det känns som att han tappat en del av stinget.
Citat:
Min teori om amning var lite av ett skott i luften. Det är mycket möjligt att familjen Tabb drabbats av interna problem. Lite synd eftersom Michaela Tabb fyllde ut domarkostymen på ett snyggt sätt + att hon var kompetent.
Denna gång kommer jag åka dit och kolla ett par dagar..brukar annars se det hemma i tv-soffan och alltid lova mig själv att nästa år..