Citat:
Ursprungligen postat av
Stugnissen
Vill du inte sluta? Annars är det ju onödigt att ta ut förlusten i förskott. Då kan du ju lika gärna börja igen om du lider så mycket av det. Vad är det du saknar? Jag tror att du klarar det. Efter 20 år bör man vara rätt så less på tobak i alla dess former.
Det där tyckte jag var skitkonstigt (för nästan 7 år sen när jag försökte senast...) också. Finns egentligen inte mycket att sakna. Ni icke-snusare bör ej besvära er med att vara avundsjuka på oss snusare.
Jo jag kommer klara det!
Är mest orolig över nästa utekväll, alkohol och nikotin går liksom hand i hand.
Det är väll iofs ok så länge man inte dricker ofta! Men man vaknar upp dagen efter med en dosa eller ciggpaket i fickan sen är man igång igen.
Ja, jag borde väll skippa drickat då men det kommer tyvärr inte hända. Det kommer dröja tills nästa utgång men den kommer ju någon gång.
Vad kommer man sakna? Att vara normal kanske, att inte sitta och trumma med fingrarna heeela tiden.
Att vara avslappnad efter varje måltid. Känns som att det är långt dit....
Just nu saknar jag sömn, är skittrött men kan inte sova!! Slumrade till i 20 min, drömmer om att jag hittar en full snusdosa i soffan och vaknar upp riktigt glad, suck!!
Nu har det även börjat brusa i öronen, riktigt jobbigt! Vad kommer här näst? Hur länge ska man vara så här mongo??
Skönt att aggressiviteten har försvunnit iaf, hoppas det inte är tillfälligt bara.