Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-20, 19:29
Medlem
anteri17s avatar
Aston Villa och 4-4-1-1 blir uppställningen. Fart och direkthet är ledorden.
Citera
2015-02-21, 10:23
Medlem
Vad exakt är lojalitetsbonusen?
Citera
2015-02-21, 12:24
Medlem
bmwhorans avatar
Shit, börjar förlora mina matcher med FC Barcelona Vad bör jag göra?
Citera
2015-02-21, 16:49
Medlem
RobieBwois avatar
Aldrig brytt mig tidigare men när uppdateras databasen så att Berget, Sana osv spelar i MFF vid spelets start?
Citera
2015-02-21, 22:26
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Aldrig brytt mig tidigare men när uppdateras databasen så att Berget, Sana osv spelar i MFF vid spelets start?

Dom brukar vara rätt sega på det, kika på www.fmscout.com så hittar du uppdaterade databaser.
Citera
2015-02-21, 23:06
Medlem
Negrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi

Kom sista fredagen i februari förra året? Så har man tur bör den komma om 6 dagar alltså
Citera
2015-02-22, 10:44
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Shit, börjar förlora mina matcher med FC Barcelona Vad bör jag göra?

Byt till ett bra lag
Citera
2015-02-22, 17:36
Medlem
guest02s avatar
Vad har dem gjort med scoutingdelen egentligen? Om jag har 100 spelare på min shortlist och 70 spelare har potential som KAN vara mellan 2 stjärnor och 4 1/2 stjärna, hur fan ska jag veta vem som blir bra? Attributerna är såklart 12-20 osv så de går inte heller kolla på. Det jag gör är att erbjuda regens provspel så att min assisterande får bedöma potentialen, men orka göra det med alla regens. Jag har bra scouter och att fuska med Genie Scout eller liknande är inte aktuellt.
Citera
2015-02-22, 19:38
Medlem
Smurfffs avatar
Helvete vad trött jag börjar bli på allt jävla gnäll från alla håll och kanter. 50% av speltiden går ju åt till att ha terapisamtal med spelarna.
Citera
2015-02-22, 19:45
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfff
Helvete vad trött jag börjar bli på allt jävla gnäll från alla håll och kanter. 50% av speltiden går ju åt till att ha terapisamtal med spelarna.
Gör dig av med alla divor då..... ? Var stenhård, bortsett från dom du verkligen behövs/tycker om.

Skicka fanskapen åt helvete! Överbetalda luder är vad dom är. Det är min inställning i alla fall.
Citera
2015-02-22, 21:55
Medlem
sodamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Vad har dem gjort med scoutingdelen egentligen? Om jag har 100 spelare på min shortlist och 70 spelare har potential som KAN vara mellan 2 stjärnor och 4 1/2 stjärna, hur fan ska jag veta vem som blir bra? Attributerna är såklart 12-20 osv så de går inte heller kolla på. Det jag gör är att erbjuda regens provspel så att min assisterande får bedöma potentialen, men orka göra det med alla regens. Jag har bra scouter och att fuska med Genie Scout eller liknande är inte aktuellt.
Håller med. Scoutingdelen är så skum på 15 enligt mig. Samma sak att scouterna i princip aldrig hittar en ersättare när man skickar ut de på ett uppdrag när en spelare är påväg att säljas.

Går för övrigt sjukt bra med mitt Schalke. Kom tvåa 6 poäng bakom Bayern i ligan första säsongen. Vann cupen dock! Nu andra säsongen har jag vunnit varenda match. Dominerar bollinnehavet med i princip 60-65% i varje match, slog Bayern i supercupen och har 6-0-0 i resultatrad i ligan. Hoppas det fortsätter
Citera
2015-02-22, 22:37
Medlem
Lirar första säsongen med Gävle i AS och har ytterst lite pengar att spenderna. Har ni några gratis lirare att tipsa om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in