2015-02-19, 03:58
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Opiater o lite lustgas? Nån som har erfarenhet?
Vad för Opiat? finns jävligt potenta substanser av det, Och dom som är mycket klenare.
Citera
2015-02-20, 16:46
Medlem
Ligger det någon fara i att köra en liten 5-htp-kur ihop med bensodiazpiner, mer specifikt, klonazepam?
Citera
2015-02-21, 00:20
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Ligger det någon fara i att köra en liten 5-htp-kur ihop med bensodiazpiner, mer specifikt, klonazepam?

Kör på de ska va lugnt
Citera
2015-02-21, 01:16
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T

Glöm dock inte att alkohol har en förmåga att snurra till det i blandning med 5-HTP. Kurade själv förra sommaren 5-HTP och drack samtidigt en kväll, i min värld var det en vanlig fylla. Sedan får man höra att man betett sig allmänt lustigt, folk har trott man var hög b.l.a. Med det i åtanke låter det som att benso nog också kan sänka omdömet utan ens vetskap blandat med 5-HTP.

Bara en tanke.
Citera
2015-02-22, 19:32
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Vad för Opiat? finns jävligt potenta substanser av det, Och dom som är mycket klenare.
Så dom klenare opiaterma (tram) bör gå att köra lustgas med men inte dom tyngre(oxycontin) går inte att köra med?
Citera
2015-02-22, 20:57
Medlem
Odamies avatar
Citat:
Så dom klenare opiaterma (tram) bör gå att köra lustgas med men inte dom tyngre(oxycontin) går inte att köra med?
Jag har kört lustgas på en stor dos av tram och jag är inte så jätteförtjust i lustgas oavsett mentalt tillstånd men det var rätt nice, ökad eufori och extremt lugn i kroppen. Läst att det ska påminna om ruset på mephedron men det vet jag inget om.
Citera
2015-02-22, 21:18
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odamie
Jag har kört lustgas på en stor dos av tram och jag är inte så jätteförtjust i lustgas oavsett mentalt tillstånd men det var rätt nice, ökad eufori och extremt lugn i kroppen. Läst att det ska påminna om ruset på mephedron men det vet jag inget om.
Hm, okej. Det är ingen fara med andra ord alltså? tänkte på andningen osv.
Själv gillar jag gas i både nyktert o onyktert tillstånd så blir väl nog att testa med en normal dos oxy om jag orkar köpa hem en massa patroner :P
Aldrig testat mephedron jag heller.
Citera
2015-02-22, 21:46
Medlem
Odamies avatar
Citat:
Hm, okej. Det är ingen fara med andra ord alltså? tänkte på andningen osv.
Själv gillar jag gas i både nyktert o onyktert tillstånd så blir väl nog att testa med en normal dos oxy om jag orkar köpa hem en massa patroner :P
Aldrig testat mephedron jag heller.
Ta inte mitt ord på det men jag skulle tro att det är lugnt. Varit med polare som kedje-tagit uppemot 8-10 patroner under sina tramrus och dem har inte tagit någon skada.
Men alla är vi olika, ta det lugnt!
Citera
2015-02-22, 22:02
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ta inte mitt ord på det men jag skulle tro att det är lugnt. Varit med polare som kedje-tagit uppemot 8-10 patroner under sina tramrus och dem har inte tagit någon skada.
Men alla är vi olika, ta det lugnt!
Nejdå, Man känner väl på sig lite hurpass bäng man är också. sitter jag o noddar och nojjar över andningsdepp så drar jag ju inte i mig 5 patroner på raken direkt... Har endå bara kört 3 på raken som max endå :P
Men boosta på lite med ½-1 patron om man inte är helt väck bör väl gå.
Citera
2015-02-22, 22:10
Medlem
Odamies avatar
Citat:
Nejdå, Man känner väl på sig lite hurpass bäng man är också. sitter jag o noddar och nojjar över andningsdepp så drar jag ju inte i mig 5 patroner på raken direkt... Har endå bara kört 3 på raken som max endå :P
Men boosta på lite med ½-1 patron om man inte är helt väck bör väl gå.
Ja det låter bra, precis vad jag hade gjort. Börjat smått och ökat om jag känt att det verkat okej. Vet inte hur du gör det, vissa drar det direkt ur sifonen men jag brukar först dra det i en plastpåse och sen inhalera in och ut via den några gånger. Kanske farligare för det kan ju resultera i syrebrist, kanske därför jag inte gillar det :P
Citera
2015-02-23, 10:24
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Citat:
Ja det låter bra, precis vad jag hade gjort. Börjat smått och ökat om jag känt att det verkat okej. Vet inte hur du gör det, vissa drar det direkt ur sifonen men jag brukar först dra det i en plastpåse och sen inhalera in och ut via den några gånger. Kanske farligare för det kan ju resultera i syrebrist, kanske därför jag inte gillar det :P
Jag kör direkt ur sifonen, mycket enklare och inge krångel imo. Bara att inhalera i den takt o mängd man vill och sen hålla andan i 20 sec.
Vill man så kan man ju ladda i fler patroner under ruset. Eller låta en polare ladda i, de kan ju bli ganska yrt efter ett par patroner
Citera
2015-02-24, 17:36
Medlem
Redlinezs avatar
Är det lugnt att ta tramadol nu ikväll när mitt senaste heroin intag var kl 12.30 idag?
Snabba svar uppskattas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in