Var där i helgen men började känna hur jag var på väg att svimma efter 2timmar typ, så att jag var tvungen att ta mig därifrån och hann därför inte vara där så värst länge. Slösade all tid på att ta kort. (Skit stativet vägde fan mer än mig eller något.

) Höll på att skita ner mig för att jag trodde det var väktare efter mig men det var visst bara andra ungdomar som var där och tog kort haha

Dessutom stötte jag på två, vad jag trodde var arbetare precis när jag hade packat upp allt. De var trevliga och sa att de inte skulle störa och att de alldeles strax var klara med sitt. De hade typ en massa sladdar i gröna såhär sopptunnor. Fast om de verkligen jobbade där så skulle de väl inte bära ut allt genom ett fönster? Var så excited att jag inte tänkte på det då.
http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/molndalharryda/1.2514249-molndal-river-for-att-bygga-ny-stadsdel
Har jag fattat rätt nu, de ska börja riva stället nästa månad? Om detta stämmer vill jag gärna dit innan. Så att det blir en tripp till någon gång innan den 28:e. Går det lika bra att gå dit på helgen eller?
Någon som skulle vara intresserad att typ träffas där? Var inte så värst kul att gå runt ensam innan jag träffade de andra som var där.