2011-02-19, 01:05
Medlem
almqvist89s avatar
http://www.bildalbumet.se/gallery.php?i=498a9979be23957f94c489386a7483a9

Där har du
På första bilden har jag markerat en olåst dörr som det går att ta sig in i första byggnaden vidare upp till taket, från det taket kan du ta dig vidare till alla andra tak, skulle dörren vara låst så är det en öppen port där pilen visar, du kan även fortsätta rakt fram där pilen är för att komma till andra byggnader där det mesta är öppet.

På en annan bild har jag ringat in med blått vilka bygnader som fortfarande används, privatpersoner har verkstäder dår och liknande.

Tänk på att göra det dagtid för annars så ser du inte mycket.
Securitas och Polisen har ett stort samarbete just på detta område för att fånga grafittimålare och koppartjuvar.
Citera
2011-02-19, 14:23
Medlem
Balfongs avatar
Man tackar man tackar. Då får jag vara lite försiktig så inte folk ser en då.
Jag hade den tanken att gå på dagen faktiskt
Citera
2011-02-22, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westgothia
Väktare kan vara civilklädda!

man ska fortfarande alltid styrka identitet, jävla losers till UE'are som var på dom andra killarna tror jag :P
Citera
2011-02-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AboO89
Nu har jag o några polare också vart där =).. fett nice ställe asså!
Har inte sett allt än, mkt kvar o utforska =).. men jävligt soft första ställe för oss!
Men har lite kassa bilder på min polare i entrén vid rulltrappan och sedan 3 till lite nedanför..
Men det var första gången vi var där, så vi var där inne i ca 10 min.. sen så har vi tagit mkt mer bilder andra gången vi var där!
Men ska dit fler gånger innan det blir upptäckt eller börjar komma folk o arbeta ..

Första bilden:
http://img206.imageshack.us/img206/5160/884061222562600vb3.jpg

Andra bilden:
http://img54.imageshack.us/img54/3760/169561222562688xz9.jpg

Tredje bilden:
http://img300.imageshack.us/img300/1329/dsc00660tw5.jpg

Fjärde bilden:
http://img300.imageshack.us/img300/6196/dsc00662jt1.jpg

Fy fan för klotter. Det är en oskriven regel för mig, man ska fan inte klottra inne!
Citera
2011-04-19, 17:55
Medlem
Skulle det rivas eller?
Citera
2011-04-20, 17:05
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarAho
Skulle det rivas eller?

Nej, vad jag förstått så ska man göra om större delen till kontor. Har spenderat många många timmar på detta område, och det är sjukt stort.

Här kommer lite info som säkert kan vara till hjälp för några.

Den ingången vid spåret är verkligen inte att föredra, då den drar till sig väldigt mycket uppmärksamhet. Den bästa ingången enligt mig är att utgå ifrån Brännåsvägen, precis vid Papurys lilla kyrka. Och promenera in på gräsplanen igenom den alltid öppna grinden, sedan ta sig in över/igenom stänglset in på vägen, för att sedan gå igenom buskarna där det ser ut att ha varit en tomt-grind precis brevid vägen efter det larmade lilla kontorshuset. Där inne ser man en svänggrind som leder rakt in på baksidan av fabriksområdet. Den brukar alltid vara öppen eller så är det hål i stängslet brevid.

Håll er undan 8-9 tiden då jag brukar observera fientlig rörelse där just då.

Lycka till!

Edit: Över stängslet så rekommenderas oömma kläder, då någon, säkerligen en ue rädd person på kommunen, kletat kokosfett uppe på större delen av stängslet.

/Mvh
Senast redigerad av SvarifaxxALaUe 2011-04-20 kl. 17:09.
Citera
2011-04-20, 18:38
Medlem
tigerrakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Nej, vad jag förstått så ska man göra om större delen till kontor. Har spenderat många många timmar på detta område, och det är sjukt stort.

Här kommer lite info som säkert kan vara till hjälp för några.

Den ingången vid spåret är verkligen inte att föredra, då den drar till sig väldigt mycket uppmärksamhet. Den bästa ingången enligt mig är att utgå ifrån Brännåsvägen, precis vid Papurys lilla kyrka. Och promenera in på gräsplanen igenom den alltid öppna grinden, sedan ta sig in över/igenom stänglset in på vägen, för att sedan gå igenom buskarna där det ser ut att ha varit en tomt-grind precis brevid vägen efter det larmade lilla kontorshuset. Där inne ser man en svänggrind som leder rakt in på baksidan av fabriksområdet. Den brukar alltid vara öppen eller så är det hål i stängslet brevid.

Håll er undan 8-9 tiden då jag brukar observera fientlig rörelse där just då.

Lycka till!

Edit: Över stängslet så rekommenderas oömma kläder, då någon, säkerligen en ue rädd person på kommunen, kletat kokosfett uppe på större delen av stängslet.

/Mvh

Är det Fientligt för alla eller bara för en som vill ta sig in olagligt? Har dom inte svart dykardräkt och snorkel och pratar ryska och slipar knivar så är dom inte fientlige enligt mig
Citera
2011-04-20, 19:50
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
Är det Fientligt för alla eller bara för en som vill ta sig in olagligt? Har dom inte svart dykardräkt och snorkel och pratar ryska och slipar knivar så är dom inte fientlige enligt mig

Med fientliga åsyftar jag vår stads oftast trångsynta väktare. Så det första alternativet är korrekt.
/Mvh
Citera
2011-06-03, 14:14
Medlem
Inte någon som har en bultsax som kan klippa upp hela staketet vid "snurr grinden"?
Citera
2011-06-04, 00:32
Medlem
almqvist89s avatar
Ingen idé att klippa upp staketet för dom lagar det direkt ändå och väktare och polis håller span på området för det mesta för att gripa grafittimålare och annat pack, väktarna patrullerar en hel del på kvällarna med hundar så ta det försiktigt..
Citera
2011-06-07, 12:36
Medlem
Låter ju inte som någon idé att gå in där ifall det ska vara en sån jävla hets där?
Har nämligen vägarna förbi i Göteborg i sommar och tänkte kanske ta mig en titt där?
Citera
2011-07-20, 00:56
Medlem
leveltwos avatar
Är det verkligen så mycket bevakat? Har bara sett folk en gång, och jag har varit där en del det senaste året.
Stället verkar ju stendött. Iofs så har dom nu bommat igen och dragit ut handtag på vissa ställen.
Var där idag runt 8-9 tiden och ingen aktivitet öht.
Eller så kanske jag bara har haft tur de gånger jag varit där?

och vart på området finns rulltrappan? Har inte lyckats hitta den än.
Senast redigerad av leveltwo 2011-07-20 kl. 01:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in