Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
Alliansen kommer att komma tillbaka till makten hand i hand med SD. Det är mitt säkraste stalltips för 2018. Det är faktiskt den regering vi skulle ha haft idag om det inte vore för Ruinfältet och Decemberöverenskommelsen.
Det är inte bara Sumpan det gäller, det gäller alla kommuner i Stockholmsområdet.
Frågan är nu var Stockholmsområdet tar slut. Vilka kommuner ingår och vilka ingår inte?
Norrtälje, Österåker, Södertälje och Nynäshamn ingår ej i storstockholm.
Men, om det är storstockholm är det många kommuner, även långt bort, bla Haninge och Vallentuna.
Knappast förvånande, priserna är inte SÅÅ långt från innerstaden, däremot Östermalm är ju klart dyrare, gissar även vissa områden på Södermalm, typ Mosebacketorg.
Släpps hyrorna helt i Stockholm så är det något nytt, smått revolutionerande tom.
Nu gäller det bara att man släpper byggandet helt fritt (kommer ej att ske tyvärr).