Citat:
Ursprungligen postat av
inge.namn
Ja, jag misstänker det. Då återstår Dreamtrips - som vid närmare skärskådning främst verkar bestå av tredagarsresor till yttre Mongoliet eller något längre resor med massiva chartervibbar. Såg nån längre resa, kommer inte ihåg vilken, där man fick välja ett par "fria" dagar, resten var guidade runt resmålet.
Men man får kanske en gratis skylt där det står "You should be here" och en liten vimpel så att man inte kommer bort från guiden när man släpas i stora hjordar runt Eurodisney, eller vad det nu var.
Mlm/pyramiden kan inte blundas för, tyvärr verkar belöningen rejält kass även om du får Moster Hildur och Farbror Egon på samma tåg.
Testade att logga in på mitt gratis konto på Rovia
1) Flyg får jag 2 personer för Total for 2 Passengers $574.52 USD (ARN <-> TXL) , men då är det ngn jävla väntan på 8 timmar , och AIR baltic..
Direktflyg med Air Berlin Total for 2 Passengers $600.88 USD (ARN <-> TXL)
Men då är det utresa den 30:e 6:30 AM
Hemresa den 3:e 8:20 AM....
2) Hotellet har jag letat förgäves efter och hittar det inte hur jag än söker...
Slutsats till Dixon75: Bli gratismedlem hos Rovia och boka dina resor nu om du är så j_vla k_t på att ha Rate Shrinker och Price Pledge.
Men att argumentera att du är med i Dreamtrips för att du inte vill åka charter är bara löjligt eftersom hela dreamtripsupplägget är exakt... charter..... Dock med kicken att du har en blå flagga....