2015-02-18, 22:54
Medlem
Ok skall väl då svara, ja jag är novis, har försökt att läsa och läsa här på forumet, men ärligt de som verkar veta vad de pratar om, är jäkligt avancerade i sitt sätt att beskriva saker och ärligt jag förstår inte allt de skriver eller vad de olika preparaten gör för kroppen, det enda jag önskar är att komma upp i rimliga nivåer, skall inte bli någon HULK på gymmet utan bara försöka må lite bättre, ganska enkelt att förstå av det lilla jag skrev, en sak jag NU fick svar på är att det tydligen är så att levern får stryk av orala intag, se där en sak jag inte visste men är tacksam över att få veta TACK.

Har läst en artikel om två svenska läkare som tycker att just att se till att nivåerna på testosteron hos män som mig skulle vara samhällsekonomiskt då SMÅ doser gör att kroppen reagerar på ett positivt sätt för oss, benskörhet leder jag det var många saker inte bara få sprätt på libidon som var det positiva, därav min önskan att få en bättre kunskap om detta ämne, så jag ÄR tacksam för alla inputs som inte behandlar mig som en idiot.
Citera
2015-02-18, 22:59
Medlem
Jo just det de av er som verkligen har kunskapen, härligt att ni delar med er, men låt oss vara ärliga, en jäkla massa pajaser här som tror de är vandrande FASS böcker, för som sagt FB kukar har man läst om och hur otroliga maskiner många är, så vad jag är glad över är svaren ifrån er som kan och vill dela med er till en trött man som mig.
Citera
2015-02-18, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Profy
Ok skall väl då svara, ja jag är novis, har försökt att läsa och läsa här på forumet, men ärligt de som verkar veta vad de pratar om, är jäkligt avancerade i sitt sätt att beskriva saker och ärligt jag förstår inte allt de skriver eller vad de olika preparaten gör för kroppen, det enda jag önskar är att komma upp i rimliga nivåer, skall inte bli någon HULK på gymmet utan bara försöka må lite bättre, ganska enkelt att förstå av det lilla jag skrev, en sak jag NU fick svar på är att det tydligen är så att levern får stryk av orala intag, se där en sak jag inte visste men är tacksam över att få veta TACK.

Har läst en artikel om två svenska läkare som tycker att just att se till att nivåerna på testosteron hos män som mig skulle vara samhällsekonomiskt då SMÅ doser gör att kroppen reagerar på ett positivt sätt för oss, benskörhet leder jag det var många saker inte bara få sprätt på libidon som var det positiva, därav min önskan att få en bättre kunskap om detta ämne, så jag ÄR tacksam för alla inputs som inte behandlar mig som en idiot.

Kör testo min son det passar dig utmärkt. Var det tillräckligt avancerat ?
Citera
2015-02-18, 23:57
Medlem
Ja vad hade man att vänta sig från vissa här, inte undra på att man undrar vilka som döljer sig bakom nicken, tragiskt
Citera
2015-02-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profy
Ja vad hade man att vänta sig från vissa här, inte undra på att man undrar vilka som döljer sig bakom nicken, tragiskt

Men ska man hålla på med steroider måste man läsa på! Klart man ska läsa på själv om man gör detta val så man har en aning vad som kan hända och vad man ska ta osv. Du säger att du läst men du visste inte ens att orala va skadligt mot levern. Detta står precis överallt.

Jag menar inte att va stöddig eller något men du måste lägga ner tid själv om du gör detta val. Det är inte godis gubben.
Citera
2015-02-19, 07:07
Medlem
Någon som brukar köra bara 1-2 testo kurer per år? Hur fungerar detta isf? Är det för sällan så man tappar alla sina gains mellan varje kur?
Citera
2015-02-19, 08:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Någon som brukar köra bara 1-2 testo kurer per år? Hur fungerar detta isf? Är det för sällan så man tappar alla sina gains mellan varje kur?

Fett ospecificerad frågeställning kompis. Kör man en testokur och är seriös så får man en ökning som håller i sig, punkt. Jag snittar nog 1-1,5 kurer per år och ökar progressivt. Jag brukar köra kurer på runt 20 veckor.
Citera
2015-02-19, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fett ospecificerad frågeställning kompis. Kör man en testokur och är seriös så får man en ökning som håller i sig, punkt. Jag snittar nog 1-1,5 kurer per år och ökar progressivt. Jag brukar köra kurer på runt 20 veckor.

Hehe, jo jag vet. Var bara att jag såg en konversation på ett annat forum där folk skrev att ifall man bara kör 1 kur per år så kommer alla gains att försvinna mellan varje kur och således bli onödig. Du anser inte att detta stämmer då?
Citera
2015-02-19, 10:55
Medlem
Vad är gh puls och vad är det bra för? Stuckit ghrp - 2 och cjc 200mic vardera om dagen i 1,5 månad nu och känner ingen skillnad sen innan.
Citera
2015-02-19, 11:00
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostMuscular
Hehe, jo jag vet. Var bara att jag såg en konversation på ett annat forum där folk skrev att ifall man bara kör 1 kur per år så kommer alla gains att försvinna mellan varje kur och således bli onödig. Du anser inte att detta stämmer då?

Det beror såklart på tusen faktorer, men rent allmänt så nej. Varför skulle gainsen försvinna? Gör man en ordentlig PCT och fortsätter träna efter kuren så är det klart man behåller mycket. Det är ju inte direkt låtsasmuskler man bygger upp under en kur.

Rent generellt så blir det ju svårare att utvecklas ju bättre fysik man har. Alla faktorer som kost, sömn, träning, kunskap om träning, motivation att träna hårt, och så vidare lägger ju ribban på vilken fysik du klarar av att få och underhålla. Om du med hjälp av AAS tar dig över denna ribban så är det klart du tappar lite efteråt.

Om du är bra kunskap så kommer du behålla i princip allting. Om du inte kan så mycket så kan du mycket väl tappa allting.
Citera
2015-02-19, 11:20
Bannlyst
Privet Comrades!

Vad tycker ni om att man kör T3/Clen i samband med en bulk kur? går det? om man vill bli större och starkare samt inte bli fet?
Citera
2015-02-19, 11:34
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyssensBror
Privet Comrades!

Vad tycker ni om att man kör T3/Clen i samband med en bulk kur? går det? om man vill bli större och starkare samt inte bli fet?

Jag har ingen erfarenhet av T3, men du får nog vara snäll och läsa på lite mer om clen. Det är inget magipiller som automatiskt gör att fettet rinner av. Det enda du kommer få av clen på bulk är eventuella hjärtproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in