2010-04-16, 19:10
Medlem
JonRogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
En helvetes smak i munnen, går inte panga allt direkt, sen domnar fingrar och händerna bort
utebliven rush, och halvdant rus..

Tjack ska inte bankas!! dextro löser sig dessutom kasst i vatten.

Vad säger du? Skulle dextropur lösas sig dåligt i vattnet? Haha. Du får nog ta och gå och köpa en förpackning och sedan lägga ner lite i en löskopp så får du se att det löser sig mer eller mindre direkt. Det rör sig om sekunder. Och sedan så skulle det inte gå att sälja 90%+ amfetamin. Det fattar ju vem som helst. Folk skulle få sådana fuckade överdoser när de lägger i sin standard dosering på minst 1 gram. Absurda huvudvärker liksom, bra mycket värre än migrän. Detta efter att de då spytt som fan ett tag och sedan somnat. Så ibland måste man helt enkelt späda det, men det får man ju avgöra själv när man antingen tagit en rykare själv eller bjudit en test-person.
Senast redigerad av JonRog 2010-04-16 kl. 19:14.
Citera
2010-04-17, 02:57
Medlem
blotarns avatar
Jag har bara spätt ut mitt eget tjack en gång. Det var garanterat över 70% när jag fick det i påsen, som en klump med stearin. Det GICK inte att snorta, fullkomligt jävla omöjligt alltså. Fastnade bara i näsan och sen låg det där, åkte ut med snoret eller nå.

Fick ta en sked dextropur och banka ut det lite, få bort den där blöta konsistensen. Hade inte tid att lagra det i kylen heller, ville ju bara få i mig det.

Det var skönt som fan att slicka av påsen dock, smakade skit men tungan domnade bort sådär härligt. :P
Citera
2010-04-17, 09:23
Medlem
pipecrawlers avatar
Man ska inte blanda ut!
Citera
2010-04-17, 11:59
Medlem
pipecrawlers avatar
Jag har forskat och hittat:
Hittade en gammal dom på nätet där de anklagade blandat med bensoesyra, dom gjorde om 2 kilo 85% till 8 kilo dom små ----

Bensoesyra (kemisk formel C6H5COOH) är en aromatisk karboxylsyra. Dess salter kallas bensoater.

/någon har sagt för länge sedan att det är bättre för kroppen att blanda med salter än med socker./

Ska man blanda med socker så ska man inhandla laboratorie glykos inte dextropur från konsum!

Men jag tycker ändå att man ska ge faan i att blanda för det är ju redan blandat när man köper, och dom som blandar är importörerna och dom vet väl hur man gör, dom sitter nog inte på FB o funderar på hur man gör.
Men va faan alla små dilare har och kommer alltid att mixa i nåt skit i pulvret, det är värst för dom som skjuter, knaprare blir mest blåsta på procenten men pundarna förstör kroppen.

Det mest humana mot pundarna i så fall är väl att fula i lite vatten o tjoa klet! vatten är ju inte farligt i alla fall.

Nån tokfan tänkte blanda i florsocker, det knastrar nog fint i påsen :-) dessutom tillsätts Klumpförebyggande medel potatisstärkelse (PS) eller trikalcium-fosfat (TCP).
för att grynen inte ska häfta vid varandra, så att pulvret kan "rinna" även om det finns fukt. En del är godkänd som livsmedelstillsatser och används i salt, florsocker, såspulver, och så vidare. då ska man ha ett e-nummer också, kanske tatuerat i pannan :-D coolt o slå i sig potatis!
dessutom så blir nog ett gram flor rätt så stort i massa så ett gram ser kanske ut som två, jag vet inte men jag kan tänka mig det.

Vissa talar om att mixa med andra droger??? ja gör det men säg för helvete det i så fall. För då är det ju inte amfetamin längre. vill man ha cola så köper man cola och vill man ha nätdroger då köper man väl det. Djävla idéer en del har. Nån tyckte att man kunde stoppa i lite sub, Heroinsubstitut va faan, Gör det i ditt eget om du vill bli soft. Sitt eget kan man blanda med va faan som helst det skiter jag i, upp till var o en.

Den enda anledningen till att blanda är för att tjäna mera profit det är den nakna sanningen, det låter så djävla fint att man inte vill att rikspundare ska överdosera...så då har tjackdilarna blitt barmhärtiga samariter jo hej :-D

som gammal rikspundare njöt jag rätt så friskt när jag överdoserade, då fick man sova en stund :-D
o vem faan spyr av en ÖD tjack? kanske nån som har magsjuka! eller om det är någon skitblandning.

Nä sälj tjacket dyrare om ni måste få in stålar o ge faan i att blanda, då blir ni samariter.

Åhh vad jag känner mig som han som slogs mot väderkvarnarna, men det är kul o skriva! få se om jag får några bitska kommentarer :-)
känner mig lite speedad också ;-) Det är väl e-numret*asg*

Pease love and understanding.
//P
Senast redigerad av pipecrawler 2010-04-17 kl. 12:33.
Citera
2010-04-17, 15:23
Medlem
Torden32s avatar

Jag håller med dig, som jag tidigare sagt.. Blanda inte ut det, sälj det dyrare om det nu är renare. Så får man själv blanda ut sitt eget tjack med vad man vill. Men sälj inte något du bankar ut.
Citera
2015-02-11, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Varför inte blanda ut det med BZP? Tänkte det kostar ju bara 50kr/g så man skulle ju klart gå plus. Men kanske inte så bra att banka ut med:P

Citat:
Ursprungligen postat av Torden32
Fan vad elakt! Vad jag hört om de som skjutit BZP så ska det tydligen svida väldigt mycket och ge en obehaglig kick enligt vissa.

Nä, håll dig till dextro i så fall tycker jag. Alternativt sälja det lite dyrare och säga att det är renare.

Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Jag tycker att det är rätt nice att skjuta bzp. Dock tror jag det är en dålig kombo till tjack. Tror det kan bli jävligt farligt. O så är det alltid dumt att banka med rc's kan finnas folk som får en allergisk reaktion. Trorjag har skrivit en tripp rapport om att skjuta bzp men då blandade jag med mdppp.

Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Har läst/hörtpå flera ställen att man inte får ut samma kick av att skjuta det om det är helt rent. Jag vet dock inte så mkt om det men det låter konstigt tycker jag. Snakar förstås om dos igen då. Nån som vet hur det kan komma sig att det är så?

Om bzp igen då. Huvudvärk vill jag inte påminna mej att jag fått... Men det är en rätt unda känsla känns lite som att huden börjar brinna underifrån. När jag slog i mej skit mkt en gång trodde jag
mitt ansikte skulle brinna upp:P typ...

Det billigaste skitigaste tjacket som var allt från gult och delvis kletigt till vitt som kostade under 35kr/g (i första hand) bankades säkert 30-40%+bombaderades i hela sverige av speed sweeden och mc klubbar som bankade det minst 30% och sålde det för 300/g 3 hand och i andra hand från tyskland, en hemsk period det kan verka helt okej till en början speciellt om man fått det bankat mer än 20% då kändes det som världens focus och lugn men att tända av från den blandningen gjorde mig så härdad att när jag fick tag på mdpv så satt jag och skrattade åt hur löjligt rädda folk varit för den, jag kunde ta runt 700mg av tjacket fast jag bankat det lite sedan sova vakna nästa dygn och få extrem huvudvärk och spy osv fast jag känner att jag landat för länge sedan

har inköpt 500g affe sedan 2013 import många har slitigt sig i håret och skrikit bästa tjacket någonsin tills 4 dagar senare när man märker att det är delvis mdpv,

sällan man får bra vanligt affe enbart, racematiskt amfetaminsulifat bankar 20-30% med dextropure så det ligger runt 55% är det bästa,

speciellt om man laddar upp 3-400mg i en fin rövmacka

ofta när man får rent tjack nu för tiden så är det instabilt och innehåller väldigt mkt lösningsmedel (så folk kan banka det lättare men också mindre bakterier och mindre skador vid frakt, det jävliga är ju oftast att dom slänger det i påsarna när det ännu är väldigt fuktigt så du som just köper 1g och la det i din säkert varmai ficka borde inte bli förvånade om det bara är 0,8 kvar

Mitt tips är släng 100g affe i valfri behållare (typ rostfri bunke?)

tillsätt sedan 25-33g dextropure eller malodextrin

(maltodextrin ger en väldigt fluffig produkt som kan vara lite svårbart att hantera om man ska snorta det men malodextrin uppskattas mer om man skjuter det)

själv använder jag ofta dextropure och sparar kanske någon påse åt någon kär vän med malodextrin i ändå och rör om noga någon minut tills det inte är lika vattnigt och sprid ut det med en smörkniv över lite bakplåtspapper i en timme iaf kanske,

tar du rent ostabilt tjack och låter det torka som det är kan det bli runt 35-55% amfetamin kvar så vi säger 10g skulle bli lika starkt som mellan 5-7g

däremot tar du 10g och bankar i 2g dextropure så får man genast vikten 1,2g på 55% så antingen kan ni titta på när tjacket blir klenare och klenare eller så släng in det i datorn en vecka som jag gjorde och glömde av så har du genast svensk skit gatu standard igen

Inte allt tjack är instabilt det finns det som vad jag vet ska kunna hålla 80% och fungera rätt bra som det är utan att det dunstar eller att man måste bankat det men oftast så är helt rent tjack pisstråkigt om man inte tänkt bomba det eller om man sitter uppe i några dygn eller om man verkligen gillar att bli helkorkad och döv
Citera
2015-02-14, 18:10
Medlem
jokkolikercs avatar
Dextropur det löser sej bäst i vatten.och sockret absorberar amfetaminet så blandningen blir bra. Förvara sedan det kallt. För att inte fukka upp din batch helt så slå max 8gubbar per 100 g .
Fridens
Citera
2015-02-14, 18:15
Medlem
jokkolikercs avatar
Dextropur det löser sej bäst i vatten.och sockret absorberar amfetaminet så blandningen blir bra. Förvara sedan det kallt. För att inte fukka upp din batch helt så slå max 8gubbar per 100 g .
Fridens
Citera
2015-02-17, 21:56
Medlem
Hur är det att banka tjack med koffein? (Krossade koffein tabletter)
Citera
2015-02-17, 22:23
Bannlyst
vad är bäst att banka ut pasta med? då snackar jag oljig pasta som förlorar 70%+ utav vikten om man bara låter torka det.
Kompisen sa att jag ska banka ut det med något som kan dra åt sig oljan så det inte avdunstar, han föreslog koffazon.
Citera
2015-02-18, 00:23
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aztec55
Hur är det att banka tjack med koffein? (Krossade koffein tabletter)
nej, bindemedel o skit köp koffeinpulver såfall..
Citera
2015-02-18, 00:24
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
vad är bäst att banka ut pasta med? då snackar jag oljig pasta som förlorar 70%+ utav vikten om man bara låter torka det.
Kompisen sa att jag ska banka ut det med något som kan dra åt sig oljan så det inte avdunstar, han föreslog koffazon.
det som dunstar är lösningsmedel och inget "amfetamin" som försvinner i "luften" koffazon har jag för mig är vanligt men inte för mycket, vanligt brukar väll vara koffa, kreatin samt dextro typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in