Citat:
Ursprungligen postat av
Psychorama
Varför inte blanda ut det med BZP? Tänkte det kostar ju bara 50kr/g så man skulle ju klart gå plus.

Men kanske inte så bra att banka ut med:P
Citat:
Ursprungligen postat av
Torden32
Fan vad elakt! Vad jag hört om de som skjutit BZP så ska det tydligen svida väldigt mycket och ge en obehaglig kick enligt vissa.
Nä, håll dig till dextro i så fall tycker jag. Alternativt sälja det lite dyrare och säga att det är renare.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoffmanintown
Jag tycker att det är rätt nice att skjuta bzp. Dock tror jag det är en dålig kombo till tjack. Tror det kan bli jävligt farligt. O så är det alltid dumt att banka med rc's kan finnas folk som får en allergisk reaktion. Trorjag har skrivit en tripp rapport om att skjuta bzp men då blandade jag med mdppp.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoffmanintown
Har läst/hörtpå flera ställen att man inte får ut samma kick av att skjuta det om det är helt rent. Jag vet dock inte så mkt om det men det låter konstigt tycker jag. Snakar förstås om dos igen då. Nån som vet hur det kan komma sig att det är så?
Om bzp igen då. Huvudvärk vill jag inte påminna mej att jag fått... Men det är en rätt unda känsla känns lite som att huden börjar brinna underifrån. När jag slog i mej skit mkt en gång trodde jag
mitt ansikte skulle brinna upp:P typ...
Det billigaste skitigaste tjacket som var allt från gult och delvis kletigt till vitt som kostade under 35kr/g (i första hand) bankades säkert 30-40%+bombaderades i hela sverige av speed sweeden och mc klubbar som bankade det minst 30% och sålde det för 300/g 3 hand och i andra hand från tyskland, en hemsk period det kan verka helt okej till en början speciellt om man fått det bankat mer än 20% då kändes det som världens focus och lugn men att tända av från den blandningen gjorde mig så härdad att när jag fick tag på mdpv så satt jag och skrattade åt hur löjligt rädda folk varit för den, jag kunde ta runt 700mg av tjacket fast jag bankat det lite sedan sova vakna nästa dygn och få extrem huvudvärk och spy osv fast jag känner att jag landat för länge sedan
har inköpt 500g affe sedan 2013 import många har slitigt sig i håret och skrikit bästa tjacket någonsin tills 4 dagar senare när man märker att det är delvis mdpv,
sällan man får bra vanligt affe enbart, racematiskt amfetaminsulifat bankar 20-30% med dextropure så det ligger runt 55% är det bästa,
speciellt om man laddar upp 3-400mg i en fin rövmacka
ofta när man får rent tjack nu för tiden så är det instabilt och innehåller väldigt mkt lösningsmedel (så folk kan banka det lättare men också mindre bakterier och mindre skador vid frakt, det jävliga är ju oftast att dom slänger det i påsarna när det ännu är väldigt fuktigt så du som just köper 1g och la det i din säkert varmai ficka borde inte bli förvånade om det bara är 0,8 kvar
Mitt tips är släng 100g affe i valfri behållare (typ rostfri bunke?)
tillsätt sedan 25-33g dextropure eller malodextrin
(maltodextrin ger en väldigt fluffig produkt som kan vara lite svårbart att hantera om man ska snorta det men malodextrin uppskattas mer om man skjuter det)
själv använder jag ofta dextropure och sparar kanske någon påse åt någon kär vän med malodextrin i ändå och rör om noga någon minut tills det inte är lika vattnigt och sprid ut det med en smörkniv över lite bakplåtspapper i en timme iaf kanske,
tar du rent ostabilt tjack och låter det torka som det är kan det bli runt 35-55% amfetamin kvar så vi säger 10g skulle bli lika starkt som mellan 5-7g
däremot tar du 10g och bankar i 2g dextropure så får man genast vikten 1,2g på 55% så antingen kan ni titta på när tjacket blir klenare och klenare eller så släng in det i datorn en vecka som jag gjorde och glömde av så har du genast svensk skit gatu standard igen
Inte allt tjack är instabilt det finns det som vad jag vet ska kunna hålla 80% och fungera rätt bra som det är utan att det dunstar eller att man måste bankat det men oftast så är helt rent tjack pisstråkigt om man inte tänkt bomba det eller om man sitter uppe i några dygn eller om man verkligen gillar att bli helkorkad och döv