Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Tjena, vad borde man banka ut 100g riktigt bra tjack med om man vill banka till 130-150 gram? bara dextropur verkar överdrivet.
Om du har 100g 100% amfetamin, vilket du inte har det garanterar jag dig, om du inte har riktigt feta kontakter långt upp i kedjan som du samtidigt är god vän med så garanterar jag dig att om du köper 100g får du 85% kanske. Och då ska du vara nöjd, men då ska du inte behöva betala mer 8000kr för hektot. Hur som haver, har du 100g 100% och späder det till 150 gram då blir det ett riktigt fint tjack. 50 + 100 = 150, 50 delar = 33 %. Det vill säga att tjacket vore 66% om du har ett 100% amfetamin, och det är ett redigt fint tjack som jag skulle kunna vilken dag som helst resten av mitt liv(förutom att man blir less på samma sort tillslut). Men du har inte 100% tjack det, det lovar jag dig. Vi säger 85% tjack av 100g, det innebär då att du redan har 15 gram spätt redan, och du ska då späda det med 50g till. 100 + 50 = 150 varav 65g inte är amfetamin. 65/150 = 0.4333333333333x100 = 43,3333%. Ditt tjack vore således 43%. Vilket är rätt okej, om man inte är helt sönderpundad och det är av de första dygnen på racet. Men jag personligen skulle inte vilja sätta mitt namn på en produkt som bara är okej, eftersom då slutar den snabbt fungera för många och den blir svårsåld. Jag vill ju ha det bästa och jag vill sälja det billigt, då vill alla handla. 100g går på 2-3 dagar.
Om jag hade haft 100g 100% amfetamin skulle jag tveklöst gjort det till 65% men jag är inte alls säker på vad jag skulle göra för blandning. Dels för att jag inte vill sätta i något skit, dextropur vet jag exakt vad det är och där finns inga bieffekter men heller inga effekter. Magnesiumsulfat i höga doser kan ge andnings- och hjärtstillestånd men jag får inte fram hur höga dessa doser måste vara. Ett annat problem med magnesiumsulfat är: "Oral magnesium sulfate is commonly used as a saline laxative." Det vanligaste användningsområdet är som ett laxermedel. Jag skulle inte vilja kränga diarré till min kunder som inte tar IV. Nej, magnesiumsulfat är ute slutet. Koffazon skulle jag aldrig någonsin blanda i en sådan underbar substans som amfetamin. Det är en jävla skitskjuts tycker jag, enda som händer är att man får ett tryck i huvudet och man blir varm, men skönt är det inte om någon frågar mig. Jag skulle helst av allt antingen köpa en annan sorts tjack specifikt för blandningen som jag testar en rykare av så jag vet att det är nå skjuts i det och är det nice skjuts skulle jag köpt 15g. Antingen det eller så köpa 15g kokain om jag kunde få tag på det för ett pris som inte är skäligt. Att gå och köpa den där skiten för 700-1000kr här i Sverige när det kostar 50kr på gatan för dubbelt så bra kokain och som dyrast i Sydamerika, det känns fan bittert.
15g koks eller 15g av en annan tjacksort som helst är lite fel renad, gul, orange och luktar riktigt fint. Sedan skulle jag tagit 35g socker. Då skulle dosen blir kring 70% och då får fan klargöra för dem man säljer till att det går inte att peta ett gram rakt av. En del kanske, men de flesta jag träffat även rikspundare skulle fått en fin överdos av 70% tjack ifall de petade en gubbe pang bom, och definitivt om det är koks utspätt.
(35g socker = dextropur)