2010-04-16, 00:35
Medlem
JonRogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiedust
ja standard tjacket brukar ligga på 30 % tjack. o sen 70 % dextro.

sen om man har en bra kran, så får han det ca 50/50 .

de ja tar själv blandar ja ca 70-80% tjack o 20-30% dextro.
av den enkla anledningen att rent amfetamin är det ingen skjuss på- otroligt men sant..

sen så tar de ett tag innan man verkligen lär sig hur man bankar amfetamin.

Det där stämmer inte alls, det finns så många sätt att syntetiskt framställa amfetamin och dextroamfetamin på som aldrig går att få riktigt rena, därav starkt odör och gul, orange och rent av brun färg vilket med alla säkerhet kommer skjutsa. Det ska i så fall vara 99,98% rent amfetamin i klassisk tillverkningsform så att det blir en stenjävel så hård att det inte går att krossa den utan en mortel.
Citera
2010-04-16, 00:59
Medlem
JonRogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizoid
Den jag köpte av sa dextro eller kreatin, men jag är helt nybörjare på att blanda ut. Är det bara att blanda ut tills det blir pulver eller ska man torka kletet först?
Kom igen nu affären öppnar snart. Vill ju testa så fort det går

Kreatin löser sig inte i vatten så det är ju ingen höjdare, ser ju bara riktigt lousey ut när halva dosen inte går att lösa.
Citera
2010-04-16, 03:20
Medlem
JonRogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSnoken
Tjena, vad borde man banka ut 100g riktigt bra tjack med om man vill banka till 130-150 gram? bara dextropur verkar överdrivet.

Om du har 100g 100% amfetamin, vilket du inte har det garanterar jag dig, om du inte har riktigt feta kontakter långt upp i kedjan som du samtidigt är god vän med så garanterar jag dig att om du köper 100g får du 85% kanske. Och då ska du vara nöjd, men då ska du inte behöva betala mer 8000kr för hektot. Hur som haver, har du 100g 100% och späder det till 150 gram då blir det ett riktigt fint tjack. 50 + 100 = 150, 50 delar = 33 %. Det vill säga att tjacket vore 66% om du har ett 100% amfetamin, och det är ett redigt fint tjack som jag skulle kunna vilken dag som helst resten av mitt liv(förutom att man blir less på samma sort tillslut). Men du har inte 100% tjack det, det lovar jag dig. Vi säger 85% tjack av 100g, det innebär då att du redan har 15 gram spätt redan, och du ska då späda det med 50g till. 100 + 50 = 150 varav 65g inte är amfetamin. 65/150 = 0.4333333333333x100 = 43,3333%. Ditt tjack vore således 43%. Vilket är rätt okej, om man inte är helt sönderpundad och det är av de första dygnen på racet. Men jag personligen skulle inte vilja sätta mitt namn på en produkt som bara är okej, eftersom då slutar den snabbt fungera för många och den blir svårsåld. Jag vill ju ha det bästa och jag vill sälja det billigt, då vill alla handla. 100g går på 2-3 dagar.

Om jag hade haft 100g 100% amfetamin skulle jag tveklöst gjort det till 65% men jag är inte alls säker på vad jag skulle göra för blandning. Dels för att jag inte vill sätta i något skit, dextropur vet jag exakt vad det är och där finns inga bieffekter men heller inga effekter. Magnesiumsulfat i höga doser kan ge andnings- och hjärtstillestånd men jag får inte fram hur höga dessa doser måste vara. Ett annat problem med magnesiumsulfat är: "Oral magnesium sulfate is commonly used as a saline laxative." Det vanligaste användningsområdet är som ett laxermedel. Jag skulle inte vilja kränga diarré till min kunder som inte tar IV. Nej, magnesiumsulfat är ute slutet. Koffazon skulle jag aldrig någonsin blanda i en sådan underbar substans som amfetamin. Det är en jävla skitskjuts tycker jag, enda som händer är att man får ett tryck i huvudet och man blir varm, men skönt är det inte om någon frågar mig. Jag skulle helst av allt antingen köpa en annan sorts tjack specifikt för blandningen som jag testar en rykare av så jag vet att det är nå skjuts i det och är det nice skjuts skulle jag köpt 15g. Antingen det eller så köpa 15g kokain om jag kunde få tag på det för ett pris som inte är skäligt. Att gå och köpa den där skiten för 700-1000kr här i Sverige när det kostar 50kr på gatan för dubbelt så bra kokain och som dyrast i Sydamerika, det känns fan bittert.

15g koks eller 15g av en annan tjacksort som helst är lite fel renad, gul, orange och luktar riktigt fint. Sedan skulle jag tagit 35g socker. Då skulle dosen blir kring 70% och då får fan klargöra för dem man säljer till att det går inte att peta ett gram rakt av. En del kanske, men de flesta jag träffat även rikspundare skulle fått en fin överdos av 70% tjack ifall de petade en gubbe pang bom, och definitivt om det är koks utspätt.

(35g socker = dextropur)
Senast redigerad av JonRog 2010-04-16 kl. 03:23.
Citera
2010-04-16, 09:29
Medlem
Psychoramas avatar
Varför inte blanda ut det med BZP? Tänkte det kostar ju bara 50kr/g så man skulle ju klart gå plus. Men kanske inte så bra att banka ut med:P
Citera
2010-04-16, 11:26
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Varför inte blanda ut det med BZP? Tänkte det kostar ju bara 50kr/g så man skulle ju klart gå plus. Men kanske inte så bra att banka ut med:P

Fan vad elakt! Vad jag hört om de som skjutit BZP så ska det tydligen svida väldigt mycket och ge en obehaglig kick enligt vissa.

Nä, håll dig till dextro i så fall tycker jag. Alternativt sälja det lite dyrare och säga att det är renare.
Citera
2010-04-16, 11:49
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torden32
Fan vad elakt! Vad jag hört om de som skjutit BZP så ska det tydligen svida väldigt mycket och ge en obehaglig kick enligt vissa.

Nä, håll dig till dextro i så fall tycker jag. Alternativt sälja det lite dyrare och säga att det är renare.

Jag tycker att det är rätt nice att skjuta bzp. Dock tror jag det är en dålig kombo till tjack. Tror det kan bli jävligt farligt. O så är det alltid dumt att banka med rc's kan finnas folk som får en allergisk reaktion. Trorjag har skrivit en tripp rapport om att skjuta bzp men då blandade jag med mdppp.
Citera
2010-04-16, 11:53
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Jag tycker att det är rätt nice att skjuta bzp. Dock tror jag det är en dålig kombo till tjack. Tror det kan bli jävligt farligt. O så är det alltid dumt att banka med rc's kan finnas folk som får en allergisk reaktion. Trorjag har skrivit en tripp rapport om att skjuta bzp men då blandade jag med mdppp.

Ok, men från andra rapporter jag läst så är BZP långt ifrån snällt att skjuta + ska tydligen ge en väldigt jobbig huvudvärk efteråt. Nåja ska inte säga för mycket då jag inte ens har testat BZP själv.

Men anledningen du gav borde räcka för att inte banka ut det med BZP, allergiska reaktioner till andra ämnen. Plus att jag inte förstår varför någon bankar ut det egentligen, sälj det dyrare och låt personerna banka ut det själva om dom nu vill ha utbankat. Då får alla som dom vill ha det väl? Plus att man får ett bättre rykte om man säljer renare saker.
Citera
2010-04-16, 12:49
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ok, men från andra rapporter jag läst så är BZP långt ifrån snällt att skjuta + ska tydligen ge en väldigt jobbig huvudvärk efteråt. Nåja ska inte säga för mycket då jag inte ens har testat BZP själv.

Men anledningen du gav borde räcka för att inte banka ut det med BZP, allergiska reaktioner till andra ämnen. Plus att jag inte förstår varför någon bankar ut det egentligen, sälj det dyrare och låt personerna banka ut det själva om dom nu vill ha utbankat. Då får alla som dom vill ha det väl? Plus att man får ett bättre rykte om man säljer renare saker.

Har läst/hörtpå flera ställen att man inte får ut samma kick av att skjuta det om det är helt rent. Jag vet dock inte så mkt om det men det låter konstigt tycker jag. Snakar förstås om dos igen då. Nån som vet hur det kan komma sig att det är så?

Om bzp igen då. Huvudvärk vill jag inte påminna mej att jag fått... Men det är en rätt unda känsla känns lite som att huden börjar brinna underifrån. När jag slog i mej skit mkt en gång trodde jag mitt ansikte skulle brinna upp:P typ...
Citera
2010-04-16, 13:10
Medlem
PundarMuppens avatar
banka ut med dextrosol skule jag säga
Citera
2010-04-16, 13:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

En helvetes smak i munnen, går inte panga allt direkt, sen domnar fingrar och händerna bort
utebliven rush, och halvdant rus..

Citat:
Ursprungligen postat av PundarMuppen
banka ut med dextrosol skule jag säga

Tjack ska inte bankas!! dextro löser sig dessutom kasst i vatten.
Senast redigerad av undervattenfisk 2010-04-16 kl. 13:18.
Citera
2010-04-16, 13:19
Medlem
Torden32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Har läst/hörtpå flera ställen att man inte får ut samma kick av att skjuta det om det är väldigt rent. Jag vet dock inte så mkt om det men det låter konstigt tycker jag. Snakar förstås om dos igen då. Nån som vet hur det kan komma sig att det är så?

Om bzp igen då. Huvudvärk vill jag inte påminna mej att jag fått... Men det är en rätt unda känsla känns lite som att huden börjar brinna underifrån. När jag slog i mej skit mkt en gång trodde jag mitt ansikte skulle brinna upp:P typ...

Ja, jag har också hört på flera ställen om att man inte får samma kick av att skjuta när det är väldigt rent (som låter väldigt konstigt i mina öron med). Men om man säljer det rent och säger att det är renare än vanligt så kan väl folk banka ut det dom ska skjuta själva för att veta vad dom bankar ut det med och så får dom ju bestämma själva. Ser inte hur det inte gynnar båda sidorna.

Det låter ju skönt.... :P Men som sagt, jag kan inte säga så mycket om BZP egentligen då jag inte testat det på något sätt. Kan bara gå på vad jag läst som andra har sagt.

Nu sökte jag på BZP och läste lite andra trådar och det verkar bara vara vissa som tycker det är en djävulsk substans att skjuta. Många har faktiskt sagt att dom inte får någon AT och så. Kanske är värt att testa någon gång om man kommer över det.

Jag skulle dock fortfarande inte banka ut tjacket med BZP.
Citera
2010-04-16, 19:06
Medlem
JonRogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Om man inte är kemist och vet vad man gör så tror jag man ska akta sig från att blanda helt olika kemikalier eftersom det kan bli en reaktion mellan dem när de blandas i vattnet. Sedan kanske det inte någonting som händer speciellt ofta om ens någonsin, men det är ändå en möjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in