2015-02-14, 13:01
Medlem
Den 16 Februari kl 21 börjar serien "Jordskott" i svt1.

"Hur långt är vi beredda att gå för att skydda de vi älskar, och vilka dolda krafter kan slå tillbaka om vi låter egoism och girighet styra våra liv? Jordskott är en skrämmande historia med rötter i den svenska urskogen. Rollerna spelas av bland andra Moa Gammel, Göran Ragnerstam och Richard Forsgren."

http://www.svt.se/jordskott/smygtitta-pa-nya-dramathrillern-jordskott

Vad tror ni om den? Själv tycker jag att den verkar lovande, en blandning av mystik och spänning.
Citera
2015-02-14, 13:12
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinger2
Den 16 Februari kl 21 börjar serien "Jordskott" i svt1.

"Hur långt är vi beredda att gå för att skydda de vi älskar, och vilka dolda krafter kan slå tillbaka om vi låter egoism och girighet styra våra liv? Jordskott är en skrämmande historia med rötter i den svenska urskogen. Rollerna spelas av bland andra Moa Gammel, Göran Ragnerstam och Richard Forsgren."

http://www.svt.se/jordskott/smygtitta-pa-nya-dramathrillern-jordskott

Vad tror ni om den? Själv tycker jag att den verkar lovande, en blandning av mystik och spänning.
Hoppas att de inte bara visat godbitarna i trailern och resten liknar amatörteater...
Citera
2015-02-16, 20:54
Medlem
Har ingen stora förhoppningar på denna serie då jag inte gillar mystik och andeväsen så värst mycket. Men tänker ge första avsnittet en chans...5 minuter kvar.
Citera
2015-02-16, 22:00
Medlem
Kenny Kuks avatar
Vilken skit!

Tur att man inte betalar tv-licens.
Citera
2015-02-16, 22:14
Medlem
SweetAsss avatar
Jag ger det en chans till. Det var verkligen inte speciellt bra, slutet ska vi inte tala om " vafan ?" tänkte jag mest då.
Citera
2015-02-16, 22:15
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Tycker det var förvånansvärt bra, ingen Breaking Bad nivå dock haha. Men låt säga 6-7/10 på detta avsnitt
Citera
2015-02-16, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Hoppas att de inte bara visat godbitarna i trailern och resten liknar amatörteater...

Haha där satte du precis orden på mina tankar!
Så fruktansvärt dåligt skådespeleri så jag vet inte vad...
Riktig skit var vad det var.
Citera
2015-02-16, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Tycker det var förvånansvärt bra, ingen Breaking Bad nivå dock haha. Men låt säga 6-7/10 på detta avsnitt

Jag tyckte också att det kändes lovande. Kommer absolut att se nästa avsnitt.

Ska bli kul att se vilka tittarsiffror de fick
Citera
2015-02-16, 22:36
Medlem
Längtar till nästa måndag, denna serie verkar skum men lovande.
Citera
2015-02-16, 22:38
Medlem
Ibland kändes det lite som om man följde ett strikt formulär för dramatik, som:

Lite för mycket effektsökeri med ologiska eller orimliga händelser. Det brukar vara något som kännetecknar halvbra serier eller filmer.
Citera
2015-02-16, 22:39
Medlem
PhDSalanders avatar
Twinpeaksinspirerat och 1800 talsgotik - schyssta schabloner som aNDEVÄSEN OCH GALNA FLICKOR vid tjärnar, mystiska gamla hus, blandning dröm o verklighet, romantik och dimma, tror det kommer bli succé!!
Bara mina favoritskådisar Göran Ragnerstam, Ann Petren , Peter Andersson och några bonusroller som Johannes Brost som läkare och ICA Hans som något annat än Stig. Hurra! Äntligen söndagskvällar med kvalitet, hoppas hoppas!!

ed: kul blir att få se Yohio med svart hår !!!
Senast redigerad av PhDSalander 2015-02-16 kl. 22:51.
Citera
2015-02-16, 22:41
Medlem
Ändå ganska imponerad av trailern, efter alla halvdana serier SVT matat ut det senaste får vi hoppas att denna bryter trenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in