Citat:
Ursprungligen postat av
Cerise
Kommer inte som någon överraskning, har till och med räknat med att folk vet vem jag är. Vem bryr sig.
Samma här. Jag har kommit fram till att jag inte bryr mig. En del jag känner vet förmodligen att det är jag. Vem ska bry sig utöver det? Främmande?
De är bra duktiga om de ens orkar gå igenom alla mina otaliga inlägg, för att nu inte tala om alla andra användare. Och vad ska de göra med dessa? Anmäla mig tillsammans med tiotusentals/hundratusentals andra? Hänga ut mig? Vem bryr sig? Speciellt när regimen, svensk ljugmedia m.fl. för varje dag gör sig allt mer skyldiga till det de förut brännmärkte som "rasism", "islamofobi", "nazism" o.s.v. och förföljde människor för när de framförde minsta kritik eller ens tvivel mot den svenska regimen och dess politik och dess allierade? Innebär det ett verkligt problem om jag nu inte gillar islamister? Eller att man finansierar dem och ger dem makt? Att jag anser - med resten av hela världen - att den svenska asylpolitiken är en katastrof och inte är förenlig med en välfärdsstat och inte hållbar överhuvudtaget i längden? Att jag accepterar att de utförs grova brott, bl.a. överfallsvåldtäkter, personrån, de ständiga bränderna och upploppen och inte minst gruppvåldtäkterna, där vissa etniska grupper står för en enormt stor andel av brotten? Något som ofta accepteras i andra länder och dessutom presenteras av statliga myndigheter med statistik? Att jag anser att genustramset och resten av Sverige postmarxistiska statsreligion är både pseudovetenskap och framför falska påståenden? Att jag äcklas av den svenska regimen och dess hela anhang inom myndigheter, ljugmedia och statligt finansierade hatgrupper? Varför inte gå lite old school och t.o.m. hänga ut mig som "knarkliberal"?
Nej, det handlar högst om att försöka hitta och ta uttryck och korta fraser från sitt sammanhang, då allt ovanstående är ju exakt de uppfattningar, åsikter och värderingar som svenska regimen och etablissemanget har på alla sätt försökt
stoppa från att spridas i den svenska offentligheten. Rimligtvis är det inte klokt att börja sprida dem åt oss andra. Men vem kommer att bry sig ens om hur exakt någon har uttryckt sig? Svenskarna är extremt auktoritetsbundna och konformistiska och minsta misstanke att en stor andel av befolkningen hyser dessa uppfattningar kommer just legitimera, och t.o.m. påtvinga, dem att reflektera och eventuellt ta till sig dem. Sverige kommer i allt högre grad stå i lågor och drabbas av enorma samhällsproblem, förmodligen redan fr.o.m. i år (utöver de som redan finns), så att de inte längre går att ens mörka för majoriteten. Lycka till att få folk att bry sig om att någon för dem obekant har använt ordet "neger" på ett forum, när stadsdelar brinner och islamister härjar närmast dagligen... Det kommer inte bli bättre av att etablissemanget nu krossas allt mer mellan sin egen propaganda de senaste 20-30 åren och den motstridiga verklighet som börjar bli allt mer påtaglig för allt fler redan i vardagslivet. Det har redan gjorts allt från avbön till taktiska reträtter. Snart kommer det handla om förnekande av skuld och deltagande, samt ren historierevisionism. Men till skillnad från en gång i tiden, när svenska staten kontrollerade informationsspridningen, så har vi idag internet. Många av oss har inte glömt och kommer inte heller tillåta andra glömma de senaste 20 årens lögner, övergrepp och brott mot grundläggande mänskliga rättigheter.
I förbigående, om jag hade blivit uthängd, så hade jag gjort följande: jag hade gett påringande AFA-journalister nada, inte minsta svar, då jag vet att inget man säger framförs i sin helhet och att svensk ljugmedia inte bara klipper och klistrar, utan helt enkelt väljer att blåljuga när de så önskar. Det jag eventuellt skulle göra är att omedelbart starta en blogg som jag försöker sprida kopplat till eventuell uthängning och där kunna skriva om både det och allt annat obehindrat och fritt.
Så till de regimallierade hat- och förtryckargrupperna: Bring it on!