Citat:
Ursprungligen postat av
Fairy
Påkostade materialval och väldigt fint men så kalt och opersonligt på något vis. Känns som ett hotell. Av kläderna att döma bor det en ungkarl där, verkar matintresserad och middagar med upp till tolv pers verkar vanligt då 12 barstolar finns i köket. Väldigt mycket sittplatser i fönsternischerna också, jag personligen hade valt att använda en eller två av nischerna till några växter. Vilken bänkskiva dessutom, ser ut att vara i glas, hade velat ha en bättre närbild på den. Kaklet med blått mönster går fetbort i min smak, annars var det snyggt kök.
Jag saknar gardiner i fönstren, jag gillar verkligen inte rysch och pysch men några få längder som silar ljuset gör så mycket för trevnaden. Personen som bor där har ju gjort sovrummet mysigt med gardinlängder på väggen vid huvudgaveln så varför inte lite mer av den känslan i något av alla "miljoners" stora vackra fönster i lägenheten. Tornrummet var häftigt men så jäkla tråkigt med ett litet matsalsbord, ett så fint rum som antagligen inte används så ofta, iaf. inte dagligen, känns som slöseri med ett så fint rum. Måste ju eka där inne. En fin matta hade inte varit fel under matsalsbordet, det vackra golvet syns ändå.
Cred till fotografen som redigerat bort sig själv från spegelbilderna.