2015-01-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Alltså de där med 10mg Dianabol skulle återhämta dina bollar tror jag är ren skitnsack..

Såfort man tillför nån sorts utav testo-boost som inte kommer innifrån dig, så känner hypofysen av det helt enkelt o lägger av o producera själv.. Om jag nu inte är helt ute o cyklar, men jag tror det funkar så.
Så skulle jag med säga att jag uppfattar det. Men att dbollarna fungerar ändast som en bro som man kan deffa på mellan kuren och den riktiga återhämtningen börjar.
Citera
2015-01-07, 23:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Blind leder blind?
/aKAY
Den va rätt så bra faktiskt..
Har en fråga.

Börjar närma mig slutet på min Dbol 40/50 "kur". Har fått lite tankar ang förlängning av "kuren" med Testo E 250mg i 8-12 veckor. Vare sig det blir avslut nu eller förlängnign beror på en faktor ang HCG.

HCG är ju typ gonadotropin, vilket stimulerar LH prod enkelt sagt för att hålla igång testiklarna o underlätta återhämtningen. Om jag väljer o förlänga kuren med Testo E 250, kan jag hoppa på HCG också, eller är det försent?
Om det är försent, så kör jag min PCT med 20mg Tamoxifen ED o låter kroppen återhämta sig, läsa på som fan tills nästa "kur".
Senast redigerad av Jaggermeister 2015-01-07 kl. 23:41.
Citera
2015-01-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Blind leder blind?

Nä men skämt åsido pojkar. Som Jaggermeister säger har kroppen ett system som sätts ur funktion så länge man tillför testo eller på annat vis påverkar signalsystemet att öka utsöndring.
Det här handlar inte om att vara dryg. Du kan däremot inte påstå att vi tycker att nybörjare ska kunna allt, det borde säga sig självt. Det handlar om att den här kunskapen som du saknar är grundläggande. Du har, som du säger, "kunskap" baserat på vad dina vänner sagt vilket inte är särskilt tillförlitligt.
Detta är dock ingen ursäkt för dig att inte spendera tid på att själv läsa till dig information och verifiera den genom att söka på trovärdiga informationskällor.

En nybörjarfråga bör rimligtvis handla om saker som nybörjaren inte förstår när denne aktivt själv försöker läsa sig till en förståelse å inte bara skriva samma frågor som nästa gröngöling hela tiden å sen sitta där å gapa å vänta på att bli sondmatade med samma typer av svar. Tradigt.

/aKAY
När du lägger fram det så, så ser jag vad du menar. Har du några tips på utbildande hemsidor i ämnet?
Citera
2015-01-08, 01:28
Medlem
Läst på en del och inser nu att nolva är nödvändigt som pct.
Så iden att baka in dbollarna i kuren lät inte så dum efter allt. Men jag har tillgång till winistrol just nu och skulle behöva dess deffande effekter. Skulle det fungera att baka in det med nu i slutet av kuren eller blir det för mycket? Dbol har jag testat innan men inte win.
Citera
2015-01-08, 01:40
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtKrut
Så iden att baka in dbollarna i kuren lät inte så dum efter allt. Men jag har tillgång till winistrol just nu och skulle behöva dess deffande effekter. Skulle det fungera att baka in det med nu i slutet av kuren eller blir det för mycket? Dbol har jag testat innan men inte win.
Förstår du _hur_ Nolva'n hjälper till med återhämtningen efter en kur då? Hehe, tog ett tag för mig innan jag visste hur och varför nolvan hjälpte. Kanske bara jag som tycker det r kul o veta HUR och VARFÖR

Till din fråga, så vet jag inte riktigt.. Men jag tycker 2st orala prepp låter lite väl styggt bl.a mot levern.
Citera
2015-01-08, 01:48
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtKrut

Jag skulle inte råda dig att köra winstrol och dbol samtidigt, men jag må va partisk för winstrol anser jag vara årets skitprepp om man inte ska stå på scen eller va med i Paradise Hotel.
Både dbol och win är tufft för levern att hantera. Greppa rätt kunskap nu pojk och gaska upp snacket lite. Att deffa erfordrar inget annat än seriös kosthållning; dvs mindre än vad du gör av med.
Tighta upp näringsintag och gör det i slutet på kuren och lägg på ett par-fyra veckor på kuren med en någorlunda hyfsad deff ist.
Du måste lära dig titta holistiskt på din kropp och inte utsätta den för alltför mycket onödigt skit, om det nu inte är scenen du har i sikte som sagt.
Win deffar dig för övrigt inte; win torkar ut dig. Kaloriunderskott deffar dig. Eller tren. Eller GH. Och clen samt dnp. Men skit i det. Kör din testo-kur, blasta ev med dbol, deffa å kör PCT.

/aKAY
Citera
2015-01-08, 08:20
Avslutad
Citat:
Den va rätt så bra faktiskt..
Har en fråga.

Börjar närma mig slutet på min Dbol 40/50 "kur". Har fått lite tankar ang förlängning av "kuren" med Testo E 250mg i 8-12 veckor. Vare sig det blir avslut nu eller förlängnign beror på en faktor ang HCG.

HCG är ju typ gonadotropin, vilket stimulerar LH prod enkelt sagt för att hålla igång testiklarna o underlätta återhämtningen. Om jag väljer o förlänga kuren med Testo E 250, kan jag hoppa på HCG också, eller är det försent?
Om det är försent, så kör jag min PCT med 20mg Tamoxifen ED o låter kroppen återhämta sig, läsa på som fan tills nästa "kur".

Kör din PCT och vänta till maj/juni sen hoppar du på igen med din testo så är du fin och mår som en kung under sommaren. Ditt alternativ är alldeles för knöligt.
Citera
2015-01-08, 09:02
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scylla1
Har legat på testo sedan april 2014, har under den tiden även slängt in dbol 1 gång samt winstrol 1 gång.
Planen är att ligga på över sommaren för att sedan ta ett uppehåll på minst 6 månader.

Så min fråga nu är, borde jag gå av helt i några månader eller cruisa ett tag för att sedan höja dosen längre frammåt våren?
Det som oroar mig mest är återhämtningen efteråt, om det verkligen är lönt att bara gå av några månader för att sedan köra igen.
För övrigt är jag 23 år, träning har varit mitt störta intresse sedan jag vart 15.
har ej legat över 750 mg testo det senaste halvåret och ej haft några biverkningar.

Mvh

23 år gammal bör du inte ligga på så länge överhuvudtaget är min spontana reaktion.
Citera
2015-01-08, 09:04
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Kör din PCT och vänta till maj/juni sen hoppar du på igen med din testo så är du fin och mår som en kung under sommaren. Ditt alternativ är alldeles för knöligt.
Sant! Har tankar kring Testo E + Tren + HCG o kanske någon oral för att kickstarta kuren.
Citera
2015-01-08, 09:17
Medlem
Citat:
Sant! Har tankar kring Testo E + Tren + HCG o kanske någon oral för att kickstarta kuren.

Snälla Jaggermeister.. kör klart din dboll-kur, satsa på skolan och ren träning i minst 2 år till.
Du skall om någon inte köra tren i din "andra" injectkur.. läs på mer

/ Mvh
Citera
2015-01-08, 09:54
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Men är du helt jävla dum i huvudet eller? Du har redan dampat omkring som en idiot och hoppat av och på kurer beroende på ditt humör för dagen och du överväger trenbolone, ett av de absolut starkaste steroiderna som dessutom fuckar ditt psyke? Jävlar vad arg jag blir, har du ingen självbevarelsedrift över huvud taget?
Citera
2015-01-08, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Men är du helt jävla dum i huvudet eller? Du har redan dampat omkring som en idiot och hoppat av och på kurer beroende på ditt humör för dagen och du överväger trenbolone, ett av de absolut starkaste steroiderna som dessutom fuckar ditt psyke? Jävlar vad arg jag blir, har du ingen självbevarelsedrift över huvud taget?

Tack Fenjal att du också reagerar på detta riksmongo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in